אנה
עמדתי מול המראה והסתכלתי על עצמי, לבשתי חולצה לבנה מכופתרת שנצמדה לגופי וג'ינס שחור. שיערי החלק והארוך היה מסודר מאחורי גבי.
נשמתי נשימה עמוקה ונעלתי את נעליי הסניקרס הלבנות שלי.הלכתי לחלון הגדול שהיה מעל המיטה שלי וסגרתי אותו, צמרמורת עברה בגופי ומיהרתי לקחת את הפלאפון והתיק שלי ולצאת מהדירה.
נעלתי את הדלת והלכתי לחדר המדרגות בבניין שלי, המעלית הייתה יותר מהירה אך ידעתי שלא אצליח להיות במקום סגור לבד אפילו לכמה שניות בודדות.
×××××
אחרי נסיעה של 10 דקות במונית, עמדתי מול מועדון ענקי, בגודל של הבניין שבו אני גרה.
לא שמעתי שירים ממנו רק ראיתי אנשים בתוכו.פתחתי את הפלאפון שלי, 19:20, רק שבע בערב, הם בטח מתחילים יותר מאוחר.
חציתי את הכביש ונכנסתי לתוך המועדון, בפתח הדלת לא היו שומרים, כך שנכנסתי בלי בעיות.
פערתי את עיניי בהפתעה כשהבחנתי במקום מולי.הוא היה עצום, יותר ממה שראיתי בחוץ.
הבר היה ענקי בצורת ר' גדולה עם כיסאות שחורות גבוהות מסביבו.
מאחורי הבר עמדו שני גברים שלא הבחינו בי כי התעסקו במשהו.רחבת הריקודים הייתה ענקית עוד יותר, והדי ג'יי התמקם ממש מעליה במרפסת גדולה. ליד רחבת הריקודים היו ספות גדולות שחורות ומולם שולחנות קטנות ועגולות.
"סליחה?" שמעתי קול מאחורי והסתובבתי במיהרות, מולי הייתה בחורה יפה עם שיער קצר שחור חלק שהגיע עד סוף צווארה, היא הייתה רזה, כמו דוגמנית.
"את בטח אנה, קרלו סיפר לי עלייך". היא אמרה וחייכה אליי.
"אהה כן, אני באתי לראיון העבודה". אמרתי בגימגום קל.
"כן אני יודעת, בואי אחריי". היא אמרה והתחילה ללכת, הלכתי אחריה ונכנסנו למסדרון ארוך. היא נעצרה מול דלת לבנה גדולה ונעצרתי אחריה.
"תיכנסי, הוא מחכה לך". היא אמרה והלכה חזרה עד שנעלמה מעיניי.
הסתכלתי על הדלת ופתחתי אותה באיטיות, נכנסתי לתוך משרד גדול ויפה.
שולחן שחור היה ממוקם באמצע המשרד וחלון גדול שקוף שהשקיף על כל העיר היה מאחורי השולחן.הבחנתי בגבר עמוד מול החלון וצופה בה משתקף.
הסתכלתי מסביבי וראיתי ספה לבנה גדולה בצד המשרד ושולחן מולה."שבי" הגבר אמר כשהוא עדיין מסתכל על החלון.
התקדמתי אל השולחן וישבתי על כיסא שחור שהיה מולו. הגבר הסתובב אליי וישב מולי בכיסא שלו.
היא היה נאה ביותר, שערו השחור והשופע עשה לי חשק לגעת בו. עיניו השחורות ננעצו בי."את אנה?" הוא אמר וגרם לי לחזור למציאות.
"כן". עניתי.
"מצוין, התקבלת". הוא אמר ופערתי את עיניי בתדהמה.
"מה?" שאלתי.
"את רוצה את העבודה הזאת?" הוא שאל ללא רגש בעיניו והנהנתי.
"יופי התקבלת, את יכולה לחזור, ריטה תסביר לך הכל", אמר. "דרך הגב אני קרלו, הבוס החדש שלך". הוא אמר והנהנתי.הוא הוציא את הפלאפון מהכיס שלו והתעסק בו. "צאי". הוא אמר כשהוא מסתכל על הפלאפון.
הנהנתי ויצאתי ממשרדו.
חזרתי לבר וראיתי את האישה היפה ממוקדם עומדת מאחורי הבר ומנגבת כוסות.
ניגשתי אליה והיא הבחינה בי."היי, אני מחפשת את ריטה, את יודעת איפה היא אולי?" שאלתי אותה והיא חייכה.
"אני ריטה, אני מבינה שהתקבלת". היא אמרה וחייכתי אליה.
"כן" אמרתי.
"מצוין, אני שמחה שמישהי תעבוד ביחד איתי, אנחנו מתחילים בשמונה, מגיעים לפה המון אנשים אז תמיד חסר עובדים, את יכולה לעבוד איתי בבר, הוא גדול אז תמיד צריך עזרה". היא אמרה והנהנתי.
"קחי," היא הושיטה לי שקית. "אלה הבגדים שאת צריכה ללבוש בזמן העבודה, לכי תתלבשי". היא אמרה ולקחתי את השקית.
"את יכולה להתלבש שם". היא אמרה והצביעה על דלת שחורה שמוקמה בצד המועדון."אוקיי, תודה". אמרתי לה והלכתי להחליף את בגדיי.
לבשתי טופ שחור וחצאית קצרה שחורה שישבה על גופי בצורה סקסית ביותר.
כשחזרתי לבר ראיתי את ריטה מתעסקת בפלאפון שלה, היא לבשה את אותם הבגדים שאני לבשתי, והיא הייתה יפיפיה, הם הבליטו את המקומות המתאימים שבה.היא הבחינה בי וחייכה.
"את נראית מושלם, עוד מעט פותחים את הדלתות אז המקום אהיה מלא". היא אמרה והניחה את הפלאפון שלה במגירה מתחת לבר.
הנהנתי. "תודה, את ניראת מדהים". אמרתי והיא חייכה.
"בהצלחה". היא אמרה וחייכתי.
××××
עברו שעתיים מאז שהדלתות נפתחו והמוני אנשים נכנסו למועדון, רחבת הריקודים הייתה מלאה באנשים יפים שרקדו ובבר ישבו המון גברים.
קיבלתי כל כך הרבה כסף שרק רציתי לחזור הביתה ולספור אותם.הבחנתי בריטה בצד השני של הבר כשמישהו יושב מולה ולא מסיר את מבטו ממנה, אך היא לא הסתכלה עליו והמשיכה לנגב כוסות.
מילאתי כוס וודקה למישהו שיכור בבר והוא הביא לי טיפ גדול יותר מהצפוי. חייכתי לעצמי כשלפתע נכנס בחור גבוה לתוך המועדון.
כולם הסתכלו עליו אך הסיטו את מבטם במהירות.לפתע קרלו, הבוס החדש שלי, ניגש אל הבחור ואמר לו משהו. לא יכולתי לשמוע מה הוא אמר מהמרחק וגם כי הרעש היה חזק והשירים היו בפול ווליום.
הבחור הגבוה הלך עם קרלו לאחד הספות בצד המועדון והם התיישבו שם כשמישהי הניחה להם כוסות מלאות בנוזל שקוף על השולחן ממולם.
הוא התרווח על הספה ויכולתי להבחין בשרירים שלו.
הסטתי את מבטי במהירות.זה הולך להיות לילה ארוך
YOU ARE READING
שנאת המאפיה (1)
Romanceסיפורם של לוקה ואנה הרגשתי מתה. כשראיתי את טיפת הדם הראשונה ידעתי שזה הסוף. אין לי עוד שום דבר. והכי גרוע, זה היה בגללו.