Gecenin sessizliği Walter'ı uyutmaya başlamışken.
Olivia Walter'ın elini tuttu ve kafasını omzuna yasladı.
"Walter , seninle bir şey konuşmak istiyorum"
"Tabi , oda neydi? "
Kiremitlerin hepsi titremeye başladı , Walter ve Olivia yavaş yavaş şatonun ucuna doğru kaymaya başladılar. Olivia Walter'ın elini sımsıkı tutuyordu.
Olivianın sakat ayağıyla bastığı kiremit kırıldı ve yuvarlanmaya başladı.
"Walter! "
"Olivia! "
Olivia Walter'ın ellerinden kayıp gitmişti !!
"Olivia!! "
Kiremitler bir an için durdu.
Kiremitlerin arkasından Kara Büyü Ustası Ackley çıktı , Walterın gördüğü en son şey Ackley'in elindeki mavi parlamaydı.***
"Walter ! Walteer! Sonunda uyandın "
Walter Olivia'nın dizinde yatıyordu , doğruldu.
Saraydaki başka yerlerin aksine fazlasıyla modern döşenmiş bir yerdeydiler , odanın ortasında büyükçe beyaz bir masa , griye boyanmış duvarlar ve odanın içinde nereden geldiği belli olmayan bir ışık.
"Ama , ama sen düşmüştün" bir yandan şaşkındı bir yandanda şükrediyordu Walter."Kiremitler Walter , Ackley yapmış yani aslında çatı büyülüymüş aslında bu odaya düştüm , çatıya ilk çıkan biz değilmişiz yani"
Aninden içeri Ackley girdi.
Walter ve Olivia'yı sertçe süzerek masasına oturdu.
Ackley'in uzun ama düzgün bir burnu , omuzlarına gelen yeşil-mavi karışık saçları ve keskin bakışları vardı.
Uzun boylu bir adamdı ve yüz hatları her zaman onu olduğundan daha sert gösteriyordu.
"Yaptığınızın suç olduğunu farkındamısınız? "Dedi bağırarak.
"Biz..."
"Sizz ? Cezanızı alıcaksınız"
"Cezamız nedir? " dedi Walter bir anlık gelen cesaretle.
Ackley masasından kalkıp Walter'ın burnun dibine kadar geldi ve eğildi.
"Bu saray yöneticileri tarafından düşünelecek , mühim olan dört gün sonra yaldaşınızı seçicek olmanız hazırlandınız mı ? Hiç sanmıyorum çünkü siz , çatıda aşk yaşamakla meşguldünüz !!"Walter ve Olivia hiç ses çıkaramadılar.
Öylece kala kalmışlardı.
Biz beraber değiliz dahi diyememişlerdi.
"Yoldaş nedir? " dedi Walter tedirgin bir şekilde.
Ackley onu bi hayli korkutmuştu.
Masasında duran renkli şişeyi aldı ve havaya bir fıs sıktı ve yüzünü buruşturarak
"Lanet olası yaratıklar"
Ardından Walter'a döndü ve devam etti.
"Binek seçeceksiniz tabi ne yapacaksınız , kendinize güveniyorsanız Ejder onlar ölümcül yaralar açarlar yada Anka Kuşları onlar sadece bir iki kemik kırar bu da başınıza gelecek en iyi şeydir doğrusu , burdan çıkınca revire uğra ayağını iyileştirsinler bu halde tuvaletini dahi yapamazsın! "
İkiside ayağa kalkmıştı Walter ayakta güçlükle duran Olivia'ya yardım ediyordu.
"İyi günler efendim"
Ackley yalnızca göz ucuyla bakıp işine dönmüştü , cevap dahi vermeye tenezzül etmemişti."Çok sinir bozucu bir adam bu" dedi Walter.
"Öyle.
Spiritus Taşıyıcı nerede Walter görebiliyor musun ?"
Kafasını iki yana salladı Walter.
Olivia sonunda görmüştü koridorun sonunda duruyordu.
Taşlara doğru yürüdüler ve çığlık sesleriyle birlikte kayboldular."Revir ne tarafta acaba? " dedi Walter yolda gördüğü bir miskine.
"İleride büyük kapının yanında ki oda , sarı kapılı olan görmemeniz mümkün değil Bayım" Walter miskine teşekkür etti ve Olivia'nın koluna girdi.
Edward elinde kitaplarıyla beraber geliyordu , şatonun öbür ucundan Walter ve Olivia'yı görmüştü.
"Olivia nereye ? "
"Walter'la revire gidiyorduk , sen nereye gidiyorsun ? "
"Ödev vermeye gelmiştim bahçede bulduğum bir bitkiyle şurup hazırlayacağım , ormandan döndüğün gün seni revire bırakmıştım neden iyileştirmediler ayağını ?"
"Yaranın daha taze olduğunu söylemişlerdi , bugün tekrar gitmem gerekiyordu"
"Bende geleceğim sizinle , hadi" koridorun sonuna kadar yürüdüler.
Sarı kapılı odayı bulmuşlardı.
"Orada ne oluyor ?" Dedi Edward.
Öğrencilerin hepsi revirin önünde toplanmışlardı.
"Hadi gelin gidip bakalım"
Edward Nikiyle konuşurken onları kaybetmişti.
Öğrencilerin arasından sıyrılarak en öne geçtiler.
Ortada aynı boylarda , üç tane kızıl saçlı ve çilli çocuk duruyordu.
"Evvvet sevgili şato sakinleri , bizim harika bir fikrimiz var ABBOBR adlı bir grup kurmaya karar verdik"
Üçü birden aynı anda konuşuyorlardı.
"Biz yani Abbot Reyka , Adney Bolerk ve ben Addis Boris harika göstericileriz"
Diğerleri sustu ve biri konuşmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamstrio Anahtarı(4 Dişi Şeytan)
Fantasy5 Kitaptan Oluşan Bir Seridir. 1.Kitap(4 Dişi Şeytan) Yüzyıllar önce başlayan karanlık savaşın kalıntılarını ve kaybettirdiklerini kimsenin görmezden geldiği bir zamanda herşey toz pembeyken özel yüzüğün yerini bulmasıyla unutulan gerçekler tekrar h...