Mavi Atlas İğne Batmaz

2.8K 159 211
                                    


''Bardak dışında bir şey istiyor musun?''

Sadece iyi olmak istiyordu Alaz.

Kafasında duraksızca dolanan, kalbine ağırlık yapan her şeyin zehirlerini daha fazla akıtmadan yok olup gitmelerini istiyordu bir de.

''Bilmem. Her şeyim var aslında. Bardak almamıza da gerek yoktu.''

''Boşver, biraz dışarı çıkalım istedim ben. Bunaldım evde.''

''Son günlerde bir tuhafsın zaten. İyi misin Asi?''

''İyi miyim... İyiyim galiba. Yarın öğreneceğiz zaten...''

Alaz'ın içine çöreklenen soru işareti, Asi'nin tuhaflığıyla iyice yerleşiyordu derinlere. Davranışları çok tuhaftı, çok! Yarın neyi öğreneceklerdi ki, ne kadar berbat bir hale evrildiğini mi? Kastettiği bu olmalıydı. Ya tedavi başa sararsa? Keşke Çağla gelmeseydi! Her şey onlar yüzünden iyice boka batıyordu. Üçü bir çok mutlulardı, onların peşini niye bir türlü bırakmıyordu bu karanlıklar? Acaba onu yine orada bırakır mıydı?

''Şimdi söylesen olmaz mı?''

Asi, vitrinlere bakarken Alaz da ona dönüp sormuştu çatılı kaşlarla.

''Neyi?''

''İşte yarın ne söyleyeceksen onu?''

''Olmaz. Ben de ne yapacağımı bilmiyorum daha...''

Asi'nin gözleri tekrardan vitrinlere çevrilince Alaz'ın kalbi iyiden iyiye sıkışmaya başlamıştı. Dudaklarındaki kuruluk algılarını karıştırmaya durmuştu. Hep çok hızlı yaşanıyordu bu süreç.

''Yarın erken çıkarız evden tamam mı?''

Hangi evden?

Belki de bir daha dönemeyeceği o evden mi?

''Sen nasıl istersen...''

Alaz, evinden gitmek istemiyordu ki!

''Ben de sizinle kalacağım, ben varım diye doktora her şeyi yumuşatıp söyleme bak!''

''Yumuşatmam...''

Yumuşatacaktı.

''İyi misin?''

Değildi.

''Değilim...''

Belki de hiçbir zaman yeterince iyi olamayacaktı. Düşünmek istemedi.

''Yine bir sürü şeyini içine çekildik...''

Hepsi Alaz yüzündendi. Asi'nin hayatına girdiğinden beri sadece felaket getiriyordu ona. Karanlığa çekiyordu onları.

''Bizim olayımız da budur belki?''

Benim olayım demeye dili varmamıştı, korkuyordu. Nefret ediyordu kendisinden.

''Sadece sakince günü kapatsak bana yeter.''

Keşke Asi'ye dünyadaki tüm güzellikleri bütün mutlulukları kucaklayıp verebilseydi o an.

Asi'nin Hiç Yazılmamış GüncesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin