𝓔𝓹 003

942 76 19
                                    

𝓔𝓹 003

" හායී Cutie Pie " මන් ඇස් රෝල් කරා මන් හිතුවා ගොනා හැරෙන්නේ ඕකට තමා කියලා..

" බායී පිස්සු හුත්තෝ " අවසාන වචනේ නොහැන්න කියලා මන් හැරුනේ ආයෙත් පන්තියට යන්න..

"ඒ ඒයී ඔහොම ඉන්නවා.. මට ඇහුනා හරිද " ඉතිම් මට පුකද මේක මහා විසාල කරදරයක් වුනා නේ ..

" ඉතිම් මට පුකද උබට ඇහෙන්න තමා කිව්වේ.. උබ කෝච් වුනාට මට අදාල නෑ .. ඔය විකාර නම් නොකිය ඉන්නව නම් මන් බොහෝම කැමති. එහෙනම් මන් කැපුනා.. " කනට ගැහුව වගේ එහෙම කිව්ව මන් එන්න ආවා..

"බොසා මොකෝ කියන්නේ " ස්පොර්ට් රූම් එකෙන් එලියට එද්දිම බිත්තියට හේත්තු වෙලා හිටිය සහිරූ එහෙම ඇහුවා.

" මහා පිස්සු හුත්තේක්. යමන් යන්න පන්තියට "

" ඒ උනාට බන් උන් සෙට් එක Super Handsome නේ අපිට කෙල්ලෙක්වත් ටෝක් කරන්න වෙන්නෑ මෙහෙම ගියොත්.. " බේසිකයා කට ඇරියොත් ගවුම් කෑල්ලක් ගැන තමා..

" මන් නම් කියන්නේ උබේ පැනියට කෙල්ලෙක් සෙට් වෙන්නම එපා කියලා.. තෝ අල්ලපු වැටෙත් දෙක තුනක් රන් කරා නේ වුත්තෝ. දැන් කුමාරතුංග එකෙත් කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න නේ හදන්නේ.. එක කෙල්ලෙක්ට ලෝයල් වෙයන්කෝ.. ඔන්න බලපන් උබ ඇටි හැලෙන්න කනවා උබ රන් කරපූ කෙල්ලො ඔක්කොගෙන්ම එහෙම නොව්නොත් මන් අහස් විභුෂ නෙවෙයි. "

" එහෙම කියන්න එපා බොසා.. තෝ ඉතින් කෙල්ලො දිහා ඇහක් ඇරලා බලන එකෙක්යෑ . ඒකට මොකෝ තොටයි විහයටයි නේ යකෝ ඉන්ස්ටා එකෙත් කෙල්ලො හැටනමදාහක් විතර ෆ්ලොව් කරලේ.. "

" ඒකට මට කරන්න දෙයක් නෑ . උන්ම තමා ෆ්ලොව් කරන්නේ.. අනිත් එක මචාන් කෙල්ලො ඇවිත් උන්ගේ පස්සෙන් කැරකෙන කොල්ලොන්ට වඩා උන්ව Dont Care කරන කොල්ලොන්ට කැමති "

" සිරාවටම ඇයි බන් ඒ ? "

" උන්ට අවදානේ ලැබෙන්නේ නැති නිසා. උබලා වගේ උන්ගෙන් උන්ට අවදානේ ටසිරි වෙන්න ලැබෙනවා නේ ඒකයී.. "

" ඒක නම් මහා කැත වැඩ අපි උන්ගේ පස්සෙන් ගිහින් කට්ට කාලා කෙල්ලො දාගන්නේ . ඒත් උන් කැමති උන්ව සතපහකට ගනන් ගන්නෙ නැති උබලා වගේ උන්ට "

 විභූ [𝗕𝗟]  𝗢𝗡𝗚𝗢𝗜𝗡𝗚Where stories live. Discover now