𝓔𝓹 017

760 67 42
                                    

𝓔𝓹 017

" යෝහ් මෝඩ පකා අයියේ එක්කෝ උබ අන්න අතන පුටුවෙන් වාඩි වෙලා ඉන්න අයියේ.. මට වැඩක් කරන්නත් නෑ තෝ දන්න මගුලකුත් නෑ.. පල පල වාඩි වෙනවා අතනින්. " අපි දෙන්නා ටව්න් එකේ කරක් ගහලා එන ගමන් ලස්සන ඇන්ටිගෙන් කෑමත් ඉල්ලගෙන ඇවිත් කාලා බීලා ෆිල්ම් එකකුත් බලලා මන් දැන් මේ අර මගේ ඩෙසර්ට් එක හදන්න යන්නේ, එයා කිව්වා එයාටත් උදව් කරන්න ඔනී කියලස් දැන් හවස 6.45ද කොහෙද මන් කිව්වා එහෙනම් බියර් එක බොන්න ඔම්ලට් හදමු ඒකට බිත්තර කඩලා භාජනේට දාන්න කියලා .

අනේ ඇත්තමයි මහා ලොකු ක්‍රිකට් කෝච් අඩුම බිත්තරයක්වත් කඩන්න දන්නෑ දෙකක්ම කුඩු කරා.. භාජනේ බිත්තර කටු ලොට් එකයි. මන් දැන් පයින් එකක් ගහලා එයාට පුදුවෙන් වාඩි වෙලා ඉන්න කිව්වා..

" මහා ලොකු ක්‍රිකට් කෝච් අඩුම ඔම්ලට් එකක් හදන්න බිත්තරයක් කඩා ගන්න බෑ හු හූ හූ " මන් කියද්දි ඩෑල් එක ඇස් හීන් කරලා මන් දිහා බලලා ඇහෙන්නෑ වගේ ෆෝන් එක කොටන්න ගත්තා..

මන් ඒ භාජනේ තිබ්බ කටු බිත්තර ටික අයින් කර.

" අර මගේ ඩෙසර්ට් එක හදන්නයි යන්නේ.." මන් කියද්දී අයියා ෆෝන් එකේන් කැමරා ඔන් කරලා විඩියෝ කරන්න පටන් ගත්තා...

" ඉස්සෙල්ලා අපි අලුත් පාන් පෙති ගන්න ඔනී. මන් මේ ඔක්කොම ගන්නවා ඔයාලට කැමතී ගානක් ගන්න පුළුවන් ඔකේ.. " මන් පාන්පෙති ගන්න අතරේ අයියා ෆෝන් එක තියලා දුවලා ගියා කොහෙටද

දුවපු අයියා ආපාහූ අපේ අක්කගේ ෆෝන් ස්ටැන්ඩ් එක අරගෙන ඇවිත් ෆෝන් එක සෙට් කරලා ආයේත් විඩියෝ එක කන්ටිනු කරා..

" ඊටපසු මෙන්න මේ ආකාරේට පාන් පෙති ඔක්කොගෙම වටේ ගන දාර ටික ටාන් ටින් ටුන් ගාලා කපාගන්න ඔනී " මන් කියන ගමන් පිහියෙන් පාන් පෙති වල දාර කපද්දි අයියත් ආවා මන් ගාවට ඊටස්සේ එයත් පාන් පෙති වල දාර ටික කැපුවා..

" ඇති යන්තාම් මගේ මිනිහට ඒ වගේ දෙකුත් කරන්න පුළුවන් නේද ? " මන් කියද්දි පොර ආඩම්බරෙන් ෂර්ට් කොලර් එකක් ඉස්සුවා..

" ඊටපස්සේ රෝලර් පින් එකකින් මේන්න මේ ආකාරෙට පාන් පෙති තලාගන්න ඕන.. " මන් රෝලර් පින් එකෙන් පාන් පෙත්ත තලා ගත්තා.. ඒ කියන්නේ අපි මේ පාන් පෙති රෝල් කරනවා නේ ඒ නිසා මෙහෙම තලා ගත්තම ලේසීයී නැත්නම් කැඩෙන්න බලනවා .

 විභූ [𝗕𝗟]  𝗢𝗡𝗚𝗢𝗜𝗡𝗚Where stories live. Discover now