7.Bölüm(Yüz Milyonda Bir)

93 10 1
                                    

"Walter ?" Olivia'nın gözleri parlıyordu çok heycanlıydı.
"Söyle Olivia"
"Eğer bir ejder karşımıza çıkarsa senin mi olacak benim mi? "
Walter bir süre düşündü ve gülerek.
"İlk önce gözlerine bakıp onu kendine bağlaman gerektiğini biliyorsundur umarım"
"O zaman ilk kim ejderin gözlerine bakarsa diyelim"
"Tabi , öyle olsun"
Her kafilede dağlara yanlızca üç dört kişi alınıyordu sıra Walter ve Olivia daydı artık , üç dört gün bekleyen dahi oluyordu , şanslıydılar.
Bineğini kapan uçarak şatoya doğru yol alıyor ya da bekçiler tarafından revire götürülüyordu.
Taş kapının önüne geldiler boğa baltasını yere vurdu sonrada ellerine demir bir kılıç tutuşturdu ve önlerinden çekildi.
Demir o kadar inceydiki bunla bir ejder yaralamayı bırak bir geyiğin derisi bile zor yüzülürdü.
Belki de yanlış yapıyorlardı , bu şatoda iki senedir olupta bineği olmayan yüzlerce insan vardı.
Walter ve Olivia ağır adımlarla kapıdan geçti , dönüp arkalarına baktılar herkes Olivia kadar mutlu değildi çoğunun yüzünde endişe ve korku vardı.
Taş kapıdan geçtiklerinde Edward korkulu gözlerle onları takip ediyordu üstelik Nikiyi de yanına alamamıştı bu yüzden saatlerdir söylenip duruyordu , yavaş adımlarla yürümeye başladılar ikiside çok sessiz ve dikkatliydi.
Patikasından yürüdükleri dağın kendine has koyu grimsi taşları ortama bir evham katıyordu.
Sohbet etmeye başlamışlardı.
"Walter annen ve baban ne iş yapıyordu ?"
Walter'a ailesinden bahsetmek iyi gelmeyecekti biliyordu ama Olivia açmıştı bu konuya artık yapacak bir şey yoktu.
"Annem önceleri bir muhasebe şirketinde çalışıyordu babamsa bilgisayar mühendisiydi"
Evet Walter bu yüzden çok şanslıydı , evlerinde her zaman en son çıkan teknolojik alet bulunurdu.
Walter bir anda kabalık ettiğini düşündü , Olivia'nın anne ve babasını sormamıştı.
Tam soracakt ki Olivia bir soru daha sordu.
"Peki arkadaşların , arkadaşın varmıydı... ?"
Walter gülümsedi "Dört arkadaştık yani ben öyle sanıyormuşum , aslında her zaman iki kişi olmuşuz"
Olivia'nım yüzünde anlamsız bir ifade oluşmuştu , anlamaması gayet doğaldı.
"Boşver Olivia , çok karışık"
Dedi umursamaz tavırlarla.
"Peki ya senin anne bana ne işle ilgileniyordu ?"
Uzun bir süre sessiz kalmıştı Olivia , gözlerini yerdeki çakıl taşlarından ayırmıyordu.
İçinden ne geçiriyordu kim bilir...
Bu kdar uzun süre sessiz kalmasının bir nedeni olmalıydı.
Gülümseyerek Walter'a baktı.
"Babam hem tüccarlık yapıyor , yazlarıda biber domotes ekip Liman Şehirlerinde , GugelDrive'da satıyordu.
Annem bir iş yapmıyordu babamın kazancı bize fazlasıyla yetiyordu.
Ama..."
Sözler boğazında düğümlenmişti , uzunca bir zaman hiç konuşmamışlardı.
Walter bir soru daha soracaktı ki Olivia aniden Walter'ı kendine çekti ve eliyle susmasını işaret etti , dönemeçte simsiyah bir Ejder yatıyordu.
Ejder kuyruğunu kafasının altına sıkıştırmış horul horul uyuyordu , nefes alışı gümbür gümbür geliyordu kulaklarına , sesi daha önceden duymamaları tuhaftı doğrusu.
Walter geri dönmeyi dahi düşünmüştü fakat Olivia buna engel olmuştu.
Yaklasık beş dakika ejdere baktılar ve artık başlamanın vaktinin geldiğini düşünerek kılıçlarını bellerinden çıkarttılar ve ejdere doğru yaklaştılar , karar vermişlerdi ilk ejder Olivia'nın olacaktı Olivia sessizce ejderin başına yaklaşıp gözlerinin dibinde duracak , Walter'da onu uyandıran kişi olacaktı.
Olivia sessizce Ejderin gözlerinin dibine yaklaştı Ejder derin bir nefes aldı ardından boğazı parladı ve aniden hapşurdu , Ejderin burnundan çıkan kıvılcımlar Olivia'nın elbisesini tutuşturdu Olivia yerinde duramıyor bir yandanda ses çıkartmamak için çabalıyordu , kolu yanıyordu.
Walter gözlerini kapadı ardından yüzüğü parladı ve uzaklarda bir göl kıpraştı , içinde ne balık vardı ne timsah gölün iki ucundan su havalandı ve ortada birleşti ardından dönemeçten döndü-.
Dönemeçten gelen bir kovayı dolduracak hacimdeki su Olivia'nın başından aşağıya döküldü , her şey bir saniye içinde gelişmişti Olivia'nın yanan elbisesi artık sönmüştü ve ikiside rahat bir nefes alabilmişti.
Olivia koştu ve Walter'a sarıldı "Olivia istersen geri dönelim daha uyanmadan başımızı belaya soktu bu yaratık "
"Hayır Walter geri dönmek istemiyorum hem sen nasıl yaptın bunu"
"Bilmiyorum ben mi yaptım ?"...

Kamstrio Anahtarı(4 Dişi Şeytan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin