פרק 24

172 18 4
                                    

לוקה -

קירבתי את ראשה אליי וריסקתי את שפתיי בשפתיה. מנשק אותה ברעב ולא נותן לה להתרחק.
נישקתי אותה בפראות והחזקתי אותה חזק. היא ניסתה להתנגד, להילחץ מהאחיזה שלי אך לא נתתי לה. כשהיא התייאשה היא פתחה את פיה ונישקה אותי בחזרה, מנסה לעמוד בקצב של הלשון שלי בתוך פיה.

הרמתי אותה וכרכתי את רגליה סביב מותני, היא כרכה את ידיה סביב צווארי והסטתי קצוות שיער מפרצופה כשאני הולך אל המיטה שלה וזורק אותה עליה, גוהר מעליה ושם את ידיה מעל ראשה, מחזיק בהן חזק וממשיך לנשק אותה.

פאק, אני יכול לעשות את זה כל היום.

"רגע.. חכה.." היא אמרה ללא אוויר אך לא הפסקתי לנשק אותה. היא לא תעצור את זה עכשיו, נכון?
"אנחנו לא יכולים". היא הסיטה את מבטה ממני ומשפתיי ואמרה בלחש, נושמת בפראות.
בידי הפנויה החזקתי בפרצופה והכרחתי אותה להסתכל עליי. הסתכלתי על שפתיה וחייכתי. לפני שהספיקה להגיד משהו נוסף ריסקתי את שפתיי בשפתיה שוב, מנשק אותה ולא נותן לה לנשום.
ירדתי עם שפתיי אל צווארה, מנשק ומוצץ אותו והיא מלמלה קולות הנאה. הורדתי את ידי מידיה שהיו מעל ראשה והרמתי את החולצה שלבשה עד צווארה, בוחן את גופה העליון ומחייך, הזקפה שלי רק התחזקה. היא הסתכלה עליי מופתעת אך לא התנגדה. לא חיכיתי עוד ושפתיי מצאו את הפיטמה השמאלית שלה ומצצה אותה, כשאני מכניס את כל השד שלה אל פי ומוצץ אותו היא מקמרת את גבה וגונחת.

"כל זה שלי". אני אומר ומעסה את שדייה בשני ידיי ומנשק את בטנה והיא גונחת שוב. רציתי להפשיט את שנינו ולחדור אליה. אך לפתע צלצול הפלאפון שלי נשמע מכיס המכנס שלי והרגשתי אותו רוטט ברגלי. הוצאתי אותו מהכיס והשלחתי אותו לצד השני של המיטה, לא טורח להביט בו ולראות מי התקשר.
הרמתי את גופי וחזרתי להסתכל על אנה שעצמה את עיניה ופלטה קולות הנאה כשאני ממשיך לעסות את שדייה. חייכתי. נהנה מהמופע, אבל לא חיכיתי עוד ונישקתי אותה שוב, צלצול הפלאפון נשמע פעם נוספת אך התעלמתי. היא נישקה אותי בחזרה והורדתי את ידי באיטיות לעבר המכנס שלה, לא מוריד אותו, רק מכניס את ידי אליו ועובר אותו ואת התחתונים שלבשה, פוגש את הכוס הרטוב שלה ומתחיל לעסות גם אותו בשתי אצבעות. היא גנחה לתוך פי והמשכתי לנשק אותה, מכניס אליה את האצבעות באיטיות כשהיא גונחת עוד.
"את אוהבת את זה?" אני שואל אותה בלחש ומבטי  בה. עיניה סגורות והיא מהנהנת באיטיות. אני מחייך כשאני מבין שגרמתי לה להשתתק. הכנסתי את אצבעותיי עמוק יותר בתוכה שוב ושוב והיא גמרה עליהן במהירות, נושמת לרווחה. הוצאתי את אצבעותיי ממנה ומהמכנס שלה והכנסתי לפי, טועם את הטעם המתוק שלה. היא הסתכלה עליי בהפתעה אך גם בהנאה. חייכתי אליה והיא בלעה את רוקה בכבדות. הסתכלנו אחד על השני בדממה כשעיניה פעורות ואני מחייך ומעביר את מבטי משפתיה אל גופה.

"התקשרו אליך". היא אמרה בלחש. התרוממתי ועמדתי על רגליי, היא הזדקפה במהירות, יושבת על המיטה ומסדרת את חולצתה. כמה שאני מת לגמור בתוכה. אך זה לא יקרה היום, עדיין לא התחתנו וכבר שברנו כמה חוקים בדרך. היא שלי, זה ברור, מי שייגע בה יאבד כל תחושה בידיו, אך כל הדברים שאני רוצה לעשות איתה לא יקרו עכשיו.
היא השפילה את מבטה במבוכה והתקדמתי אליה, הרמתי את ראשה אליי וליטפתי את שפתיה. "התקשרו אליך". היא חזרה על דבריה במבוכה וחייכתי חיוך קטן.
התרחקתי ממנה ולקחתי את הפלאפון שלי מהמיטה שלה בחזרה.

'קרלו' שני שיחות שלא נענו

הכנסתי את הפלאפון בחזרה אל כיס המכנס והסתכלתי על אנה שעדיין ישבה על המיטה והשפילה את מבטה.
"אני צריך ללכת". אמרתי והיא הסתכלה עליי במהירות והנהנה. היא קמה מהמיטה ונעמדה מולי.

"אה.. אלווה אותך". אמרה ועקפה אותי, מתקדמת אל הדלת. הלכתי אחריה והיא פתחה אותה, מסתכלת עליי במבט של 'תישאר' אך גם של 'תלך'. התקדמתי אליה באיטיות ולא הורדתי את מבטי ממנה, וכך גם היא. היא הרימה את ראשה אליי כשהייתי קרוב ממש, יכולתי לשמוע את דפיקות הלב שלה. הנחתי את ידי על סנטרה ונישקתי אותה שוב, נשיקה רכה ועדינה. התנתקתי ממנה ויצאתי, אך היא עדיין עמדה בפתח הבית כשלחייה אדומות ועיניה פעורות.

"נתראה". אמרתי בחיוך קטן והתרחקתי, יורד במדרגות הבניין במהירות. רציתי לחזור אליה ולקחת אותה איתי לביתי, אך ידעתי שלא כדיי שאעשה זאת ואעזוב אותה במנוחה.
יצאתי מהבית והתקדמתי אל הרכב, מוציא את הפלאפון מכיס המכנס ומתקשר בחזרה אל קרלו.

אנה -

עמדתי בפתח הבית והבטתי בלוקה. "נתראה". הוא אמר והלך.
סגרתי את הדלת באיטיות ונשענתי עליה, מנסה להסדיר את נשימתי.

מה לעזאזל הלך פה עכשיו?

לא הייתי צריכה לתת לו לעשות את זה, אבל המגע שלו היה מצמרר ונעים. רציתי שיחזור וינשק אותי שוב, אך זה לא היה אפשרי.
הסתובבתי אל הדירה והבטתי במיטה שלי. המצעים התבלגנו קצת אבל חייכתי. שיחזרתי את מה שקרה בראשי והרגשתי שאני מסמיקה שוב.
נכנסתי אל חדר האמבטיה במהירות והסתכלתי על עצמי במראה. באמת הסמקתי.

נשמתי עמוק ופשטתי את בגדיי במהירות והשלכתי אותן אל הרצפה, נכנסת במהירות אל האמבטיה שמילאתי במים חמים ונשכבת, מניחה את הראש שלי על בטון האמבטיה ועוצמת את עיני, נהנית מהמים החמים, אך המחשבות על לוקה לא עצרו. דמיינתי אותו מעליי כשהוא מנשק אותי ואני מעבירה את אצבעותיי על גופו הערום. זה גרם לי לחייך ולתחושה נעימה בגופי לעבור.
רציתי לחוות את תחושת האצבעות שלו בתוכי שוב וגם יותר מזה.

לא הייתי צריכה לתת לו ללכת.

15⭐️?

שנאת המאפיה (1) Where stories live. Discover now