-Cześć- uśmiechnięta przywitałam się z rodzicami, ale ich ponure miny, natychmiast odgoniły mój pozytywny nastrój.
Nawet nie usiadłyśmy przy stole, a już rozległy się krzyki. Mamy i Helen.
Potem dołączył tata. Kompletnie za nimi nie nadążałam i zaczęłam panikować.
Nagle ktoś krzyknął moje imię
i wszystkie oczy zwróciły się w moją stronę.-Nooris, co się stało? Czy to prawda, że zapodziałaś kartę pamięci, na której było to nagranie?- zapytała mnie mama
z politowaniem.-Co? Ja...
-Zgubiła ją!
Przed oczami stanęła mi scena
z tamtego wieczoru. Wszystko zaczęło do mnie wracać.Trzęsłam się. Aż zgrzytały mi zęby.
Spojrzałam na tatę. On na mnie nie patrzył.
-Słuchajcie- zebrałam się w sobie- to nie jest moja wina...
-Nie? A czyja?- rzuciła wściekłe Helen.
-Niczyja!- podniosłam głos.
Helen się zaśmiała.
-Wiesz, że nie miałam na celu jej zgubić...
-Ale to co innego palanowałaś z nią zrobić, skoro ją przede mną zabrałaś?!
-Nie wiem- podkuliłam ramiona do uszu.
-Wiesz, że to co jest na niej mnie skończy- wysyczała przez zęby- nie chciałaś żebym usunęła to nagranie, bo miałaś w zamiarze je opublikować.
Popatrzyłam na nią z przerażeniem.
-Helen, jesteś moją siostrą. Nie mogłabym tego zrobić...
-Teraz tak mówisz...
-Naprawdę!
A potem znowu zaczęły się kłócić.
Nie myśląc dwa razy, założyłam buty
i wybiegłam z mieszkania. Uciekłam.Wołali za mną, ale drzwi na klatce się za mną zatrzasnęły.
Szłam przed siebie, płacząc.
Na przystanku zobaczyłam, że najbliższy autobus przyjedzie za pół godziny.
Opadłam na ławkę i zaczęłam szlochać.
Poddałam się.
Nie miałam już siły tłumić w sobie łez, ani złości na siostrę.
To wszystko zaczęło mnie przerastać.
Nie wiedziałam jak sobie z tym poradzić.Następną sesję z terapeutką miałam mieć dopiero w środę.
Wszystkiego było za dużo...
-Hallo, proszę pani, czy wszystko
w porządku?- poczułam na ramieniu czyjąś dłoń, a gdy podniosłam oczy zobaczyłam młodą dziewczynę.Miała może piętnaście lat.
-Nie...- szepnęłam, wycierając nos wierzchem dłoni.
Zdziwiłam się, gdy wyciągnęła dla mnie chusteczkę.
-Dziękuję- przyjęłam ją.
___
Zatrzasnęłam się w swoim pokoju, gdy już dotarłam do mieszkania.Znowu zaczęłam płakać. Wiedziałam, że tak nie będzie lepiej. Jak dam upust emocjom.
Położyłam się na łóżku, przeglądając telefon.
CZYTASZ
[Stara Wersja] Uratuje Cię | Joost Klein Fanfik
Fiksi Penggemar[Jest to stara wersja tego fanfika, na moim profilu pojawiła się nowa, poprawiona] Helen to popularna dziennikarka, która swoimi wywiadami z celebrytami podbija internet i zdobywa miliony wyświetleń na wielu platformach. Z pomocą Noor- młodszej sio...