* Maroon 5-It Was Always You şarkısını koyuyorum. Uygulamadan açılmıyor. Dinlemek isteyenler için, buraya bırakıyorum. *
'' Kyungsoo, hadi giy şunu. ''
Kyungsoo, pencereye doğru geri geri adım atarken Sehun'a bakmaya devam ediyordu. Bunu neden istediğini merak ediyordu, neden Jongin'in partisine gitmek zorunda olduğunu yani? İstemiyordu, gitmek istemiyordu işte. Neden zorluyordu ki Sehun?
'' Giymek istemiyorum Sehun. ''
Kyungsoo, ellerini göğsünün altında birleştirerek Jongin'in odasına bakmaya başlamıştı. Bütün gün kaçmak zorunda kalmıştı Jongin'den, kendisini izleyen gözlerinden. Kötü hissediyordu kendini Jongin'e o kadar sert davrandığı için. Genelde insanları kırmamak için özenle seçerdi cümlelerini Kyungsoo, bu kez neden Jongin'e o kadar sert şeyler söylediği için pişmandı. Kelimeleri kendi ağzından çıkarken bile dilini kesmişti, Jongin'in üzerine doğru giderken nasıl yarıklar açmıştı kim bilir bedeninde. Neden böyle hissettiriyordu ki pişmanlık? Sadece Sehun'u üzdüğü için sinirlenmişti Kyungsoo ama ikisi hakkında da pek bir şey bilmiyordu, neden ikisini de eşit derecede tutamıyordu? Neden Sehun bir adım öndeydi artık? Bir şekilde biliyordu Kyungsoo, Jongin'in iyi olduğunu ama neden inanmak istemiyordu? Belki de hikayeyi tam bilmediği içindi..
Sehun, ellerini Kyungsoo'nun karnının önünde birbirine kenetleyerek çenesini omzuna koymuştu. Kyungsoo'yu partiye gitmeye ikna etmek istiyordu, bu uzun bir süre sonra katılacağı ilk sevgililer günü partisiydi. Kuzeninin evinde veriliyor olması da işin diğer eğlenceli kısmıydı. Kyungsoo her ne kadar gitmek istemese de Sehun'a hayır diyemeyecekti çünkü Sehun'un ruhunu ele geçiren bakışlarıyla tanışmamıştı henüz.
'' Kyungsoo lütfen. Bu birlikte katılacağımız ilk parti. ''
'' Sehun, lütfen. Zorlama beni. ''
Kyungsoo, Sehun'un kolları arasından kurtularak yatağına doğru ilerleyip oturmuştu. Gercekten gitmek istemiyordu, sadece evde oturmak istiyordu her zaman yaptığı gibi. Her zaman yaptığı gibi Jongin'in partilerini evinden izlemek istiyordu, çünkü korkuyordu oraya gitmeye, Jongin ile yüzmeleşmeye. Cinderella gibi hazırlanıp gitmeyecekti partiye, çünkü kralın kendisine aşık olmayacağını biliyordu. Sehun, Kyungsoo'nun yatağına oturarak, elini iki eli arasına almıştı.
" Tamam, gitmek istemiyorsan gitmeyiz. Harika bir partiyi kaçırır, herkese benim olduğunu gösterme fırsatını tepmiş oluruz en fazla. N'olacak ki? Yani alt tarafı bir parti değil mi? Bütün okulun katıldığı.. Herkes orada olacak, biz olmasak da sorun olmaz nasıl olsa. ''
Kyungsoo, yanaklarını şişirerek Sehun'a baktı. Kafası karışıktı, hisleri bulanık bir su gibiydi. Aynalarla dolu bir odada kendi benliğini kaybetmiş gibi hissediyordu. Yine de değiştirmişti fikrini Sehun, o'na hayır demek neden zor geliyordu ki? Kyungsoo, Sehun'un yatağın üzerine koyduğu kıyafetlerini alarak ayağa kalkmıştı. Gidecekti ama bütün gece boyunca Jongin'e görünmemeye çalışacaktı. Tıpkı bütün gün okulda kaçtığı gibi.. Bir de ricası vardı Sehun'dan, Kyungsoo'nun. Sehun ile takılmayı seviyordu ama hissettiği şeyin ne olduğunu anlayana kadar beklemek istiyordu.
'' Sehun, geliyorum ama bu bir randevu değil tamam mı? ''
'' Tamam, değil. Sen isteyene kadar bir randevumuz olmayacak Kyungsoo. Biz sadece birbirinin PBGA'sı olacağız. ''
'' PBGA ne? ''
'' Partilere Birlikte Giden Arkadaşlar. Sevgilisi olmayan ama partilere birlikte giden kişiler işte. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Külkedisi Sokağa Çıktı (Kaisoo Fanfic) (✓)
Hayran KurguHastalığın adı hissizlik değil Jonginsizlik..