Hala tir tir titriyordu , saçları yüzüne düşmüştü
, şakakları atıyordu.
Dakikalarca yürümeye devam etti , nereye gittiğini bilmiyordu ayaklarıda kendi isteği doğrultusunda çalışmıyordu zaten.
Çıplak ayakları yumuşamış kahverengi toprağa batmaya alışmıştı artık.
Gözü hâla ilk andaki gibi seğiriyordu , hiç durmadan sonsuza dek seğirecek gibiydi.
Ağaçlardan kopan kabuklar ayağına batıyordu , kanayan ayaklarının acısı bile umrunda değildi.
Sonsuza dek kanayıp toprağı sulayabilirlerdi , birkaç ay sonra suladığı yerde bir bitki çıkar ve bu bitki onun olurdu.Sonuçta onun kanıyla beslenmişti.Ağaçların arasından sızan ışık yüzüne vurduğu anda olduğu yerde durdu.
Göz bebeklerini okşayan bu ışık geceleri gökyüzüne baktığında gördüğü türden değildi , bu farklıydı diğer her şey gibi.
Ağaçlar , çalılıklar , etine batan dikenler , toprak hatta soluduğu hava bile yabancı geliyordu.Bu asla uyanamayacağı bir rüyaydı.
Gökyüzüne kaldırdı bakışlarını , bir çığlık sesi kapladı etrafı , şimdi biraz daha iyi hissediyordu.
Gülümsedi ve sarhoş olmuş bir şekilde ağaca yaslandı ağacın ona sarıldığını hissedebiliyordu.Kahkaha atmaya başlamıştı.
Kahkahaları sisli ormanın her yerinde yankılandı , kurtlar ve gece kuşları bunu duymuş olmalıydılar.
Kahkahaları gülümsemeye dönüştü ardından biraz göz yaşı döktü.
Ayağa kalktı , parçalanan ayağının acısını ilk defa şimdi hissetmişti , bu iyiye işaretti , kendine geliyordu.
Yalnızca yürüyordu , nereye gittiğini bilmeden , yalnızca yürüyordu.
Ayağı tekrar toprağa battı , bu sefer vaz geçmişti , kenidini yavaşça humuslu toprağa bıraktı.
Kollarını açtı ve gökyüzüne baktı , tekrar gülümsedi , kulağına harika bir şarkı çalıyordu , Sonsuzluk Şarkısı koymuştu ismini , sadece kendisi duymak istiyordu , başka hiç kimse duymamalıydı , sadece onun olmalıydı.
Kız da daha önce hiç duymamıştı ama gülümsetiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamstrio Anahtarı(4 Dişi Şeytan)
Fantasy5 Kitaptan Oluşan Bir Seridir. 1.Kitap(4 Dişi Şeytan) Yüzyıllar önce başlayan karanlık savaşın kalıntılarını ve kaybettirdiklerini kimsenin görmezden geldiği bir zamanda herşey toz pembeyken özel yüzüğün yerini bulmasıyla unutulan gerçekler tekrar h...