Kara Delik

2.8K 267 126
                                    

Sehun, ellerini ceplerine yerleştirip Kyungsoo'ya doğru yürümeye başlamıştı yavaş adımlarla. Kyungsoo'nun kendisiyle konuşmak isteyeceğini biliyordu ve bunun için hazırlanmıştı, ne olursa olsun Kyungsoo'yu geri alacaktı. Sonu ne olursa olsun..

" Ee Kyungsoo beni buraya güzel yüzümü incelemek için mi çağırdın. "

" Ha..ha..hayır Sehun. Ben sad..sa..sadece.. "

" Jongin'in gerçekten dedenden para aldığını mı öğrenmek istiyorsun değil mi? Evet aldı.. "

" Sa..sana inanmıyorum. "

" Ahhh, bence inanıyorsun. Sadece dile getiremiyorsun. Bana inanmıyorsan Jongin'e sor, sana da anlatmış olmalı parasal sorunlarını. Parasal sorunları varsa o kadar parayı nereden buldu sence? Üstelik sana dedenle konuştuklarının bir kısımını attım, sence yalan mı söylüyorum. Önünde delil var.. Sana iyi davranması garip değil miydi zaten? Hem dedenden para almak, hem de beni uyuz etmek için seninle oldu kabullen bunu. Bunu kabullenemiyorsun çünkü hayatın boyunca gördüğün tek kişi o değil mi? Aslında sende biliyorsun bunu, yoksa neden bütün gün bunu düşünüp bir noktaya sabit bakasın ki, inanıyorsun bana içten içe. Bir de beni buraya çekiştirmen var.. Odanı sevdim, sevişecek miyiz? "

" Ha..ha..hayır. "

" O zaman beni neden odana getirdin Kyungsoo? "

" Bilmiyorum. "

" Bence biliyorsun. Jongin'den intikam almak istediğin için beni buraya getirdin. Dedenden para aldığını öğrenince kırıldın ve o'nu kırmak istedin.. Beni bu yüzden odana getirdin, o'nu kırmak için. Sana yardım ederim, intikamını alırız ama bunu yaparken gerçekten sevgili oluruz. "

" Aa..anlamadım. "

" Diyorum ki.. Sana dokunur, seni öper, hatta belki yaramazlık yaparız. Bence de Jongin'in hataların bedelini ödeme vakti geldi. İlk yaramazlığımızı şimdi yapmak ister misin? "

Bu bir soru değildi. Sehun bunu sorduğunda cevap beklemiyordu, yapmak istediğini söylemişti aslında. Kyungsoo'yu bileğinden tutup dizinin üzerine oturtmuştu Sehun, kendisi Kyungsoo'nun yatağına iyice yerleşmişti. Ellerini Kyungsoo'nun sırtına koyup yukarı aşağı hareket ettirirken dudaklarının arasına almıştı Kyungsoo'nun dudağını. Karşılık bulamamıştı Kyungsoo'dan.. Yine de Kyungsoo'nun sıcak nefesini ağzının içinde hissetmek hoşuna gitmişti Sehun'un. 

" Seh.. "

" Konuşmama hakkını kullanabilirsin. Söylediklerin aleyhinde delil olarak kullanılabilir. "

Yavaşça ayağa kalkmıştı Sehun, kucağındaki bedeni yavaşça yatağa bırakıp t-shirtini hızla çıkarmıştı. Kyungsoo'nun üzerine yavaşça uzanmıştı Sehun. Elleriyle Kyungsoo'nun bacaklarını beline dolayıp, Kyungsoo'nun bacaklarının arasına yerleşmişti Sehun. Bedenini yavaşça sürtmeye başlamıştı Kyungsoo'nun bedenine. Dudakları Kyungsoo'nun boynunda geziyordu yavaş hareketlerle. Hafifçe araladığı dudaklar Kyungsoo'nun boynu boyunca ilerleyip küçük öpücükler bırakıyordu tenine.

'' Seni iki kere daha işaretleyip benim yapacağım Kyungsoo ama önce ciddi anlamda benim olman lazım. Beni boynuzladın.. Hem de Jongin ile. Şimdi aynısını o'na yapacaksın çünkü SENİ SEVMIYOR. Umrunda bile değilsin anladın mı? Para içindi hepsi.. Oğlan babalarının ikiz bebek istemesi yüzünden parasız kaldı Jongin.. Jongin sadece paraya aşıktır yani sana aşık değil, parana aşık. Şimdi.. Hazırlanıyosun halka açık bir yerde oynaşacağız. Herkese aşkımızı gösterelim Kyungsoo. Yoksa Luhan gibi cesetini görürler! "

Külkedisi Sokağa Çıktı (Kaisoo Fanfic) (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin