𝓔𝓹 015

845 75 23
                                    

𝓔𝓹 015

" ආ ආ ඒ පාර මොකද මේ පුංචි නෝනා හමූ අපේ එකාට අත පය උස්සන් එන්නේ ආ " විහගයා එහෙම කියලා මට ගහන්න උස්සපු සිතුකිගේ අත අල්ලලා පසකට තල්ලු කරා..

" තමුසේ විභූෂ තමුන් තමුනුයි තමුසෙගේ අක්කායි එකතු වෙලා නේද මගේ තාත්තාට දුෂ්කර පලාතකට ට්‍රාන්සර් කරේ " ආ ආ යසෛ ඒක ඒ ඩිංගට මේකීගේ කනේ තිබ්බ චීත්තේ කවුද

" ආ ඒක හරි වැඩක් වුනා නේ.. අපේ අක්කා ජනාධිපතිනිය වෙලා මම අගැමැති වුනොත් ඔන්න අපි දෙන්නට කිසි ගේමක් නැතුව ඕන කෙනෙක්ව සන් සන් ගාලා ට්‍රාන්සර් කරන්න තිබ්බා.  Unfortunately ඒක එහෙම නෙවේ අක්කා ඇවිත් රටටවත් පවුලටවත් බර ක් නොවී තමන්ගේ මහන්සියේන් හම්බ කරන කෙනෙක් , එතකොට මම ඇවිත් තාම ඕලෙවල් වත් කරලා නැති කොලු පැංචෙක් නැද්ද බන් " මන් කටකොනින් හිනාවෙලා එහෙම කියලා සහිරුට High five එකක් දැම්මා..

" ඒකනේ ඒකනේ බන්. " ඌත් එහෙම කියද්දි අරකී තරහෙන් පුපුරනවා..

" ඒත් මට ගයාන් කිව්වා තමුසේලා තමා අපේ තාත්තාට ට්‍රාන්සර් කරලේ කියලා.. " ඒකී එකීට කියපූ චීත්තයගේ නමත් එකීගේ කටින් පිටවුනා..

" ඇත්තටම අපි හේතුවක් උබේ තාත්තාට ට්‍රාන්සර් එක එන්න මොකද අපේ අක්ක තමා කලාපෙට පෙත්සමක් යැව්වේ උබලයි තාත්තාට විරුද්ධව සො කලාපෙන් පරීක්ෂා කරා.. උබගේ තාත්තා පුද්ගලික හේතූන් නිසා මාවයි සහිරුවයි ටීම් එකෙන් අයින් කරා.. ඉතිම් කලාපෙන් තමයි උබගේ තාත්තාව ට්‍රාන්සර් කරේ.. ඇත්තටම උබගේ තාත්තාට ට්‍රාන්සර් එක හම්වෙන්න උබත් හේතුවක්.. " මම සාමාන්‍ය කෙල්ලොන්ට උබ කියලා කතා කරන්නේ ෆිට් වුනු කෙල්ලො එක්ක විතරයි. ඒත් මේකී සිමාව පැන්නුවා. අනේ ඇත්තමයී මට මේ හෝන්තුවාව නම් ඊව් , හරිම අgay ලමායී ඔක්කොම මේ නාඩගම බලන් ඉන්නවා.. දෙයියනේ අයියාත් බලන් ඉන්නවා අත් දෙක පපුව මතින් බැදගෙන හැගීම් විරහිතව , එයා එහෙම ඉද්දි බය හිතෙනවා..

" මම? මම මොකද්ද කරේ? "

" ඕහ් පුංචි නෝනා හමූ දන්නෑ.? ඇයි ඔයා නෙවේද කෝච් ලගට ගිහින් කිව්වේ හඤේ චාච්චේ විභූෂ මදේ පත්තෙන් එනවා ඒ නිසා එයාවයි සහිරුවයි තීම් එකෙන් අයින් කරඤ්ඤ කියලා ඒ නිසා නෙවේද මුන් දෙන්නව ටීම් එකෙන් අයින් කරේ.. විභූවා කවදාවත් තමුන්ගේ පස්සෙන් ආවේ නෑ බන් ඇත්තම කිව්වොත් තමුන් හරිම කැතයි යකෝ ඉතිම් විභුවා වගේ හැම්සම් කොල්ලෙක් එයිද තමුසෙගෙ පස්සෙන් හහ් පුංචී නෝනා හමූ කෝ අපේ පාරෙන් අයින් වෙන්න.. යමන් බන් යන්න  " විහගයා කියපු විදියට අපිට හිනාව නවත්ත ගන්න බෑ..අම්මොහ්  අම්මොහ් විහගයා සිතුකිව අතකින් එහාට කරා.

 විභූ [𝗕𝗟]  𝗢𝗡𝗚𝗢𝗜𝗡𝗚Where stories live. Discover now