ලියම්ගෙ ඒ පියවුන ඒ ඇස් ක්ශනයකින් ඇරගන්න එයාගෙ ලග උන්න ඒ අමුනුස්ස පරානෙ ලියම්ගෙ කනට මුමුනපු වචන වලට පුලුවන් උනා.
"ම්ම්...මොක්ක්.ක්කක්ද..."
"ම්ම්ම් මොකද්ද නෙවෙයි මගෙ පුන්චි අඹුවට මං කිව්ව දේ ඇහුනා නේද.. ම්ම්ම් මට උබව නොසෑහෙනට ඕන"
ලියම්ට හුස්ම ගන්න පවා අමතක වෙලා ගියා.. ගිය පාරට වඩා මේ පාර ලියම් ට එයාගෙ අතපය හොලෝ ගන්න පුලුවන් කමක් තිබ්බත් එයාට ලොකුවට දගලන්න කරන්න බැරිව ගියා.මොකද ලියම්ගෙ අතපය ගල් වෙලා වගෙ දවස් ගානක් එකම ඉරියව්වකින් වැතිරිලාම හිටපු නිසා. ලියම්ට මේ මොහොතෙ එයා ගැනම ලොකු ආත්මානුකප්පාවක් ඇති වුනා විතරක් නෙවෙයි ලියම්ට මේ වෙලාවෙ මේ මොහොතෙන් ගැලවෙන්න කොච්චරක්ද උවමානවක් තිබුනද කිව්වොත් ලියම් ටික ටික දගලන්න ගත්තා.
ඒත් කොහෙන්ද ඉතින් ලියම්ට ගැලවීමක් ලියම්ගෙ ආත්මයේ අයිතිකාරයා එයා ලග ඉන්න කොට.. ලියම් කොහෙ කියලා දුවන්නද කොහෙ කියලා හැන්ගෙන්නද. කොච්චර දිව්වත් කොහෙ හැංගුනත් ඒ තප්පරෙන්ම එයාව හොයාගෙන එයාගෙ ආත්මය අයිති අමුනුස්ස පරානෙ එනකොට ලියම්ට තව දුරටත් ගැලවීමක් නැහැ.. මේක ලියම් තමයි පටන් ගත්තෙ ඉතින් ලියම් ම තමයි ඉවර කරන්නත් ඕනෙ...
ඉතින් ලියම් කොච්චර දැගලුවත් ලිට නෙවෙයි හෙලවෙන්න පුලුවන් උනේ... මොකද ලියම්ට අරක්ගත්තු ඒ අමුනුස්ස ආත්මේ මේ වෙද්දී උන්නෙ ලියම්ගෙ මූනට නැඹුරු වෙලා වෙද්දි ලියම්ගෙ පපුව උස්පහත් වෙන වේගෙ එන්න එන්නම වේගවත් උනා හරියට මැරතන් එකක් දුවලා හති අරිනවා වගේ... ඒ සීතල සුසුම් වැල් ලියම්ගෙ මූන මත දග කරන්න ගනිද්දි ලියම්ගෙ හුස්ම ගැනීම පවාවේගවත් වෙලා ගියා.. ඒ අඩවන් උන රතු ඇස් දිහා නොබලා ඉන්න කොච්චර උත්සහා කරත් ලියම්ට බැරි උනා ඒ ඇස් වලින් ගැලවෙන්න.. පහන් දැල්ලකට ඇදිලා යන කුරුමිණියෙක් වගේ ලියම් ඒ ඇස් වල පැටලෙනකොට ලියම්ගෙ ඇගේ තියන ඒ ඉස්පිරිතාලෙන් දුන්න ඇදුම ගැලවුන වෙලාවවත් මතක නැතුව ඇති.
ඒ සීතල අත් ලියම්ගෙ උඩකය පුරා ගමන් කරද්දි තමයි ලියම් මේ ලෝකෙට ආවෙ මොකද ලියම් ඒ රතු ඇස් වල ගිලිලා උන්නා විතරක් නෙවෙයි ලියම්ට මේ ලෝකෙ සිහියක් නොවෙද්දි ඒ සීතල අත් පහස නිසා ගැස්සිලා හරි සිහියට ආව ලියම්ට මෙතනින් ගැලවිලා යන්න උත්සහා කරන ගමන් උන්නා.. ඒ ඇස් වල කදුලු වැල් වාන් දමමින් තියෙනකොට ඒ වේදනා බර ඇස් දිහා ඒ වෛරයෙන් පිරුනු රතු ඇස් බලාන උන්නෙ පුදුම තරමේ තෘප්තිමත් බවකින්.
YOU ARE READING
මහසොන් අඩවිය
Horror"අන්ධකාර ආත්මයක වියරු විලෝපය" Let's love a demonic soul❤️ Happy ending