Güneş tepedeydi , daha dün akşam sıfır derece olan hava sıcaklığı bugün yirmi derecelere çıkmıştı , okul hademesi Çirkin Bred
anlında ki terleri eliyle kenara atıyor ardından eline aldığı kazmayı okulun kırılan borusuna ulaşmak için toprağa vuruyordu.
Kazmayı toprağa vurduğu an kazmanın ucunun bir şeye girdiğini hissetti.
Toprağı eşeledi , eşeledi , eşeledi...
Sonunda ulaşmıştı...
Mutluluk duyuyordu , anlından başlayıp beyaz kirli sakallarına karışan terler dahi umrunda değildi.
Sonunda bahçeyi bir köstebek yuvasına çevirmesine sebep olan kırığı bulmuş ve okul müdürü Bay Benny'nin odasına doğru sağa sola devrilerekte olsa koşmaya başlamıştı.
Tam odaya girecekken duraksadı , bu kokuda neydi böyle...
Kapının kenarında mırıldanarak uyumakta olan Tekir Kedi'den geliyor olmalıydı.
Sakallarından damlayan teri avucuyla aldı ve üstüne sildi , yavaş yavaş kediye doğru yaklaştı , burnunu kedinin postuna soktu.
Hayır , kokan kesinlikle kedi değildi.
Doğruldu ve anlında ki terleri tekrar silmek için kolunu kaldırdığı sırada ağır bir koku yayıldı etrafa.
Hemen koşarak lavaboya gitti , elini ıslattı , seyrek ve uzunca saçlarını parmaklarının arasından geçirdi ve öğretmenler masasının üstünde bulduğu bir deodorantı koltuk altına sıktıktan sonra artık hazırdı.
Bakımlı olmalıydı sonuçta bu onun bir senedir beklediği zammı alacağı zaman olabilirdi.
Kapıyı tık tık ladı.
Onay gelince kapı kolunu ıslak elleriyle yavaşça çevirdi ve içeri girdi.
Bay Benny ona bakıyordu.
"Evet Bred , bir şey mi vardı ?"
Cevap bekliyordu Bay Benny.
Göğsünü kabarttı ve yıllardır tütün kullanmanın verdiği ses tonuyla girdi söze.
"Efendim şey , bir haftadır aradığım kırık boruyu buldum"
Bay Benny biraz durdu , yaşlı adam ne yapacağını bilemeden kapının eşiğinde dikiliyordu.
"Evet" dedi Bay Benny bir cevap beklercesine
"Sanırım şimdi de boruyu tamir edecek ve o çukurları kapatacaksın Bred"
"Evet efendim" hala kapıda dikiliyordu neredeyse artık şu zammı yap adi herif diye haykıracaktıki vazgeçti.
"İyi günler efendim" diyip kapıyı çektikten sonra Tekir Kediye bir tekme sallayıp homurdana homurdana koridorda ilerlemeye başladı.
Çatacak birilerini arıyordu , ellerini sürekli ileri geri sallıyor ve sanki ayakkabılarının altında bir yay varmışcasına yaylanarak yürüyordu.
Sınıf kapısının önünden tam geçecekken durdu , geri geldi ve küçük pencereye kafasını soktu ve pis pis sırıtarak güldü.
Bayan Melart her zamanki gibi yoğun bir şekilde dersini anlatıyordu.
Melart tıknaz ve ruh hastası bir kadındı , yavaşça kara tahtaya döndü tebeşiri eline aldı , dudağını büzerek tahtaya bir şeyler yazmaya başladı.
Tam satır başı yapacakken Bayan Melart'ın şahin gözleri kapının küçük penceresinden bakan çirkin yüze çarptı.
Yüzünü buruşturdu ve ne istiyorsun dercesine kafasını salladı.
Bred turuncumsu renklere bürünen dişlerini esirgemeden tekrar sırıttı ve gözlerini arka sırada oturan çocuğa doğru devirdi.
Kadın sinsi bir şekilde arkasını döndü.
Aç bir leoparın avının üstüne atılmaya hazırlanmasına benzer hareketlerle yaklaşıyordu ona.Aslında daha çok kış uykusundan kalkan bir ayıya benziyordu ya da her ikisi birden.
Walter bu sırada tehlikeden habersiz halde bir sene önce yazmaya başladığı kitabın son cümlelerini döküyordu kağıda.
En heyecanlı kısmı yazacaktı ve o kadar dalmıştıki hayal dünyasına şişman kadının dersi anlatmayı kestiğinin bile farkına varmamıştı.Non Freud'u bir efsane mi yapacaktı ya da unutulup giden silik bir karaktere mi dönüşterecekti birkaç saniye içinde karalayacağı birkaç şekil bunun cevabını verecekti.
Aslında taa en başından biliyordu...
Herkesin eline alıp okuduğu türden bir kitap yazmayacaktı.O klasik sonları sevmezdi , her kitabın sonunda başkahraman efsaneleşirdi bu sefer öyle olmayacaktı.Şişman parmakların kavradığı sıcaktan kızaran kulağının acısıyla istemsiz bir şekilde ayağa dikildi Walter.
Eliyle kitabı hızlıca kapadı ve sıranın altına soktu.
O şahin gözlerden hiçbir şey kaçamaz...
Bayan Melart Walter'ın kulağını temizlik bezinin suyunu çıkartır gibi hiç acımadan büküyordu.Kulağından gelen çatırtıları tüm sınıf duyuyor olmalıydı.
"Özür dilerim bayan Melart" dedi acı içinde , Melart kulağını daha hızlı çekmeye başlamıştı.
"Bu kaçıncı oldu ? Hemen dışarı çik! "
Bayan Melart o kadar kısaydı ki kolunu ağaçtan meyve toplarmışcasına kaldırıyordu , tabi bunda Walter'ın uzun boyunun etkiside yok değildi.
Sınıftaki herkes kıkırdayarak Walter'a bakıyordu.
Özelliklede Isabel , kahkülünün arasından gözüken masum gözleriyle ona acırcasına bakıyordu , yine rezil olmuştu , artık hiç şansı kalmamıştı.
Bamm !!
Kapıyı sertçe kapadı ve hızlıca bahçeye doğru giderken kapının kenarında duran yaşlı Bred'e çarptı.
-Senin yaptığını biliyorum pislik herif.-
Bred hâla sinsi sinsi bakıyordu Walter'ın yüzüne , geçen gün maruz kaldığı eşşek şakasının öcünü almıştı.
Walter'ın yaptığı şakadan bahsedecek olursak ,
Bred kırık boruyu bulmaya başladığı ilk gün bahçede çukurlar açarak ilerliyordu , Walter ve arkadaşlarıda onun açtığı çukurları arkadan gelerek kapatıyor böylece adam nerelere baktığını anlayamıyor ve yeniden kazmaya devam ediyordu.
Bred'in olayı anlaması tam dört gün almıştı ve anladığı gün Walter ve arkadaşlarını okuldan rıhtıma kadar kovalamıştı.
Walter yumruğunu sıktı tam üstüne atlayacakken.
"Walter ?" Diye bir ses geldi koridorun öteki ucundan , arkasını ağır ağır ve ter dökerek döndü.
-Şimdi olmaz...-
"Efendim Bay Benny" dedi masum bir yüz ifadesiyle.
Walter , bu dünyadaki en şanssız insan olmalıydı , koskoca okulda , o dersten atıldığı zaman müdür koridorda dolaşıyordu.
Bay Benny uzun boylu , bıyıklı ve yakışıklı bir beyfendiydi.
"Ders saatinde koridorda ne yapıyorsun ?"
Bay Benny'nin sesini duyan Bayan Melart koridora gelmişti.
Heyecanla çıkmaya başladı sözler ağzından , küçük bir çocuğun abisini babasına şikayet etmesi gibi heyecanla kıpırdanıyordu.
"Bay Benny , Walter derste yine kitap yazıyordu , bu bir değil iki değil artık disipline verilmeli ! "
Melart , Walter'ı şikayet ederken öyle tuhaf mimikler takınıyordu ki Walter neredeyse kusacaktı.
Bir yandan şişman kalçasını oynatıyor bir yandanda gerdanı sarkmış kafasını sağa sola sallıyordu.
-Bu kadın tam bir ucube.-
Bay Benny Walter'a hic şaşırmadım dercesine bir bakış attı.
"Tamam Bayan Melart siz dersinize dönebilirsiniz , benimle gel Walter"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamstrio Anahtarı(4 Dişi Şeytan)
Fantasy5 Kitaptan Oluşan Bir Seridir. 1.Kitap(4 Dişi Şeytan) Yüzyıllar önce başlayan karanlık savaşın kalıntılarını ve kaybettirdiklerini kimsenin görmezden geldiği bir zamanda herşey toz pembeyken özel yüzüğün yerini bulmasıyla unutulan gerçekler tekrar h...