30

0 0 0
                                    

Asya'dan

.......

Mağaraya gelmiştik atlardan iniyorduk. Picknick işini öbur ler hallettikleri için biz de Hızır ile birlikte konuşma imkanımız olmuştu. Bu yüzden mutluydum. Bazen ağabeyim görmeden bana bakıp gülüyordu bende geri gülümsüyordum. Ağabeyim aslında farkında hatta bugün birşey diyecek iken çok şükür Meryem yardım etti. Ağabeyim Meryem'i seviyor bunda yüzde yüz eminim, Meryem de ağabeyimi. Meryem bacım olduğu için ağabeyim le oldukları için çok mutluyum. Hepimizin aile olduğu içinde. Ben Yasmin ve Meryem üçümüz bacı gibi iken. İlyas ağabey, Hızır, ve Aybars'ta gardaş tı. Ve altımızda birbirimize sevdalıydık. Hızır ve ben, Ağabeyim ve Meryem, İlyas ağabey ve Yasmin. Hem hepimizim birbiri ile aile olup hemde sevdalı olmamız bizi yakınlaştırıyordu. Hızır ile toy kurucak olursam Yasmin gibi bende Rino sarayının gelini olucaktım ve ozaman Meryem ikimizin görumcesi bizde elti olucaktık. Lakin Meryem ağabeyim ile toy kurarsa benim yengem olucaktı. Yani hem gerçekten aile olup, hemde akraba olup, hem de kardeş tik hepimiz. Ve bu bizi birlestiriyordu. Hiç bir zaman ayrılmayacağımızdan emindim InshAllah ayrılmazdık. Ben bunları düşünürken zaten gelmiştik. İlyas ağabey, ağabeyim ve Hızır ormana odun toplamaya gitmişti. Biz bacılar olarak oturakta oturuyorduk. Buraya gelmeyeli uzun zaman olmuştu. Akşamları burda ateş yakıp oturağın başında hepimiz birlikte oturmamiz. Ateş yanarken ki muhabbetlerimiz. Küçükken saray'dan kaçıp buraya gelmemiz. Burdaki kurduğumuz 3 çadırda yatmayıp sabah olana kadar koşturduğumuz oynadığımız bir sürü anım olan bir yerdi burası. Çok seviyordum burayı ve yeni bir kişi gelmişti. O da Yasmin hatundu. Bize hemen uyum sağlayıp çok iyi gelmişti. Özellikle İlyas ağabeyin hep bizden büyük olduğu için bazen bizimle çocuk gibi eğlenmiyor du. Ama Yasmin öyle değildi cıvıl cıvıl, dünyalar tatlısı, dünyalar güzeli biri idi.  Ağabeylerim ve Hızır ormana gidip odun toplamaya gidince bizde burda oturuyorduk. 2 tane uzun oturak vardı ben birine Meryem ve Yasmin ise öbürüne oturmuştu. Ve başından beri sormak istedikleri soruyu sormuştu Meryem.

"Noldu ne konuştunuz Hızır ile?"

"Hiç."

"Asya bacilarindan mi saklıyorsun anlat hadi."

Dedi Yasmin, bende anlatmaya başladım.

"Beni çağırdı sonra konuştuk bana çocukluğumuzdan beri en güzel gözlerin var dedi. Ve sonra, çocukken anneme sormuştum neden senin gözlerine dalıp gittiğimi o da demiştiki bazen güzel gözleri olan insanlar büyüleyici dir. Sonra gittim başka çocuklara onların da renkli gözleri vardı ama bir tek senin gözlerin de dalıyordum. Hala dalıyorum okadar güzelsin ki gözlerin o saçların herşeyin beni büyülüyor ben sana sevdalandım Asya.
Dedi Hızır."

Lafım bitince Meryem ve Yasminin de yüzü gülüyordu ve ikisininde gülüşü çok güzeldi hemen lafa girdiler.

"Gardaşıma bak sen romantik prens çıktı."

"Haklısın Meryemcim Hızır bu sefer aştı, Hızırı kötüleyecel birşey bulamıyorum, sen ne cevap verdin Asya?"

"Teşekür ederim, bende sana sevdalıyım Hızır. Dedim ve sonra bana sarıldı sonra İlyas ağabey çağırdı ve buraya geldik."

"Aferin, Asya siz Yasmin ve İlyas tan hızlı çıktınız sevda itirafında."

"Ne sevda itirafı Meryem biz İlyas la sevdalı değiliz mecburen toy yaptık."

"Daha yapamadınız bile Yasmin."

"Ne? Meryem ne der Yasmin daha yapmadınız mı."

"Toyu kıydık ama düğün toyu yapmadık, zaten gerçek bir toy değildi mecburen toy kıydık."

"Nasıl oldu anlatsana?"

"Anlatayım Asya cım, şöyle oldu ben ve İlyas benim sarayımda Yale sarayında pazarda tartışırken görulduk. İlyas saraya yeni gelmişti bende prenses olduğum için görulduk ve bu atama gitti namımız heryere yayıldı bende prenses kaderine ve namım dağılmasın diye toy kurma kararı aldım. Hem ozaman en çok istediğim şeyi yani savaşlarda yer alıcaktım. Prenste kabul etti sonra ben ona itaat ettim derken buraya kadar geldik."

"Tam bir sevda hikâyesi."

"Saçmalama Meryem."

"Bencede Meryem haklı."
"Ya Meryem Asya siz kendi sevdanıza bakın. Meryem sen Aybars'a sevdalısın, Asya sende Hızır'a ama ağabeylerin iz yüzünden birşey yapmıyorsunuz."

"Haklısın, ama Hızır la biz bakışıyoruz en azından ağabeyim o romantikliği yapamadı."

Haklıydım Hızır ile bugünde bakışmistik ve bugün bana sevdalandıgını öğrendim ve sonrasında buraya geldik Burayı çok seviyordum öyuzden mutluyum burda olduğumdan özellikle Hızır ile burda olduğumdan mutluydum, tabikide ağabeylerim ve bacılarım ile de mutluydum. Tüm sorunlardan savaşlardan uzaktık ve bu mükemmel bir gün olucaktı. Ben düşüncelerden dalmışken Yasmin ve Meryem ağabeylerimin kavgasını yapıyorlardı onları dinlemeye başladım.

"Meryem sende sevdalandıgını söyle bitsin."

"Sen ağabeyime sevdalandıgıni söyle asıl."

"Durun ya."

Olaya müdahale ettim, aklıma bir fikir gelmişti iki ağabeyimi tanıdığım için ise yarardı.

"Bakın iki ağabeyimi de tanıyorum benim planım var."

"Bugün ben ve Hızır birleştik ve bu güzle bir gün savaşlardan uzak iken sizde birleşin. İlyas ağabeyime sevdalandıgıni söyle Yasmin. Meryem sende ağabeyime sevdalandıgıni söyle. Bugün ucumuzde kutlarız saraya döndüğümüz an geç kalırsınız. Savaşlar başlayacak ağabeylerimi bu büyük savaşta kaybetmek var öyuzden yapın bunu."

İkiside kabul etmişti ama bu gerçekten iyi bir fikir di onları savaşla ikna etmiştim birazdaha. Neyse mutluydum en azından başarmıştım. Ağabeylerimin tepkisini merak ediyordum. İlyas ağabeyim çok mutlu olurdu çünkü bu anı beklediğine eminim. Abim ise çocukluğumuzdan beri Meryeme sevdalı olduğu için bu anı bekliyordu. Onlar için mutluydum artık hepimiz çift olabilecektik. Ağabeylerim gelmişti Hızır bana arkadan göz kırpmıştı Meryem ve Yasmin fark edip gülmüştü bende tabi utanmıştım. Sonra geldiler ve ateş yaktılar bizde aşları hazırladık. Aksam olmuştu. Benim yanımda Hızır vardı ve Hızırın yanında Meryem. Bizim önümüzde ilyas ağabeyim ve Yasmin onların yanında Ağabeyim vardı. Oturuyorduk ve konuşmaya başladık biz konuşurken ilk önce Meryem bize kas göz hareketi yaptı ve hemen anladık. Yasmin İlyas ağabeyim tam birşey diyecek iken Yasmin olayı kurtardı. Bende Hızırın gizlice arkadan elini tutmuştum ağabeylerim görmeden ozaman durmuştu. Birşey diyemedi ve bana baktı bende ona sonra elimi daha sıkı tuttu. Benim soğuk elleim onun sıcak elleri ile birleşti. Ve Meryem konuşmaya başladı.

"Aybars bir gelirmisin konuşmamız lazım."

"Burda konuşun Meryem."

"İlyas bende seninle konuşmak istiyorum bırak konuşsunlar."

"İyi."

Ağabeyim şaşırarak ayağa kalktı gitti Meryemle ormanın içine gittiler. İlyas ve Yasmin de öbur tarafa onlar gidince Hızır beni daha çok yanaştı ve tutuşan elimi bırakıp elini belime koydu şuan onun üstüne yatıyordum ağabeylerim gelse yanlış anlaşılır di.

Rino'nun Yale'siDonde viven las historias. Descúbrelo ahora