Meyhane görünüyordu.
"Walter burası neresi ?"Olivia beklediği tepkinin çok saçma olduğunu anlayınca üstelemedi.
Walter yaratığı kendine çekmek için uzunca kükredi , ağaçların arakasından fenerin içindeki yaratığı izliyorlardı."Walter bu şeyde ne ?"
Küçük yaratık fenerinden çıkıp kükremenin geldiği yere doğru yürümeye başladı.
Sürekli yere tükürüp duruyordu."Pisi pisi gel bakalım havalar iyice soğuyor kendime ihtişamlı bir kürk yapsam fena olmaz eheheqeeq öhöhhhöh"
Yaratık ağaçın arkadında duran büyük Beyaz Aslanı görmüştü hemen bir büyü yaptı fakat büyü Aslana çarpıp sekiverdi.
Aslan kükredi ve bir çırpıda ağzının içine aldı yaratığı.
"Bırak beni bırak beni dedim sana aggg , devlerim seni bulucak ! Bırakkkk "
Walter o iğrenç şeyi daha fazla ağzında taşıyamayacaktı iğrenç bir tadı vardı , meyhaneden yeterince uzaklaştıktan sonra yaratığı ağaca fırlattı.
Yanına yaklaştı ormandaki hayvanları uyandırıcak yükseklikte kükredi ve insan formuna dönüştü."Sennn , seni hatırlıyorum.
Trina'nın arkadaşısın sen , yoksa katilimi demeliydim" dedi haince sırıtarak."Trina'yı ben öldürdüm" dedi Olivia bağırarak.
"Çok yazık , o zaman sende ölüceksin" dedi yaratık gülerek.
"Sus ! , sana birşey sormaya geldim , Kara Orman'daki mezarı biliyormusun ?"
"Eveeet" dedi iğrenç sesiyle ve yere birkez daha tükürdü.
"O mezar hakkında ne biliyorsun" dedi Olivia
"O mezar , ahahaha size bunu neden söyleyeyim ?" Yaratık dalga geçiyordu.
Walter yeterince sinirlenmişti.
Parmağındaki yüzük parladı ve ardından yaratığa doğrulttu."Tamam , tamam soylicem" dedi yalvararak.
"O mezar , 4 Dişi Şeytan'ı duydunuzmu ? gerçi duymamanız mümkün deil ama" dedi gülerek ardından tükürdü ve sözüne devam etti
"O mezar Şeytanların babasına ait , o mezarın aynına benzer bir mezar daha varmış ormanda , oda annelerinin mezarı ,
Mezarların birinde çok eski bir büyücünün asası varmış diye sölenirdi.
Tabi bu çok eski bir söylenti belkide bir delinin uydurduğu şeylerdir , diğer mezarda ise bir taç.
Aslında bu taçında bir hikayesi var ama siz o kadar uzun kalamayacaksınız sanırım" dedi gülerek.
Yer altından çıkan dört tane dev Walter ve Olivia'yı yakalamışlardı."Beni takip edin " dedi yaratık devlerine bağırarak.
Yaratık Walter ve Olivia'yı meyhaneye götürmüyordu tam tersi yöne gidiyorlardı.
İki saatlik bir yoldan sonra dağların arasında kalan bir düzlüğe gelmişlerdi."Evet , burdan sonra yolculuğa kendiniz devam edeceksiniz , birazdan güneş doğacak ve burası şenlenicek , size iyi eğlenceele öhöhöhöhö"
Devler Walter ve Olivia'yı birbirine bağlayıp bir tepelikten aşağıya bıraktı ardından arkasına dahi bakmadan meyhanenin yoluna koyuldu.
İkisininde her yeri kanıyordu. Sırt sırta vermişlerdi.
Walter çırpınıyord fakat koca bir iple bağlı oldukları için kollarını dahi kıpırdatamıyorlardı.
Çoktan akşam olmuştu."Walter oda neydi ?"
Arkalarında ki ormanın içinde bir kıpırdama oldu.
Önce hırlamalar duyuldu ardından
ağaçların içinden jeep büyüklüğünde bir sürü kurt çıkmaya başladı.
Walter bir türlü aslan formuna dönüşemiyordu , birşeyler ters gidiyordu.
Kurtlar hırlayarak etraflarında turlar atıyor Walter ve Olivia saldırmaya çalışan kurtları ayaklarıyla vurarak uzaklaştırmaya çalışıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamstrio Anahtarı(4 Dişi Şeytan)
Fantasy5 Kitaptan Oluşan Bir Seridir. 1.Kitap(4 Dişi Şeytan) Yüzyıllar önce başlayan karanlık savaşın kalıntılarını ve kaybettirdiklerini kimsenin görmezden geldiği bir zamanda herşey toz pembeyken özel yüzüğün yerini bulmasıyla unutulan gerçekler tekrar h...