3.0

234 21 1
                                    

Kenan'ın söylediği sözlerden sonra aklım sadece ne olduğu hakkında kurup durmaya başlamıştı ve düşünmekten hiçbir şey yapamamıştım. Öylece yatakta oturup duruyordum. Nihayet anahtar sesi geldiğinde hemen koşarak kapıya doğru koştum.

Kenan gelmişti. Beni karşısında görünce hemen gülümsemesini yüzüne yerleştirmişti.

"Kenan ne olmuş" diye dan diye sorduğumda gülümsemesi kahkahaya dönüşmüştü.

"Sevgilim o kadar önemli bir şey değil ya ben sadece benim yanımda gör diye öyle söyledim." diye sakin sakin konuştuğunda kaşlarım ister istemez çatılmıştı.

"Ne görücez yani" diye ciddi bir ses tonuyla sordum.

"Röportajım yayınlandı bu sabah 8' de"

"O gün verdiğin mi?"

" Evet sevgilim o , röportaj hakkında konuşma şansımız olmamıştı."

"Evet sevgilim ee hadi ne duruyoruz." diye kolundan tutarak çekiştirmeye başladım ancak Kenan beni durdurmuştu.

"Ne oldu sevgilim" diye arkamı dönüp sordum.

"Sen kahvaltı yapmadın değil mi?" diye kaşlarını çatarak sordu.

"Şey yapmadım ama"

"Sevgilim ne konuştuk ama biz"

"Ama merak ettim o yüzden aklıma da gelmedi kahvaltı yapmak"

"O zaman önce yemek yiyelim zaten ben de acıkmıştım" diye gelip omzuma kolunu attığında elimi beline doğru uzattım.

"O zaman ben bize güzel bir kahvaltı hazırlayayım"

"Sen hastasın ben hazırlarım"

"Daha iyiyim sevgilim hazırlayabilirim"

"O zaman beraber hazırlayalım bari" dediğinde fikrini kabul ettim ve birlikte mutfağa doğru ilerledik.

Kenan ile güzel bir kahvaltı hazırlayıp afiyetle yiyorduk. Yerken de Kenan'ın verdiği harika röportajı da izliyorduk. Yanımda röportajını izlerken heyecandan duramıyordu adeta. Futboldan konuşmak onun için çok heyecan verici olmalıydı. Onun bu hayattaki en büyük değeri buydu. Oynadığı futbolu. Bunu bu röportajdan sonra daha da iyi anlayabiliyordum.

ʚɞʚɞʚɞ

1 hafta sonra

Artık neredeyse hastalığımı tamamen atlatmış gibiydim. Ancak sabahları yeni uyandığımda ufak tefek bir boğaz ağrım oluyordu onun dışında hiçbir şeyim kalmamıştı. Kenan küçük bir kız çocuğuymuşum gibi ilgilenmişti benimle. Hızlıca iyileşmemde onun da payı büyüktü.

Bugün de yine okula gitmek için zorladığım bir gündü. Bu günden sonra yine milli ara için Kenan ile Türkiye'ye gidecektim bu yüzden de bu hafta olan tüm derslere eksiksiz girmem gerekiyordu. Bu da bu haftaki son dersimdi zaten yoksa asla okula gitmeye halim yoktu. Hızlıca bir duş alıp güzelce saçımı ve makyajımı yaptım ardından da geceden hazırladığım kombini üzerime geçirdim.

 Hızlıca bir duş alıp güzelce saçımı ve makyajımı yaptım ardından da geceden hazırladığım kombini üzerime geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Venüs Retrosu | Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin