Lâl

63 8 14
                                    

Herkese merhabalar arkadaşlar, öncelikle aktif olarak bölüm atmadığım için hepinizden özür diliyorum. Size bir kaç şey söylemek istedim.

Şu an Lâl'i kaç kişi okuyor bilmiyorum. Kitabın gidişatından memnun musunuz ve ya hoşunuza gitmeyen şeyler var mı? Varsa neler bilmiyorum.

Aslında yazmaya başlarken amacım ilk olarak sizinle bir bağım olmasıydı, bu size saçma gelebilir tabi ki ama ben küçüklükten beri bir şeyler yazıyorum. En zor anlarımda ilk yapacağım şey hep bir şeyler yazmak oldu, kendi hayatımı kurgularıma uyarlamak küçüklükten beri beni en çok rahatlatan şeylerden biri.

Ondandır ki sizinle bir iletişimim olsun Lâli en az benim kadar sevin istiyorum. Bölüm atma sıklığım tabi ki bize engel olan şeylerin en başında geliyor ki sizden tekrar bu konu yüzünden özür dilerim.

Size şu zamanlarda bölüm atacağım diyemiyorum ama Aralık 31 e kadar Lâli bitireceğimin sözünü verebilirim. 31 aralıkta Lâlin son final bölümü yayınlacak ve 2025 e yeni bir kurguyla gireceğim.

Öncelikle size kendimi anlatabilmek benim için en önemli şeylerden biri onun için lütfen kurguyla alakalı hoşunuza gitmeyen, burası olmasaydı iyi olurdu ya da karakterler için beğenmediğiniz bir şey varsa bana buraya yazarsanız çok mutlu olurum.

Onun dışında istediğiniz zaman instagram üzerinden istediğiniz zaman buradan, duyuru panosundan benimle iletişime geçebilirsiniz.

Son olarak instagram hesabına Lâl için bir video bıraktım, isterseniz onu izleyebilirsiniz. Hepinizi çok seviyorum ve kaç kişi olduğumuzu bilmek istiyorum. Burayı okuyan bu paragrafın altına bir nokta koyarsa çok mutlu olurum.

Sizi daha fazla tutamayacağım. 16. Bölüm bir kaç gün içinde gelecek. Hepiniz kendinize çoook iyi bakın. Tekrar tekrar özür diliyorum sizden...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LÂLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin