'' Baek nerede? Nerede annemin gelini! Baekkkk! ''
'' İlk sırayı Chanyeol'a veren kim? ''
'' Ben verdim Kris, saçmalasın sussun diye! Chanyeol, Baek az sonra konuşacak senin sıran şimdi. Konuş ve sus! ''
'' Tamam Jongin.. Ben Chanyeol.. Bok muhabeti yapan, çok konuşan ve Baekhyun'a hallenen biriyim. Ben süslü şeyler söyleyemem, söyleyebildiğim tek güzel şey bok.. Bok benim için her şeydir. O yüzden size yıldızların ihtişamından, güneşin parlaklığından yada gökyüzünün maviliğinden bahsedemem ana Baek'in maviliğinden bahsedebilirim. O ne kadar derin olsa da yüzmek isteyeceğiniz bir deniz.. Yüreğinin ortasına beni bırakıp, kıyıya kadar kulaç atmama neden olan kişi. Ne kadar sonsuz olsa da gözleri, gökyüzünde kanat çırpmak isteyeceğiniz türden biri. Ondan göçmediğinizde sizi soğuk havada bırakıp, ölüme terk etmeyecek kadar da aşık. Şimdi size veda etmem gerekiyor. Bir daha, bu hikaye anlatılmayacak ve hepiniz merak içinde kalacaksınız. Ben.. Lise bitince Baek ile aynı eve çıkacağım, birlikte yaşayacağız.. Her gün odama o'nun gözlerini açmasıyla doğacak güneş ve o'nun gözlerini kapatmasıyla batacak.. Bundan sonra benim hikayem Baek ile olacak ama bu yazılmayacak.. Zaten en güzel hikayeler yazılmayanlarıdır.. Sanırım az önce bok dışında güzel şeyler söyledim.. Baek beni değiştiriyorsun! Seni seviyorum.. Sizi seviyorum.. -Chanyeol ''
'' Chanyeol kadar saçmalamayacağım.. Bu hikayede adım pek geçmedi pek konuşulmadım da.. Hikayem size pek anlatılmadı ama ben hepinizi tanıyorum.. Evet, hepinizi tanıyorum. En azından hepinizi hissediyorum. Bir yerlerde, başka hikayelerde yeniden görüşeceğimize de inanıyorum. Bu son.. Diğer sonlardan farklı, bu son da son yok.. Herkes kendi sonunu yazıyor ve benim sonum yok, bizim sonumuz yok.. Böylece biz.. Aylarca hayatlarını okuduğunuz, kızdığınız sevdiğiniz bizler sonsuza kadar yaşayacağız, çünkü biz de son yok.. Kitap kapanacak ama burada, hep güneş doğacak, hep batacak sadece siz bilmeyeceksiniz.. Biz burada olacağız, sizi göreceğiz ve seveceğiz.. Güzel kalın -Kris ''
'' İnsanlara bir çok şey sattım, birçok şey aldım.. Her şeye sahip oldum, her şeyi tattım. Sadece bir şeye uzanamadım.. Sadece bir şeye dokunamadım aşka.. Bildiğim ama hissedemediğim bu duyguyla gideceğim.. Bir yerlerde benim için birileri olduğunu hayal ederek devam edeceğim.. -Suho ''
'' Pek konuşmadım ama varlığım bile yetti bu ficin güzel olmasına. Kızlara vücudumu gösterip para kazandım, hep çapkındım ama az önce kendi yıldızımla karşılaştım.. Sonlar hep yeni başlangıçlar dediler bana.. İnanmadım.. Gerçekmiş.. Son olmasa da yeni başlangıçlara doğru yol aldım.. Siz de kabul görürseniz ben Suho'ya talip olmaya hazırım. Gider ayak son golümü atayım dedim. -Tao. ''
'' Çok kişi benden nefret etti, çok kişi hatalı olduğumu söyledi.. Bunu hissedebiliyorum. Aksini iddia edemem zaten.. Yalan söyledim, herkesi kırdım.. Yıktım.. Çok konuşmadım ama çok konuşuldum.. Çok özledim ve çok özlendim.. Kimi sevdiğimi anladım ve geldim.. Kötü şeylerin son bulup, umut dolu yarınlar için geldim. Sanırım şuan bunu yapıyoruz, kötü şeylere veda ediyoruz.. Bundan sonra daha fazla yalan yok.. Daha fazla oyun yok.. Bundan sonra Sehun olacak.. Sehun kalacak.. Aşkçakalın. -Luhan. ''
'' Ben veda etmek istemiyorum.. Vedaları sevmiyorum, bu yüzden konuşmak istemiyorum.. Sadece şunu söylemek istiyorum ne olursa olsun bu bir son değil ve asla olmayacak.. Biz birbirimizle olduğumuz sürece, birbirimizi sevdiğimiz sürece sonlar olmayacak.. Ben sevebilecek birini buldum, her gün bakabileceğim birini.. Sadece bununla mutlu olabilirim. Ben veda etmeyeceğim, çünkü hep sizinle olacağım.. Şimdi gidip Chanyeol'a sarılacağım, az sonra konuşmaya dahil olup hiç susmayacak gibi bakıyor. Gidip Yoda'mı sevgimle beslemem lazım, aşk saatimiz gelmiş de. -Baekhun. ''
'' Sanırım sona biz kaldık Kyungsoo. Bitirmek bize kaldı.. Asla bitmeyecek şeyleri yazmak bize kaldı.. Bir son değil diyoruz ama veda ediyoruz.. Biz sadece artık yazılmayacak kelimelere veda ediyoruz, artık okunmayacak satırlara.. Bunlara veda etmek hislerimize veda etmekten çok farklı.. Çünkü asla veda edemeyeceğimiz şeylerdir hislerimiz. Benim güneşim burada, benim ay'ım ve benim yıldızlarım.. Gökyüzüm ve yağmurlarım, hepsi burada benimle.. Sevdiklerimle olmaya devam edeceğim ben, veda etmeyeceğim.. Sadece siz bilmeyeceksiniz o kadar. Biz burada birbirimizle devam edeceğiz.. Ben Kyungsoo ile devam edeceğim, o'na bakmaya doyamadan devam edeceğim. Bakarken eskitirim diye korkacağım ama devam edeceğim.. Çünkü o'nu seviyorum.. -Jongin. ''
'' Hıhh! İçimde kocaman bir boşluk var, neden olduğunu bilmediğim bir boşluk.. Ruhum yine eziliyor acıların altında, bedenim bunu hissetmiyor. Külkedisi dışarı çıktı.. Külkedisi aşık oldu.. Ve Külkedisi gidiyor.. Hep böyle olmamış mıydı masal? Külkedisi dışarı çıkar aşkı bulur ve gece yarısı eve dönmek zorunda kalır.. Bir şekilde bu adı taşıyan herkes aynı kaderi yaşıyor sanırım.. Kulağımda çınlayan bir ses sarıyor içimin boşluklarını.. Gitmemi söyleyen ses bağırıyor ruhuma.. Gece yarısı yaklaşıyor ve ben gidiyorum.. Gece yarısı olmak üzere ve ben veda ediyorum kelimelere.. Sesim.. Bir daha size ulaşmayacak.. Bir daha duyamayacaksınız beni bu adla.. Ben Külkedisi.. Sokağa çıkıp aşkı bulan Külkedisi.. Camdan bir ayakkabı yerine kalbini düşüren ve bir öpücük alan.. Külkedisi veda ediyor gökyüzünün mezarlığı altında.. Yaşamaya ve sevmeye.. -Kyungsoo.. ''
Sonu olamayan bir hikaye bitmiş sayılmazdı değil mi? Son sayfasını yırtın hikayelerinizin.. Sonunu okumadınız hikayeler bitmiş sayılmazdı.. Sonunu yırtın ümitlerinizin yarım kalmış ümitler bitmiş sayılmazdı ve örtün üzerini aşklarınızın.. Saklanmış aşklar hiç olmamış sayılmazdı.. Veda edin sonlara, asla sonu gelmeyecek sonlara.. Bitmemiş hayatlar son sayılmazdı.. Sonu olamayan yarınlarla yaşamanız dileğiyle.. Aşkçakalın.. -Sundapples.
-Kisses.
* * * * *
Gençler.. Hikayelerin yeni bölümlerinden önce bölümlere dair birkaç şey paylaşacağım sırf bunun için açtığım facebook hesabımdan dileyen ekleyebilir.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010201931607&fref=ts&__mref=message_bubble
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Külkedisi Sokağa Çıktı (Kaisoo Fanfic) (✓)
FanfictionHastalığın adı hissizlik değil Jonginsizlik..