17.Bölüm(Parmak Perilerin Sırrı)

67 5 0
                                    

"Lütfen , lütfen efendim beni ansambl koridorunuza alın Olivia'yla görüşmem lazım"

Walter ansambl bekçisine yalvarıyordu olanları Olivia'ya anlatması gerekiyordu

"Olmaz Walter beni zor kullanmak zorunda bırakma" dedi bekçi gür sesiyle

"Ama burada hayati bir mesele var , çok önemli olmasa bu kadar ısrar etmem hem beni tanıyorsun lütfen"

"Walter sana çok az bir süre veriyorum , mızrağımı yere vurduğumda burada olacaksın o yüzden zamanını iyi kullan"

Bekçi mızrağını yere vurduğu gibi Walter yeşil bi alevle ortadan kayboldu Olivia'nın odasına girdi odasında yoktu ansambl koridorundan çıkıp bahçeye gitti Olivia yine heykel yolun önündeki oturaklarda oturuyordu koşarak yanına gitti

"Walter nerdeydin seni çok merak ettim seni "

"Sana bıraktığım mektubu almadın mı ? "

"Hayır ne mektubu ?"

Walter ve Olivia şatonun içine girdi revirden çıkan Edward'da konuşmaya dahil oldu.
Walter başından geçenleri anlattı ve Trinayı da.

"Walter bize haber verebilirdin"

"Olivia duymadın sanırım sana zaten haber verdim"

"O şekilde değil benide götürebilirdin"

"Bu maceranın içine girmek istermiydin ? "

"Seni yanlız bırakmak istemezdim Walter"

Walter Olivia ve Edward konuşmaya dalmışken Walter boş koridorda birşey gördü.

"Olivia bak bir mektup" 

"Eee Walter"

"Bir peri taşıyor görmüyormusun , bu sana gönderdiğim mektup olmalı"

"Ne yani mektubu perimi çalmış ?"

"Öğrenmenin bir tek yolu var , hadi takip edelim"

Peri zar zor taşıdığı mektubu yerde sürükleyerek götürüyordu , merdivenlerden çıkarken bir periye rastladı ikiside mektubu kaldırarak hızlıca götürmeye başladılar.
Parmak perileri en üst kata kadar takip ettiler koridorun ortasında ki camdan yapılmış güneş motifinin önüne gelince mektupla beraber kayboldular.

"Yine elimizden kaçırdık"

Edward "Bir peri daha geliyor".

Walter bir perinin daha geldiğini görünce aceleyle küresini çıkartıp konsantre oldu kire tekrar parladı , gözünü açtığında artık bir periydi ve uçuyordu.
Edward ve Olivia'nın etrafında tur döndü Edward onu eliyle kovmaya çalışsada Olivia ne olduğunu anlamıştı.
Motifin önüne geldi bir iki saniye durdu ve aniden kendini milyonlarca perinin olduğu bir arazide buldu  etrafta yalnızca bir ağaç vardı.
Mektubu taşıyan peri mektubu ağacın dibine bıraktı.

Perilerin şarkısı Walter için anlamlı sözlere dönüşmüştü.

"Efendimiz oğlumu bana bağışlayacak mı ?"

"Efendimiz getirdiğim bilgiyi umarım beğenır eşimi çok özledim"

Gibi türlü kelimeler dolaşıyordu.

Bir anda 4 Dişi Şeytan belirdi , ağacın etrafında kahkaha atarak

"Sizi sefiller bakalım hanginiz iyi bir bilgi getirerek ailenizi kurtarabilceksiniz"

Walter ağaca biraz daha yaklaştığında yaprakların altına yapışmış perileri gördü hepsi çığlık atıyordu.

Peri olduğundan olsa gerek Şeytanlardan her zamankinden daha çok korkuyordu.

Kamstrio Anahtarı(4 Dişi Şeytan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin