ඔය උඩ කවර් එකේ තියේන්නේ ඕතරිගේ පිස්සු ක්රියෙටිව් වැඩක්
𝓔𝓹 018
"ම්හ්ක් ම්ම් අහ්හ්හ්හ්හ්හ් "
" ගුඩ් මෝර්නින් ඌරූ පැටියෝ " මගේ මූනට වැටුනු ඉර එලියෙන් මගේ නින්දට ශක බුම් වෙලා ගිය නිසා පත ඈනුමක් ඇරිය මම ඇස් දෙක ඇරලා වටපිට බලද්දි මෙන්න බොලේ පිස්සු හුත්තා මගේ කාමරේ..
" ආආආආඅ පිස්සු හුත්තා.. ඔයා කොහොමද මගේ කාමරේ ඉන්නේ ඒකත් ෂර්ට් එකක්වත් නැතුව සරමක් විතරක් ඇදගෙන.. ආආආආආආආ කෝ එතකොට මගේ ෂර්ට් එක. හරි මගේ ගෙදර මන් ෂර්ට් නැතුව ඉන්න එක සාමන්ය වුනාට ඔයා කොහොමද මේ උදේ පාන්දර මෙහේ ඉන්නේ.. " මගේ ඔලුවේ කැරකුන ඔක්කොම ටික කියාගෙන යද්දි එකා හිනා වෙනවා.. මන් දැන් හිනා වෙන්න දෙයක් කිව්වද ආ ආ
" හරි හරි ඌරූ පැටියෝ හිමීට අහන්න ඉස්සෙල්ලා හුස්මක් අරන් ඊයේ දවස මතක් කරගන්න " පිස්සු හුත්තා කියද්දි මන් හොද හුස්මක් අරන් පාත දාලා ඊයේ දවසේ සිද්ධි දාම ටික මතක් කරද්දී ආආආආආඅ ටහිකෙනවා නේ මේ පිස්සු හුත්තා හිටියේ මාත් එක්ක අපේ ගෙදර නේ..
" ආ හරි හරි ප්රොසස් වුනා.. ඒත් මට හොදට මතකයි බැල්කනියේ ඔයාගේ උකුල උඩ නින්ද යද්දි මන් ෂර්ට් එකක් ඇදන් හිටියේ දැන් නෑ... ආආආආආඅ මෙන්නෝ පිස්සු හුත්තෙක් මට අතවර කරලෝ " කියාගෙන මන් කකුල් ගස ගස බොරුවටත් එක්ක කෑගහද්දි ගෝත මිනිහා කර එකම දේ හිකිහිකි ගාපූ එක..
"ආ ආ කෝලම් ඇති කෝ කෝ යන්න ගිහින් ෆ්රෙශ් අප් වෙලා ස්කුල් යන්න ලැස්ති වෙන්න.. "
අන්ද්වේ අද ස්කෝල දවසක්ද ම්හුක්" මේ මෙයා එක්ක බෑ ඒයී ම්හුක් " මන් තව තව බ්ලැන්කට් එක අස්සට රින්ගද්දි අයියා මගේ කකුලින් ඇදලා අරගෙන මාව ගෝනියක් කරේ තියා ගන්නවා වගේ කිසි ගේමක් නැතුව කරේ තියාගෙන ,
" චටස් "
" එනවා යන්න ෆ්රෙශ් අප් වෙන්න.. මන් අද ස්කූල් එන්නෑ මට National Cricket Board එකේන් මීටීන් එකක් තියේ ඒ නිසා මගේ හොද පොඩි වස්තුව වගෙ අද ස්කෝලේ යන්න අම්මලා එද්දි දවල් වෙනවා නේ.. "
අයියා කියද්දි මන් කකුල් ගස ගස මේ අලි කදාගෙන් බේරේන්න ට්රයි කරා අද ඒ යකා එන්නෙත් නෑලූ එහෙනම් මටත් යන්න බෑ..
YOU ARE READING
විභූ [𝗕𝗟] 𝗢𝗡𝗚𝗢𝗜𝗡𝗚
No Ficciónවස්සානේ එල්ලි ආ.. මමමද ඒ පෙම්හොරා.. මමයි ඔයාගේ දැන් හිමිකාරයා... " මගේ පොඩි වස්තුව මන් වෙන්නම් උබගේ පියාපත් උබ පියාබන්න අහසේ උබේ හීන එකක් නෑරම හැබැ කරගන්න ... මන් ඉන්නම් උබගේ පියාපත් වෙලා උබේ පස්සෙන්ම " ...