Vanaf nu moet je even opletten want dit stukje is vanuit koran geschreven . vanaf nu zal er steeds pov. Bloesem en Andere mensjes Groetjes Anouk .
Pov. Koran
Voor de eerste les voel ik dat de all in one fairy voor het eerst actief is. Ik ren meteen richting de krachtengolf , in de hoop te weten wie het is. Maar helaas toen ik aan kwam ging de schoolbel en was de golf van krachten zwakker. Ik ga naar mijn lokaal en ga zitten. Ik begin zonder dat ik het door heb te staren naar Bloesem ze is zo knap denk ik zuchtend. Dan komt de docent binnen gelopen en geeft ons een proefwerk. Het is toetsweek een een eitje voor mij want ik hoef niets te doen ik laat het proefwerk gewoon maken door de duiveltjes die alleen voor vrienden van de duivels zichtbaar zijn. Ik dus. terwijl ik doe alsof ik hard aan het ploeteren ben kijk ik naar bloesem. Zei is gek genoeg niet aan het werk ze staart naar Robin. Het lijkt wel of ze zich op Robin concentreert denk ik . Plots kijkt madelief weg van Robin en kijkt naar het raam , plots glimlacht ze . Ik vindt haar echt zo lief ze is nooit onaardig, maar ze doet sinds die ene keer dat ik haar mee uitvroeg erg raar, ze wou opeens niet meer naar het leuke cafeetje en ging weg . Ik baalde daar erg van maar mijn duivelse meester zij dat dat beter voor mij was ook. Want ze zou me teveel van mijn missie afleiden. Onzin vindt ik zelf maar ja hij zal het wel beter weten.
Tringggg! Ik schrik op uit mijn gedachten als de schoolbel gaat.
'Antwoordbladen graag voor in , in leveren, jullie hebben zo aardrijkskunde succes!' Zegt de docent en iedereen loopt het lokaal uit. Ik loop met een paar andere jongens richting de volgende toets onderweg vang ik wat gesprekken op uit de gangen. 'Heb je het ook gezien toen Robin weer is werd gepest zei bloesem er wat van. ' zegt een meisje met blond haar. Typisch Bloesem voor iedereen opkomen wie dat nodig heeft. Even later vang ik weer iets op. 'Heb je het al gehoord er is getoverd in de school!' Zegt een meisje. 'Dat kan niet, alleen is sprookjes!' Zegt een jongen stoer. 'Wat is er toch gebeurt van morgen,' zeg ik per ongeluk hard op. 'Nou toen Robin gepest werd schreeuwde Bloesem iets heel hard tegen de pesters, helaas gingen de pesters door.Ze pakte een schaar en wouden het haar van Robin af knippen, echt zielig.' ' maar toen ze de schaar vlak bij het haar hadden draaide de schaar zich om en het leek wel of die vloog. Hij begon uit de pesters hun haar happen te nemen.' 'Het zag er echt zo grappig uit maar het was ook wel eng.' beantwoord Bram mijn vraag. Balen ik had er bij moeten zijn dan kon ik voelen waar de magie vandaan kwam. Al balend loop ik naar aardrijkskunde waar ik nog lang over het van Bram na denk.
JE LEEST
Bloesem
FantasiWat als iedereen speciaal is behalve jij? Wat als iedereen een magische kracht heeft behalve jij? Ik ben anders en dat weet ik. Elke vriendschap is misschien wel schijn want zij weten meer over mij en het geheim. Alle rechten voorbehouden. Hoogs...