"Me-me-me-merahaba" bir yandan şokun etkisi bir yandan annesinin tekrar ani bir baskın yapacağı korkusu Walter'ı esir almıştı , bu yüzdendirki arada bir kekeliyordu.
"Walter ? " yazısı belirdi yüzüğün parlak yüzeyinde.
Nutku tutulmuştu bir süre cevap veremedi , belkide annesini çağırmalıydı , ama yapmadı ve cevap verdi.
Yutkundu ve "E-efendim" diyebildi.
Aniden annesi içeri girdi , korktuğu şey şimdi başına gelmişti bir sürü soru sorup duracaktı , kimle konuşuyordun sen gibilerinden.
Başı beladaydı , annesi elinde altın bir yüzük görürse neler yapabilir düşünmek bile istemiyordu.
"Kiminle konuşuyorsun Walter? " Beklediği soru gelmişti.
"Kimseyle anneciğim"iyi bir yalancıydı , yalan söylediğini kimse anlayamazdı fakat pot kırmıştı.
"Anneciğim demek , sen bana kolay kolay bu gibi kelimeler kullanmazdın Walter , kesin ters giden bir şeyler olmalı."
Bir dedektif edasıyla etrafına bakındı ve sonunda en zor soruyu patlatı verdi.
"Ne saklıyorsun arkanda?"
Ne ne saklıyorum dercesine saçma bir bakış attı fakat işe yaramayacağını anlayınca.
"Hiç bir şey ne saklayabilirim" gibi yine saçma bir yöntem seçti.
"Ellerini bana uzat Walter"
Annesi fazlasıyla kararlıydı , Walterı'da korkutan bu olmuştu fakat son bir şansı var mı diye bir denemeliydide."Bana inanmıyorm..."
"Walter !" Bayan Erica lafı ağzına tıkmıştı ve iyice sinirlenmeye başlamıştı.
"Tamam , peki" Ellerini göstermesi gerekiyordu , kesinlikle başı beladaydı.
Yüzüğü yavaşça arkasına attı ve ellerini açtı.
Bayan Erica boş gözlerle Walter'ın ellerine baktı fakat tatmin olmadığı her halinden belli oluyordu.
"Kalk oradan Walter "Walter ağır bir şekilde kalktı , kalkmadan önce annesine belli etmeden yüzüğü almaya çalışmıştı ama bulamamıştı.
Kalktı , gözlerini kapadı , annesinin ona öfkeyle püskürmesini bekliyorduki hiç bir ses çıkmamıştı , gözlerini ağır ağır açtı ve yüzük yatağın üstünde yoktu , kaybolmuştu , Walter ne kadar şaşırsada belli etmemeye çalıştı.
"Özür dilerim Walter sana inanmalıydım" dedi ve üzgünüm dercesine bir bakış attı.
Walter bir adım ileri gitti , ellerini arkadan bağladı ve hesap sorarcasına.
"Sana çok kırıldım anne benim ne zaman yalan söylediğimi gördün ? "
Annesinim yüz ifadesi bir anda değişti ve "Tam olarak bir saniye önce Walter "
Yüzük annesinin elinde duruyordu ve her zamankinden daha parlaktı , şimdi hapı yutmuştu.
"Bu ne Walter ? Üstüne üstlük birde bana yalan söylemeye çalışıyorsun" derin bir iç çekti ve "Sen sahiden çok değiştin Walter"
Walter annesiyle bir saniye dahi göz göze gelmeye dayanamazdı o da farkındaydı sahiden çok değişmişti.
Annesi kapıyı sertçe kapatarak yüzükle beraber dışarı çıkmıştı.
Fakat Walter , annesinin bu sözü onu çok derinden etkilemişti.
"Offfff !"
Walter kafasını iki elinin arasına almış oturuyordu , gözlerini ovarken sert bir şey hissetti elinde , bir daha baktığında yüzük , yüzük parmağındaydı ,
"A-a-ama annem seni"
"Sihir Walter , sihir benim sana vereceğim tek şey "
Yazılar Walter cevap verdikten yaklaşık bir iki saniye sonra beliriyordu.
"Nasıl yani? "
"Kader Walter , kaderin senin ait olduğun yere gitmeni istiyor , diğer yüzükleri bulanlar gibi"
"Hiçbir şey anlamıyorum biraz daha ağhhhhh!!!!"
Ani bir acı kaplamıştı Walter'ın bedenini.
Yüzük tüm sihrini Walter'ın damarlarına akıtıyordu.
Vücudunda ki tüm kan beynine nüfus ediyordu sonrada kulaklarından buharlaşarak aralıklı camdan dışarı çıkıyordu.Walter'ın her zaman camının önüne konan Beyaz Baykuş Bay Toki'nin dili olsa evde yangın çıktığını gördüğüne yemin edebilirdi.
Yüzük Walter'ın kulağına her şeyi fısıldıyordu.
"Walter , artık dünyada ki hayatının sonuna geldin dünyada ki zamanın doldu , hayatının geri kalanı Porrimada bir muhafız olarak filizlenicek , yaşanmışlıklar Walter onları sakın unutma bugüne kadar ne yaşadıysan hepsi sana ders olsun çünkü artık onlara ihtiyacın olacak , artık tek başınasın , kimsesizsin.
Unutma Walter ! Porrimada her şey doğa üstüdür ve tek gerçek sihirdir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamstrio Anahtarı(4 Dişi Şeytan)
Fantasy5 Kitaptan Oluşan Bir Seridir. 1.Kitap(4 Dişi Şeytan) Yüzyıllar önce başlayan karanlık savaşın kalıntılarını ve kaybettirdiklerini kimsenin görmezden geldiği bir zamanda herşey toz pembeyken özel yüzüğün yerini bulmasıyla unutulan gerçekler tekrar h...