Derin'in faw şarkısı dnbfskndsk
Derin Kozova
Elimde tuttuğum telefonumu evirip çeviriyordum.
Beklediğim arama geldiğinde hemen açtım.
"Alo?"
"Derin." Yıllardır duymadığım o ses. Ne garipti,bir zamanlar müptelası olduğum o ses, yüzü. Teni.
"Cenk,ne oldu?"
"İstanbul'a gidiyoruz Derin."
"Ne!" Bağırmamla beraber etraftan birkaç gözün üzerimde gezindiğini hissettim. Ama aldırmadım. "Ne diyorsun sen!?"
Nasıl gidebilirdi ki? Onu benden nasıl götürebilirdi?
"Bağırma,Alara ve ben ona iyi bakacağız merak etme."
"Sikerim Alaranı da seni de! Sen oğlumu benden mi kaçırıyorsun!?"
Oğlum.
Gençlik hatası gibi görülse de en değerli varlığımdı. 4 buçuk yaşındaydı. Adını da beraber koymuştuk,Ataberk.
"Derin,sakin ol. Onu senden kaçırdığım falan yok. İstediğin zaman görebilirsin."
"Berki bana verip, istediğin yere siktir olup gidebilirsin!"
İki sene önce boşanmıştık.
Ne oğlumdan,nede evlenip boşandığımdan burada bir Allah'ın kulunun bile haberi yoktu. Cesaret edip Yavuz'a söylemek istemiştim. Hatta o kadar istemiştim ki,bir an keşke onunla daha önce tanışmış olsaydık diyordum.
Bu kadar kısa bir sürede flört aşamasını geçmeyi tabii kide beklemiyordum.
Ama bir yandan da korkuyordum. Öğrenirse,artık beni ister miydi?
"Derin! Sakin olur musun!" Artık oda bağırmaya başlamıştı. Tamam,go girl.
"Senin ceddini cibiliyetini sikerim ulan! Sen yanına aldığın oruspuyla benim oğluma anne baba mı olmaya çalışıyorsunuz! Andım olsun Cenk! Batman'dan bir adım dahi atarsanız başınıza Nizamiyeyi yığarım!"
Evet,Derin Kozova yapardı. Şahsen kendim olmasam kendimi överdim. Zaten övüyorsun Derin!
Telefonu yüzüne kapattım. Sıkıyorsa götürsündü çocuğu. O zaman bilirdim ben yapacağımı.
Neyse,huh derin nefes al.
Beni aldattığına inanamıyordum hâlâ,sindiremediğim şeyse gerçekten bir oruspuyla birlikte olmasıydı.
Hormonları bozuk yaratıklar!
Lanet olsun içimdeki insan sevgisine!
Lanet olsun aldatan erkeklere!
Ay Yavuz aradı mi acaba? Bakayım. Telefonuma baktı m. Aramamış! Lanet olsun aramayan erkeklere! Neyse,elbet birgün onlar da ayrılacaklardı. Bir hayat kadınıyla kim evlenir lan!
Ne demiş Demet ablamız; Yıldızların ışıltısı acıtana kadar. Çokta doğru demiş.
***
"Hanımefendi, lütfen ısrar etmeyin,yapamam diyorum"
Ah Nilüfer hanım,hem hamile,hem çocuğu aldırmak istiyor. Tabii ki de bu onun kararıdır ama kocasının da bihaber olması gerekir.
Hem ben sadece bir doktorum! Jinekolog değilim ya,alamam bebeği.
"Nilüfer hanım,bakın anlıyorum. İstenmeyen bir gebelik,ama eşinizin de izni olmalı bebeği aldırmanız için. Ayrıca,ben jinekolog değilim. Üst kattaki meslektaşım Rana hanımla görüşün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Gölgeler
Teen FictionDudakları tekrar dudaklarımı buldu. Sert öpücüğüne karşılık verirken kokusunu o kadar net hissediyordum ki,bir an dedim ki. Kocam olmalısın adam sen! Kendini içime her ittiğinde sarsılırken nefeslerimiz birbirine karıştı. Vücutlarımız birbirine kene...