Walter Olivia'nın yanına gitmeden önce revir görevlisi olan Turin'le konuşmaya gidiyordu.
Yürürken ayağı eskimiş ve yerinden çıkmış taşlara çarpıyor ve sürekli düşme tehlikesiyle karşı karşıya kalıyordu.
Kapıdan içeri girdi etrafa sert bir bakış attı.
Evet , Turin oradaydı ayağında sargı olan sarı saçlı bir kızı muayene ediyordu.
"BallıŞarap özü , bunu al ve her gün yatmadan önce yaralarına sür , bu seni iyi yapacaktır"Walter revir görevlisinin yanına sessizce yaklaştı , koluna dokundu , görevli ürkek bir halde ona döndü , korkmuştu.
"Sizi korkuttuysam özür dilerim."dedi Walter mahçup bir şekilde.
Arkaşadım için gelmiştim.Ne zaman iyileşmiş olur? ""Hiç önemli değil , bu sıralar fazla çalışıyorum stresli bir dönemden geçiyorum diyebilirim.
Arkadaşınıza gelince bir saate çıkabilir Bay Walter"Walter buna sevinmişti "Peki sağolun , kendi başına gitmesine izin vermezseniz sevinirim zaten ben onu almaya gelirim" dedi ve görevliyi tekrar başıyla selamlayıp uzun koriodan geçip dışarı çıktı.
Walter ne yapacağını bilmiyordu büyük koriodurun ortasında öylece duruyordu , bir anda aklına bulduğu montus gelmişti , koşar adımlarla odasına gidip montusu aldı ve cebine koydu.
Montusu iyi saklamalıydı diyarda sınırlı sayıda Montus vardı sonuçta ondan almak isteyen bir çok kişi olurdu.
Spiritus Taşıyıcıyı kullanarak kütüphaneye gitti.Bekçi kapının önünde durdu ve şevkatle "Açılırmısın bekçi kapı".
Kapı gürültülü bir şekilde açıldı.
İçeri girdi , kütüphane görevlisine gidip montuslarla ilgili bir kitap aradağını söyledi."Gelin bayım"
Kütüphane görevlisi duvara doğru yürüdü ardından duvar onlar için zemin oldu ardından bir kez daha ve artık istedikleri kitaplık koridoruna gelmişlerdi.
Kitaplıkların arasından geçerken herkez Walter'a bakıp birşeyler fısıldaşıyordu.
"Bak bu o asırlar sonra özel yüzüğün seçtiği kişi onu görebildiğimiz için çok şanslıyız"
"Bak bu o , dün Yasak Ormana gidip Şeytanlarla savaştığı söyleniyor"
Türlü zırvalıklar Walter hepsini duymazlıktan gelip kütüphane görevlisinin verdiği kitabı aldı ve tenha bir yere geçip Montusu nasıl kullanabileceğini araştırdı.
Kitabın bir içindekiler bölümü olduğu için şanslıydı aksi takdirde istediği bölümü bulması saatler alırdı.
7865.sayfayı açtı.Montusu alın ve ovuşturun
Walter denileni yaptı ve taşın içinden sarmal rengarenk bir ışık yükseldi yavaş yavaş tavana yükseliyordu.
Çıkan sarmal enerjiye şu sözleri söyleyin
Simonai
"Simonai"
Enerji bu sefer bir küreye hapsolmuş gibi bir top şeklini aldı artık kıpırdamıyordu.
Ve sonra
Ahiran
"Ahiran"
Top masanın üstüne düşmüştü somut bir varlığa dönüşmüştü artık saydam mavi bir şeydi.
Ve yutun.
Walter eline aldı plazma gibi bir görüntüsü vardı ve içinde farklı ışık patlamaları oluyordu.
En sonunda yuttu fakat ellerinin karıncalaşmasından başka bir şey olmamıştı.
Neden bir şey olmamıştı belkide zaman gerekiyordu , şimdi derse gitmesi lazımdı ders Muhafız Techizatları Dersi vardı.
Dersi Bay Krisman veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamstrio Anahtarı(4 Dişi Şeytan)
Fantasy5 Kitaptan Oluşan Bir Seridir. 1.Kitap(4 Dişi Şeytan) Yüzyıllar önce başlayan karanlık savaşın kalıntılarını ve kaybettirdiklerini kimsenin görmezden geldiği bir zamanda herşey toz pembeyken özel yüzüğün yerini bulmasıyla unutulan gerçekler tekrar h...