Chciałam na starcie wam podziękować wam za te wszystkie chwile i załamania i szczęśliwe, bo tak naprawdę bez was nic by mi sie nie udało, ale naprawdę dziękuje wam za wszystko!
A co do Serii Poison to chciałabym was już tutaj trochę wprowadzić.
To trzeci Tom Poison, ale już nie o Asheru i Nessie, a o ich cudownych dzieciakach.
Tom Trzeci opowiada o Corze i Blake'u, będzie to historia pierwszej miłości, a raczej miłości od pierwszego poznania, dla Cory, a dla Blake'a nieszczególnie, bo nie przepadał za Cora przez jego przeszłość i traumy o których Cora będzie chciała sie dowiedzieć.
Następny Tom czyli Czwarty będzie o Hunteru i Elenie. Historia o szarej myszce, ale wcale nie takiej cichej jak można sobie pomyśleć i o koszykarzu, który musi być we wszystkim perfekcyjny.
Ostatni Tom czyli Piąty będzie to historia o najstarszym Woods czyli Diego. Historia będzie o Diegu i Adelina, która ma straszny temperament i zawsze wszystko szło po jej myśli do pewnego czasu. Diego przez większość cześć życia był cichy i spokojny, ale tylko kiedy czuł adrenalinę nie był taki cichy i spokojny.
Te opisy nie są tak dokładne jak opisy tych książek, ale musiałam jakkolwiek dać zapowiedz, więc dałam. Kolejność jaką tutaj napisałam będzie taka sama, czyli zaczniemy od historii Cory, a skończymy Serie na historii Diega.
Nie mogę sie już doczekać, aż zacznę pisać przygodę Diega, najbardziej na nią czekam Hhahah, ale historia Cory i Huntera również są bardzo ciekawe.
Dziękuje za wszystko co robicie, za wasze komentarze i za gwiazdki naprawdę nie wiecie ile to dla mnie znaczy, jestem wam wdzięczna, bo bez was tak naprawdę nic bym nie napisała i wasze pozytywne komentarze, czasem negatywne i wyzywanie głównego bohatera, ale przymknę na to oko, bo to emocje i takie rzeczy haha.
Jak coś to trzeci tom będzie na moim profilu nie tutaj, więc pamiętajcie! Jutro o 12 wstawię dedykacje i prologa!
KOCHAM WAS WSZYSTKICH!
CZYTASZ
Poison#2 | 18 + ( BĘDZIE POPRAWIANE )
AcciónDruga część Serii Poison Życie Nessy zaczęło się jeszcze bardziej komplikować gdy zaczęła odkrywać różne tajemnice, o których nie miała pojęcia. Ciągle żyła w kłamstwie, którym karmili ją jej rodzice. Zagłebi sie w pszeszłóść i pozna mnóstwo tajemn...