Hepinize merhabalar, duyuruyu geç bir saatte attım kusura bakmayın. Bir süredir giriş konusunda sorun yaşıyorum ancak bugün girdiğimde özlediğin bir bildirimi aldığımı görmek beni mutlu etti. Tüm okurlarım benim için özel bunu öncelikle belirteyim ancak Güneç için konuşmak gerekirse BEREN'in bildirimlerini gerçekten çok özlemiştim. İyi ki döndün sonunda. Hiçbir zaman pes etmedim ama acaba yapamıyor muyum diye düşündüğün an okumaya başlamış ve beni yazmaya daha çok teşvik etmiştin. Aynı şekilde SUDENUR da tüm kurgularumı okuyup oy vermeyi ihmal etmeyen hatta sosyal medyadan da takip eden bir okurum. DİLEK, RAİ ve adını sayamadığım şu an eykileşimde olduğumuz ya da etkileşim olmadığı halde okuyan herkese teşekkür ediyorum. (İsmi olmayanlar lütfen yanlıl anlamasın, sizler rahatsız olursunuz belkş diye yazmadım. İsmi yazanlara daha önce de teşekkür ettiğim için yazma cesaretini gösterdim. Hepiniz benim için özelsiniz ve tek bir kişi bile yazdıklarımı okuyor olsa da vazgeçmeyeceğim.)
Yeni bölümleri kısa bir süre içerisinde paylaşacağım umarım. Şu an ülke gündemimiz malum, bu durumda açıkçası yeni bölümlere odaklanamıyorum. Sizleri beklettiğim için özür dilerim. Zaten son bölümü çoğunuz okuyamamıştı erişim engeli geldiğinde.Muhtemelen birçoğunuzdan yaşça daha büyük olmalıyım. Ben de bir ablanız olarak (belki haddim değil kusuruma bakmayın) minik bir rica da bulunmak istiyorum. Lütfen kendinize dikkat edin. Malum olaylar hepimizi etkiledi evet ama bizim birbirimize daha çok kenetlenmemiz lazım. Bir sıkıntınız olduğunda bana açarsanız elimden ne gelirse yardım etmeye çalışacağım, bu her zaman geçerli. Bugün, yarın, yıllar sonra... hayatta olduğum sürece değişmeyecek. Hep iyi olun. Persephone'nin de dediği gibi ; Hiçbir karanlık sonsuza kadar sürmez, tut elimi beraber çıkalım o karanlıktan. Aydınlık yarınlara...
Gücüm neye yeter bilemem ama sesiniz olmak için parçalarım kendimi. Umarım buna hiçbir zaman gerek kalmaz ama olursa da burada olduğumu bilin lütfen. Hepiniz kıymetlimsiniz.
Her neyse bu duyuruyu tüm kurgularımda paylaşacağım için Aşker'in açıklamasını da yapayım. Onun da yeni bölümleri gelecek ve eskiden olduğu gibi haftada bir olacak şekilde zaten hem Güneç hem de Aşker'e veda etmemize az kaldı. Bu süreç içerisinde ve sonrasında da sizlerle iletişimimi kaybetmek istemiyorum. Derdim takipçi falan olmadı olmayacak da. Sadece yolun başındayken benimle olanlarla hep iletişimim olsun diyorum. O yüzden aşağıda yer alan sosyal medya hesaplarımdan takip edebilir ya da sadece iletişim kurmak için de kullanabilirsiniz. Hesaplarım açık. Ayrıca WhatsApp kanalımdan da alıntılar paylaşıyorum dilerseniz instagram öne çıkanlarımdan kanalıma ulaşabilirsiniz. Numaralarınızı görmüyorum, numaramı görmüyorsunuz. Sizleri seviyorum ve eskisi gibi etkileşimde kalmayı çok özledim.
İNSTAGRAM: b_anemoia_
Twitter: b_anemoia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKER
General FictionMardin'de sınır köylereden birine atanan Eylül için her şey yeni başlıyordu. Kendisini tamamen çocuklara atayan yeni öğretmen köy halkı tatafından yadırganacaktı. Bu süreçte kendisine yalnızca amcasının askerleri ve köyün önemli aşiretlerinden birin...