15.Bölüm(Dünyaya Dönüş)

79 11 7
                                    


***

"Evet Walter sahiden çok değerli bir bileklik bu.
Kütüphanede okumuştum bak şimdi bunu sadece bir kereliğine kullanabilirsin , bu bir zaman bilekliği diyarda ya bir ya iki tane vardır bu bilekliği kopardığın zaman seni istediğin bir zamana götürür yalnız , gelecekten bir zaman değil , geçmişten"

Walter fazlasıyla şaşkındı çünkü bu gerçekten değerli bir bileklikti ve buna zor sahip olmuştu.

"Anladım , çok teşekkür ederim Olivia sen olmasan belkide ne işe yaradığını bile bilemeyecektim"

"Olivia , sana birşey söylemek istiyorum.
Ama , yani sen bunu yapmakta mecbur deilsin"

"Evet? "

"Bir yerden başlamam gerekiyor.
O yüzden yarın Peadron Dağına gidip o kılıcı almak istiyorum , en azından mor duman her yeri kaplamadan , bazı şeylere hazırlıklı olmuş oluruz"

"Ve bende seninle geleceğim Walter , bu benim kendi tercihim seninle olmak istiyorum"

"Teşekkür ederim Olivia"

Mavi küçük bir ejder bebekmiş gibi Olivia'nın etrafında dört dönüyordu.

"Olivia sana birşey daha anlatmalıyım , bu Yasak Ormandaki ağaç kavuğunun içindeki yer , orada bir mezar vardı ve üstünde , Aesoburne Mord yazıyordu"

Walter'ın aklında kaç gündür bu soru vardı bunu Olivia'ya sölemelimiydi , artık söylemişti ve rahatlamıştı

Olivia Walter'ın yüzüne öylece bakıyordu.

"Mord Olivia tanıdık gelmiyor mu ?"

"Medal Mord , evet ama Medal Mord'un akrabasıysa neden mezarı Kara Orman'da"

Bir anda arkalarında olduğunu farketmedikleri bir parmak peri çığlığı bastı , sesin şiddeti yüzünden bahçedeki herkez kulaklarını iki eliyle kapatmıştı.

"Bunlar da ne !"dedi Olivia.

"Neyse , birde Bably Mentorin'le bahçede yaşadıklarımızdan sonra parmağı kırmızı parlamıştı neden olmuş olabilir? Parmak niçin kırmızı parlar bi araştırabilirmisin ?"

Bir çığlık daha attı aynı peri.

Walter periyi eliyle uzaklaştırdı ve bir anda bahçedeki büyük heykel :

"Tüm öğrencilerin ansambllarına dönmesini rica ederiz. Sihirli Geceler"

Saatlerdir bahçede oturumuş konuşuyorlardı akşam yemeğine dahi gitmemişlerdi zaman su gibi akıp gidiyordu özelliklede Walter için.

Peri bahçedeki tüm periler gibi kapıya doğru yöneldi ve içeri girdi , Walter bir anda ayaklandı ve o periyi gözden kaçırmamak için olası gücüyle koştu.

"Walter sence Mentorine ne oldu ? , Walter nereye dur! "

Olivia'da Walter'ın yanına gitti ve
Walter

"Gel benimle , şu periyi takip edelim"

Tüm perilerin aksine birkaç peri yukarı doğru çıkmaya başladı.
Hepsi koridorlara farklı şekilde dağıldı fakat hepsinin gittiği yer aynıydı , yalnızca Walter ve Olivia'dan kurtulmaya çalışıyorlardı bunuda belli ediyorlardı.
Walter ve Olivia daha önce farketmedikleri birşeyi farketmişlerdi bulundukları koridor fazlasıyla sessizdi ve perilerin bir şarkısı vardı , ölümü andırıyordu sanki.

Walter ve Olivia en üst kata kadar peri'yi takip etti.
Peri çıkmaz bir koridora girdi
duvara doğru ilerledi ve duvarın içinden geçip gitti.
Onları atlatmayı başarmıştı.
Walter hemen koşup başka bir peri bulmaya gitti , bir tane daha gördü tam takip edecektiki Medal Mord'la karşılaştılar.

Kamstrio Anahtarı(4 Dişi Şeytan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin