Veee evet biz hamileydikkkk!
Becky hamileydii. Doktordan gelir gelmez eve geçtik ama çok duygusaldık ikimizde.
"Bizim bi bebeğimiz olacak." diyerek karıma yine sarıldım.
Duygusallıktan dolayı hem ağlıyor hemde sarılıyorduk birbirimize.
"Bizim bi bebeğimiz olacak." diyerek tekrarladı beni Becky.
Sarılmayı bırakıp Becky'den ayrıldım.
"Bundan sonra hiç bir şey yapmayacaksın. Hastaneden de ayrılıyorsun. Sana özel hizmetçiler tutacağım. Elini sıcak sudan soğuk suya vurdurmayacağım." diyerek hızlıca konuştum tek nefeste.
"Nam'ı arayıp hizmetçileri ayarlamasını söyleyim hemen. Otel konularında güvenim her ne kadar 0 olsa da hizmetçi bulma konusunda ondan iyisi yoktur." diyerek telefonu evin içinde aramaya başladım.
"Aşkım lütfen sakin olur musun? Bebeğin doğmasına daha var. Hem daha mercimek tanesi kadar, kendi işimi kendim yapabilirim." diyerek güldü bana bakarak.
"Olmaz! Doktoru duydun, riskli bir hamilelik geçirebilirmişsin. O yüzden şimdiden önlemimi alıyorum. İtiraz istemiyorum Kraliçem." diyip dudaklarına uzun bir öpücük bıraktım.
Tam karşılık verecekti ki geri çekildim.
"Yaaa uff! Niye geri çekildin ki?" diyerek mızmızlandı bir çocuk gibi.
"Bebeğimiz doğana kadar olmaz! Senin de onunda canını riske atacak hiç bir şey yapamam. Seni, tenini bende çok istiyorum ama olmaz bebeğim. Üzgünüm." diyip etrafta telefonu aramaya devam ettim.
Nereye kaybolmuştu ki ya!
"Aşkım, beni çaldırır mısın? Neredeyse çıksın artık. Çıldırmak üzereyim." diyerek bir gözüm Becky'de bir gözüm etrafta seslendim.
"Tamam hayatım." diyip çaldırmaya başladı.
O an odada Becky'nin sesi duyuldu. Becky şarkı söylerken kaydetmiş ve telefon zil sesim yapmıştım. Evet karıma çok aşığım. Evet ben karıma tapıyorum. Ben hanımcıyım hanımcı, evli ve çocuklu bir hanımcı.
"Yaaa! Seni çok seviyorum beeeen." diyerek oturduğu yerden kalktı ve bana sarıldı Becky. Yine ağlıyordu.
"Şşt. Ağlama bebeğim." diyerek gözlerinden öptüm.
"Ama bu yaptığın çok hoşşş." diyerek gülümsedi.
"Çünkü sana aşığım." diyip yanağına öpücük kondurdum.
"Bende sana aşığım Sarocha'm." diyip yanağıma öpücük kondurdu.
Onu nazikçe yatağa oturtup telefonu elime aldım ve Nam'ı aradım.
Bir kaç kez çalıştan sonra açmıştı.
"Ee-fendim Freen. Aahhh!" diyerek konuştu nefes nefese ve sonunda inledi.
"Bir şey soracaktım ama neyse sana kolay gelsin." diyip yüzüne kapattım.
"Puhahahahahaah."diyerek kahkaha attım.
"Ne oldu aşkım? Niye kapattın ve niye kahkaha attın?" diyerek şaşkın gözlerle bana baktı.
"Nam'ı sevişirken aramışım. Telefonda inledi. Hahahahah." diyip tekrar kahkaha attım.
Becky'de o an kahkaha atmıştı.
Şimdi bizim kahkahamızla dolmuştu burası.
9 AY SONRA DOĞUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktorum Ol ( G!P)
FanfictionFreenbecky kurgusu. +18 SAHNELER OLACAK.... G!P KURGUDUR...