Aşk Suyu (M)

3.9K 215 64
                                    

Kyungsoo yavaşça oturmuştu Jongin'in kasıklarının üzerine. Jongin'in kulağına doğru eğilip sıcak nefesini dudaklarının arasından Jongin'in boynuna doğru üfleyip kulağına fısıldamıştı.

" Senin olmak istiyorum Jongin. "

Dudakları Jongin'in kulak memesini kavrayıp bir kaç saniye emmiş sonra da bırakmıştı. Elini Jongin'in t-shirtinin üzerine koyup yavaşça indirmişti bedenlerinin birleştiği yere. Jongin elini Kyungsoo'nun beline yerleştirerek t-shirtini yavaşça yukarıya kaldırmaya başlamıştı. Kyungsoo'nun çıplak bedeni açığa çıkmaya başlayınca kalp atışları hızlanmıştı Jongin'in. Teorik olarak bilse de uygulamalı olarak biriyle ilk kez birlikte olacaktı. Bu anın bir gün geleceğini biliyordu, bugüne kadar yaptığı tüm o alıştırmalar, izlediği o videolar, emekleri.. Hepsi boştu, elleri beceriksizce birbirine dolanırken nasıl yapacaktı bunu? Nefesi Kyungsoo'ya dokunmaya başlamadan kesilirken nasıl dokunacaktı bayılmadan? Bedeni titrerken Kyungsoo'nun t-shirtini çıkarmayı başarmıştı Jongin, gülümsemişti Kyungsoo'nun çıplak üst bedenini görünce. Elleri titreyerek kendi t-shirtini çıkarmıştı, göğsünü keşmek için çıplak tenine yerleşen elle titremesi artmaya başlamıştı Jongin'in. Kyungsoo'nun, teninde gezdirdiği parmakları tahrik ediyordu Jongin'i. Ellerini Kyungsoo'nun beline yerleştirerek üzerinde oynatmaya başlamıştı Jongin.

Kasıklarının üzerinde hareket eden kalçalar Jongin'in midesinde gıdıklanmalara ve dizlerinin titremesine neden oluyordu. Sanki saatlerdir ayaklarının üzerinde oturmuş ve uyuşan ayaklarına aldırmadan yürümeye çalışıyormuş gibi hissediyordu Jongin. Her adımında vücuduna yayılan o karıncalanma hissini hissediyordu her bir zerresinde.

Gözlerini kapatıp kendini o değişik hisse bırakmıştı Jongin. Ellerinin yardımıyla Kyungsoo'yu üzerinde hareket ettirmeye devam ediyordu. Vücudunda dolaşan parmakların erkisiyle biraz daha bastırmıştı Kyungsoo'yu bedenine. İzlediği videolardan öğrendiği kadardı bildikleri, bugüne kadar yaşadığı duyguların içinde bu en iyisiydi. Henüz tam başlamışlarken bile hiç bitmesin istiyordu. Hissettiği bu duygu, üzerindeki gidiş gelişler ve pantolonlarının sürtüşme sesleri.. Hiç bitmesin istiyordu Jongin. Yavaşça hareket ettirmeye devam etti Jongin, Kyungsoo'yu. Penisi üzerinde gidip gelen kalçalara dayanamıyordu. Kyungsoo'yu bir anda altına almıştı Jongin. İşaret parmağıyla Kyungsoo'nun iki göğüsü arasındaki kısmı okşarken bacak arasına yerleşerek sürtünmeye başlamıştı. Dişlerini sıkıyordu Jongin, titriyordu bedeni. Tüm gücüyle sürtüyordu bedenini Kyungsoo'nun bedenine. İnlemek için sıkıyordu kendini bu da daha sert olmasına neden oluyordu. Pantolonuna sığmayan bir şişliği vardı önünde, yine de biraz daha gidip gelmek istedi Kyungsoo' un bacak arasında. Beline yerleşen ve etine batan tırnaklarla daha çok tahrik okdu Jongin, gözlerini açıp Kyungsoo'nun gözlerine baktı. O da inlememek için dudağını ısırmaktan kanatmıştı, yüzünden küçük ter damlaları akıyordu tenine.

Nefes alış-verişleri hızlanmıştı Kyungsoo'nun, ellerini Jongin'in kalçalarına yerleştirip sıkmış ve biraz daha bastırmıştı kendine. Öylece durmak istemiyordu, ayaklarını Jongin'in beline dolayıp Jongin'in bedenine sürtünmeye başlamıştı Kyungsoo. Kalpleri göğüslerinden fırlayıp duvarda duran boş alana yapışcak ve şahane bir görüntü oluşturacak kadar hızlı atıyordu.

" Jo..ngin yap şunu. "

Jongin, Kyungsoo'nun üzerinden kalkarak dizlerinin üzerinde doğrulmuştu, pantolonunun düğmesini ve fermuarını açıp kalçalarından aşağıya indirmişti. Boxerini da kalçalarından aşağıya indirip yutkunmuştu Jongin, ilk defa birinin karşında çıplak kalıyordu. Yani.. Chanyeol'dan sonra birinin karşısında, duygusal anlamda bir şeyler hissettiği birinin karşında çıplak kalıyordu yani. Kyungsoo'nun pantolon düğmesini parmakları arasına alıp açmıştı Jongin, fermuar ucunu işaret ve başparmağı arasına alıp aşağı doğru çekmişti. Elleri Kyungsoo'nun siyah pantolununun beline yerleştirip aşağı doğru indirmişti. Sadece ihtiyacı olanı kadar indirmişti Jongin pantolunu, sadece kalçalarını açacak kadar..

Külkedisi Sokağa Çıktı (Kaisoo Fanfic) (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin