𝓔𝓹 030
අපි අගොස්තු 30 තමයි ට්රිප් එක යන්නේ... ප්ලැන් කර විදියට පාන්දර 3.00ට මෙහෙන් පිටත් වෙනවා.. එතකොට අද අගොස්තු 28.
අපි මුලින්ම හිතුවේ හොටෙල් එකක් බුක් කරනවා කියලා නේ.. But අයියා කිව්වා හොටෙල් එකකට ගියොත් නිදහසේ ඉන්න වෙන්නෑ අවදානේ ලැබෙනවත් වැඩී.. විශේෂයෙන් අපි දෙන්නට එකට ඉන්නම වෙන්නෑ කියලා...
So අයියා තීරණය කරා Villa එකක් ගන්න. සතියකට විතර ... So අපි මුලින් බුක් කරන්න හිටියෙ මොකද්ද නම Cinnamon Hotel Trincomalee Branch එක බට් අපිට ලස්සන Villa එකක් සෙට් වුනා නේ ...
ඒක ලස්සනයි ... ඒ නිසා හොදයි අපිට තියෙන්නෙ කැමති නම් උයාගෙන කන්න පුළුවන් නැත්නම් එයාලා කෑම සප්ලයි කරනවා කියලා කිව්වා ඒත් අයියා කිව්වා අපි උයාගන්නම් ප්රශ්නයක් නෑ කියලා.. වූ මට ඉවසිල්ලක් නෑ ට්රිප් එක යනකම්...
තාත්තා කිව්වා නේ ට්රිප් එක යනවා නම් සුද්දිවත් එක්කන් යන්න කියලා ඔයාලට මතකයි නේද සුද්දිව බිනුකි..
කොහොමහරි තාත්තාට ට්රිප් එකේ යන කොල්ලො පස් දෙනාව මන් කිව්වේ අයියලා පස් දෙනාව හම්බෙන්න ඕන කිව්ව නේ ඊටපස්සේ ඉතිම් මන් පහම ගෙදරට එන්න කිව්වා...
ෆස්ට් ටයිම් අයියත් මගේ ගෙදරට ආපූ ... යන හැම කෙනාගේම වගකීම භානුක අයියා ගන්නවා කිව්වා.. භානුක අයියගේ ඩීස්න්ට් ගතියට තාත්තා කැමති වුනා..
අවසානෙදී මගේ අයියට පොඩ්ඩක් ඉන්න කියලා අනිත් අයට පල්ලෙහාට යන්න කිව්වා.. මන් එදා නම් සෑහේන්න බය වුනා තාත්තා දැනගෙනවත්ද කියලා.. ඒත් නෑ අනේ එක විනාඩි පහයි තාත්තා අයියා එක්ක කතා කරේ.. මන් බැලුවා අයියාගේ මූඩ් එක සාමාන්යයි මන් අයියගෙන් ඇහුවම කිව්වේ ලොකු දෙයක් කිව්වෙ නෑ ගැනූ ලමයි තුන පරිස්සම් කරන්න තව මට ගැඹුරු තැන්වල නාන්න දෙන්න එපා වගේ උපදෙස්ලූ දුන්නේ..
ෆුහ් ඔයින් ගියා මැදෑ... මන් සිරාවටම ඩින් වුනා හොදද බඩු මාට්ටු තමා කියලා.
දැන් මේ රෑ 12.00 ගානාක් මන් මේ කේ ඩ්රාම එකක් බලලා නිදා ගන්න හැදුවේ.. පුදුමයි අද අයියගේ ගුඩ් නයිට් මැසෙජ් එක නෑ...
YOU ARE READING
විභූ [𝗕𝗟] 𝗢𝗡𝗚𝗢𝗜𝗡𝗚
Phi Hư Cấuවස්සානේ එල්ලි ආ.. මමමද ඒ පෙම්හොරා.. මමයි ඔයාගේ දැන් හිමිකාරයා... " මගේ පොඩි වස්තුව මන් වෙන්නම් උබගේ පියාපත් උබ පියාබන්න අහසේ උබේ හීන එකක් නෑරම හැබැ කරගන්න ... මන් ඉන්නම් උබගේ පියාපත් වෙලා උබේ පස්සෙන්ම " ...