קארן הרגע הלכה וזה הרגיש לי כמו פרידה.
אני מרגיש שהאישה הזאת פשוט הפכה אותי לרגיש ברמות מטורפות.
אני עוקב אחר כל צעד שלה ומוודא שהכל בסדר איתה, בימים האחרונים אני מרגיש שמשהו לא כשורה ולא מבין למה לייחס את זה. הרי זה היה רעיון שלה לפי מה שהבנתי לקדם אותי לתפקיד הזה, הבנתי מסטיב שהיא מאמינה בי ורואה איך אני מקדם את החברה. כך שאם היא לא היתה רוצה אותי שם היא לא הייתה צריכה להסכים, אולי היא בכלל בלחץ עם מה שקורה עם זיו, הפרידה ממנו, הם היו הרבה שנים יחד, היא רצתה להביא אתו תינוק. אולי החלום של התינוק מונע ממנה להיות מאושרת. אבל לזה אני אוכל לדאוג באופן אישי, אנחנו נגיע לשם נחיה קצת יחד כך שתראה שיש לנו זוגיות יציבה ומבחינתי שתתחיל להגשים את חלומה ולהביא לנו תינוק שיהיה שלנו שייווצר מהאהבה שלנו אחד לשנייה.
בחיים לא תיארתי לעצמי שאהפוך לאדם דביק כזה שחושב על לבבות ותינוקות, אני לא מאמין לאיזו מחשבות האישה הזאת מביאה אותי.
אני מארגן את הסלון לאחר כל האירועים האחרונים שקרו בו. אני נכנס להתקלח, מוודא שהכל ארוז אצלי, ומחליט להיכנס למיטה מוקדם על מנת שאוכל לישון קצת לפני שנצא לשדה התעופה, אני שם שעון מעורר שלא אאחר להתעורר, אני יושב במיטה ורואה טלוויזיה אבל הראש לי איתה מה היא עושה עכשיו, איך היא מתארגנת, אני לא מצליח להפסיק לחשוב עליה אני משחזר את האחר הצהריים שלנו יחד ונדהם איך היא נפתחה אליי ואיך היא נפרדה ממני, משהו לא טוב קורה.
אני מחליט להפסיק לחשוב מחשבות רעות אני עוצם את העיניים רואה אותה מול עיניי ונרדם.
התעוררתי, הכל חשוך עדיין אני מחליט להתקלח שוב על מנת להתעורר, אני בוחר בגדים שיהיו לי נוחים בכל שעות הטיסה, אני מוודא ששמתי את כל מה שאני צריך בתיק הגב שלי שיעלה איתי לטיסה, נשנושים, נגן, אוזניות, כרית לשינה.
אחרי שווידאתי שהכל מסודר אני שם את המעיל עליי לוקח את המזוודה והתיק ויוצא לשדה התעופה לאחר שראיתי שהמונית כבר מחכה לי למטה.
אני שם את המזוודה בבגאג' ואנחנו יוצאים לטרמינל 3, אני חושב על קארן אם היא כבר יצאה, אני לא רוצה לסמס לה מכיוון ואפילו לא שאלתי אותה אם זיו מביא אותה לשם, יש שאלות שאני מעדיף לא לדעת כדי לא להתבאס.
אני מחכה לשמוע ממנה ואין קול עדיין, הכבישים פתוחים ואנחנו מגיעים לאחר עשרים דקות לכניסה לטרמינל אני מוריד את הדברים שלי משלם לנהג ונכנס פנימה, אני מייד רואה את סטיב אבל קארן לא לידו.
אני מרגיש שמשהו לא טוב קורה כאן אבל אני מרגיע את עצמי כנראה היא מאחרת, או משהו.
"בוקר טוב לך בחור צעיר" סטיב מתקרב אליי ולוחץ את ידי.
"בוקר טוב גם לך" אני לא מצליח להתאפק ושואל "קארן עדיין לא הגיעה?"
סטיב זז איתי לצד לכיוון הכיסאות ואני מבין שמשהו לא טוב קורה.
YOU ARE READING
תמיד בליבי
Romance״תמיד בליבי" הוא רומן ארוטי מלא תשוקה, אהבה ואמביציה, החושף את עולמה הפנימי והמקצועי של אישה צעירה וחזקה, שמוכנה להיאבק על חלומותיה ועל האהבה שלה. קארן דרור, אישה צעירה ונחושה, נועזת ושאפתנית, מגשימה את חלומה כאשר היא מתמנה למנכ"לית של חברה מובילה...