𝓔𝓹 006
අද සිකුරාදා සුපුරුදු විදියට මේ සතියෙම දවස් හතරක් After School Cricket Practice තිබ්බා. හැබැයි අද ඉක්මනින් ප්රැක්ටිස් ඉවර කරන්න වෙනවා මොකද වහින්න වගේ නිසා.. දැන් මේ යන්නේ අටවෙනි පීරියඩ් එක .
අපේ උන් මොන ලෝකෙද දන්නෑ. මොකද මේ පීරියඩ් එකේ සංගීත තියෙන්නේ අද ඒ මිස් ඇවිත් නෑ. සංගීත කරන අපේ අනික් උන් මොන ලොකේද ඉන්නෙ දන්නෑ.
මතකද මට ඉන්ස්ටා ෆලොවර් කෙනෙක් ආවා. VA_Vidanagama කියලා.. ඒ කවුද කියලා මන් හොයන්න උනන්දුවක් දැක්වුවේ නැති වුනාට..
ඒ ෆලොවර්ගෙන් පස්සේ තව ෆ්ලොවර්ස්ලා තුන් දෙනෙක් ආවා. එක්කෙනෙක් Twin_Mathi_Wanigasekara කියලයි Sathisha_Wanigasekara කියලා අන්තිමට ආවේ Nadun_Mahinsa කියලා යූසර් නේම්වලින්.
උන් තුන් දෙනා එදා මන් දැම්ම ෆොටො එකට දාපූ කමෙන්ට් නිසා මට සිරාවටම හිතාගන්න බැරි වුනා. මුන් කෝච්ලා සහා ගුරුවරුද කියලා..
" So Hot'n Sexy Ashvik's Boy ❤️" කියලා මතීෂ සර් කමෙන්ට් කරලා තිබ්බා. තව " Vivan's Piglet 🐽 " කියලා සතීෂ කෝච් කියලා තිබ්බා.. යකෝව් සතීෂ කෝච් දන්නවද අර පිස්සු හුත්තා මට ඌරූ පැටියා කියලා කියන බව. අවසානෙට නදුන් සර් " හායී අපේ එකාගේ කොල්ලෝ " මොන මගුලක්ද ඒ කියලේ. අනිත් එක මුන් තුන් දෙනාගෙම කෙමෙන්ට් වලින් කියවන්නේ මන් අර පිස්සු හුත්තගේ කියලා නේ.
Aaaaaaaaaaaaaaaaa මට බෑ යකෝව් මුන් එක්ක.. හිතහල්ලකෝ අරුන් ත්රිබල මේව දැක්කොත් මහා විසාල කරදරයක් මට ඇති වෙනවා...
මන් මේ පැවිලියන් එකට වෙලා ඉන්ස්ටා එකේ උඩ පල්ලෙහා යන ගමන්.. ආ බලනවා ඇති නේ ස්කොලේ ෆෝන් ගේනවද කියලා.. නෑ අනේ මට අද හවස අමතර ක්ලාස් එකක් තියේ ඒ නිසා ගෙනවා. හැබැයි හොරාට අඩුම අර ත්රිබලවත් දන්නේ නෑ..
දන්නැද්ද ඉතිම් ඉදලා හිටලා මේ වගේ නසරානි වැඩක් කරේ නැති වුනාම මට සාංකාව වගේ හේ හේ. මේ වෙලාවේ පැවිලියන් එකේ මොකෙක්වත් නෑ ඒ නිසා හොදයි..
අපේ අක්කා ගේන්න දෙන්නෑ අනේ ඒකී එක්ක බෑ. ඒත් අද එකීගේ අවසරේ ඇතුව ගෙනවා. ඔයාලට හිතෙන්නේ අක්කා මාව හිරකරනවා කියලද ? මටත් ඔහොම හිතුනා අපේ කොල්ලො ඕන තරම් ෆෝන් ගේනවා ඒත් මට විතරක් ගේන්න විදියක් නෑ අපේ එකී උදේට මගේ ෆෝන් එක ඉල්ලගන්න නිසා..
YOU ARE READING
විභූ [𝗕𝗟] 𝗢𝗡𝗚𝗢𝗜𝗡𝗚
No Ficciónවස්සානේ එල්ලි ආ.. මමමද ඒ පෙම්හොරා.. මමයි ඔයාගේ දැන් හිමිකාරයා... " මගේ පොඩි වස්තුව මන් වෙන්නම් උබගේ පියාපත් උබ පියාබන්න අහසේ උබේ හීන එකක් නෑරම හැබැ කරගන්න ... මන් ඉන්නම් උබගේ පියාපත් වෙලා උබේ පස්සෙන්ම " ...