"Bütün Türkler birgün ansızın delirecektir. O zaman tanrı türkü degil sizi korusun !"
***
Belimde ince bir sızı vardı. Ve belimde bir çift el.
WTF?
Ani kalkışımla beraber yanımdaki beden de hareketlenmişti. Gözlerimi ovuşturup bunun gerçek olmamasını diledim...
"Komutann!!"
"Hı" diye bir ses çıktı ağzından,iç çamaşırım bile yoktu üzerimde,karnımdaki sancıyla iki büklüm oldum.
Sırt üstü yatıyordu,bana bakmıyordu. Baksa ne olacaktı? Olan olmuş gibime geliyor. Allah'ım ne olur olmasın.
Dolabımı açıp üzerime birşeyler giyindim. Ardından yorganı üzerinden çekip kaldırdım.
WTF?
Neden çıplak? Hemen arkamı döndüm. Mırıltılı bir ses çıkardığında yataktan çıktığını anladım. Kemer sesleri geliyordu. Omuzuma dokunduğunda arkamı dönüp Osmanlı tokadını geçirdim.
"S-Sen !"
"Gökç-"
"Sus! Dinlemek istemiyorum! Sen nasıl yaparsın ya!"
"Dinl-"
"Sus diyorum sus!"
Sustuğunda gömleğini giymek için aldı. Devam ettim.
"Ben bunu bilerek gelmemiştim senin yanına!"
"Seninde diğerlerinden farkın yokmuş."
"Diğerleri nasılmış?" Dedi. Benim aksine sakince sormuştu.
Gömleğini giydiğinde anahtarını cebine atıp bana döndü.
"Söylesene,diğerleri nasılmış?"
Ha! Birde soruyor!
"Böyle,yatağa atmak için istiyorlar sadece."
"Gökçe. Ben seni yatağa falan atmadım,sen beni attın."
"Ne! Ne diyorsun be! Bide üste mi çıkmaya çalışıyorsun!"
"Üste çıkmaya çalışmıyorum. Ben gidiyordum,sen beni istedin."
WTF?
"Ne malum benim istediğim? Ben sarhoş olduğumu hatırlıyorum başka yok!"
"Akşam yaşananları unuttuğun için çok üzüldüm. "
"Ne diyorsun be sen! " Üzerine atladığımda kollarımı tuttu. Yüzü yüzüme fazla yakındı.
"Beni dinle. Gökçe. Dur!"
Elinden kurtulmak için debeleniyordum.
"Ne dinleyecegim seni be ! Pis herif! Senden nefret ediyorum! Bırak!"
Sesleri duyan Umay odaya daldığında bizi izliyordu. Ardında duran kocaman beden dikkatimi çekti. Göktuğ.
"Gökçe dur diyorum! Ben seni ne kadar bekledim haberin varmı? Hayatından kaç tane erkek geçtiyse umrumda değil,inan hiç biri ben etmez. Ama sana şunu söyliyeyim. Bunu sende istedin,evet sarhoştun. Benim gitmem gerekiyordu. Ama gitmedim Nalet olsun gitmedim! Pişman mıyım? Hayır. Seni ne kadar beklediğimi ayık kafayla düşün,dahasını istersen beni çağır memnuniyetle anlatırım."
Kollarımı bıraktığı gibi bir hışımla Umay ve Göktuğ 'un üzerinden geçerek çıktı.
Hem suçlu hem güçlü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Gölgeler
Ficção AdolescenteDudakları tekrar dudaklarımı buldu. Sert öpücüğüne karşılık verirken kokusunu o kadar net hissediyordum ki,bir an dedim ki. Kocam olmalısın adam sen! Kendini içime her ittiğinde sarsılırken nefeslerimiz birbirine karıştı. Vücutlarımız birbirine kene...