32.Bölüm:BARUT VE ÇİÇEK

91 2 1
                                    

                           ༼FİNAL

Bölüm şarkısı-İrem,Hayalet sevgilim

***

Şişen gözlerime, kızarmış suratıma su çarptım.

Ne kadar yıkarsam yıkayayım geçmeyecekti,hüznüm yine yanıbaşımdaydı...

O kadar yalnız hissediyordum ki... Bana beni bırakmayacağını söylemişti, ama ilk terk eden o olmamış mıydı şimdi?

Akşamdan beri gözlerimin içi sızlıyordu,acı gözyaşlarım artık gözlerimi yakmaya başlamıştı. Kimse de aramamıştı,kimse den kastım o'ydu.

Akşamki konuşmamızdan sonra çekip gitmişti. Dönüp enkazına bile bakmamıştı. Bundan sonra bakar mıydı? Sanmıyorum. Ona söylemediğime bu kadar pişman olacağımı hiç düşünmemiştim.

Ama onun bu kadar tepki vereceğini de hiç düşünmemiştim.

Ne yapmalıydım da acım son bulmalıydı?

İntihar et içimdeki kötü hislere eşlik eden kafamın içindeki seslerdi. Geceden beri susmuyorlardı,susacak gibi değillerdi. Bu sesleri kesmenin tek yolu vardı.

İntihar.

İntihar. Dedi iç sesim. Bunu kesmeliydim.

Onun silahı vardı. Sürekli yanında taşıdığı,dün duş yaptıktan sonra çıkarmıştı. Ama nereye koymuştu? Aynadaki kadın bana gülümsedi,gözleri kanıyordu. Tıpkı benim gibi...

Odaya döndüm. Etrafı aramaya başladım. Defalarca telefonum çaldı. Arayan kardeşimdi. Vedalaşmak istedim. Ama kafamdaki sesler buna izin vermedi.

Merak etselerdi şimdiye burada olurlardı.

Sonunda bulduğum silahı elime aldım. Yap hadi. Kapı çaldı. Bakmadım. Telefonum yine çaldı. Bakmadım. Kapıdan sesler geldi. Duymadım.

Kapı kırıldığı an panikle silahı oraya doğrulttum. Emniyeti açıktı.

Gelen Kardeşim,ve hatırlamadığım ama aynı timden oldukları bir adamdı.

"Abla?"

"Yaklaşmayın!"

"Ne yapıyorsun!"

"Yaklaşma!"

Adım adım bana yaklaşan iki adama doğrulttum silahı,yap hadi.

Yap hadi.

"Yaklaşmayın diyorum!"

Adını bilmediğim adam "Yenge,bak bizi komutanım gönderdi. Çok üzgün,hadi ver o silahı bize."

Ses tellerim koparcasına haykırdım. "Yaklaşmayın!"

"Abla, bırak o silahı!"

"Yenge,yapma hadi,gel konuşalım."

"Kesin! Susmuyorlar!"

Yap hadi.

İntihar.

Yap hadi.

İntihar.

"SUS!"

"Yapma."

Yap hadi!

"Yenge,gel hadi."

"Susun!"

Silahı kendime doğrulttum. "Sakın yaklaşmayın!" Yap hadi.

Sessiz GölgelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin