Selam :)
Bu bölümü cidden beğendim. Umarım sizde beğenirsiniz.
Hepinizden yorum bekliyorum. Çünkü düşüncenizi merak ediyorum. :) Ve sizi yb ile baş başa bırakıyorum.
Ve son olarak, dediğim gibi herkese sırasıyla ithaf vereceğim. :)
-------------------------------------------------------------------------------------------
3 gün. Yaklaşık 3 gündür Zayn'den bir haber yoktu. Onun gelmesini ve bana bu fotoğrafları, yaşadıklarını baştan anlatıp artık gizem perdesini kaldırmasını istiyordum. Şu 3 günde yaralarım -çatalın çizdiği kolumda buna dahil- kabuk bağlamış, burnum daha iyi bir halde ve karnımdaki morluksa baya baya yeşil renge dönmüştü. Ayağa kalkmam artık daha kolaydı.
Fotoğraflara baktıktan sonra Liam'a seslenmiştim. Çünkü Louis yoktu. Zaten söylemişti bir şeye ihtiyacım olursa Liam'a seslenmemi.
Tabi Liam gelince fotoğraflara mı yansın yoksa çatalla çizdiğim koluma mı? En sonunda güzel bir fırça çekti. Tekrar dayak yememem içinde çekmece - ki açtığımda kırılmıştı ve çatal izi onda da vardı - yerine aynı çekmeceden alıp aynı düzeniyle koydu ve kilitledi. Fotoğrafları gördüğümü Zayn'e söylemememi bundan daha beter bir hale gelebileceğimi söyledi. Ah, ama tabi ki Liam'ı dinleme gibi bir düşüncem yok.
Her neyse ondan sonra kolumdaki yarayı da temizledi ve çatal ile tepsiyi alarak odadan çıktı. Fotoğrafları sorsam da agresif cevaplar vermişti. Unutmamak gereken ilk şey: Liam Payne kesinlikle agresif.
Sonra ki gün Louis'in gelmesi ile odama girmesi bir olmuş olmalıydı. Benim sorularımı zapt edemeyen Liam onu defalarca arasa da ulaşamamıştı. Louis yaptığımın yanlış olduğunu söylemişti ve onu söylediği cümle ile boğmuştum. Yaralarıma bakmış ve pansumanın yenilenmesinin gerektiğini söyleyip Niall'ı - evet nihayet sarışının adını öğrendim.- çağırmıştı. Fakat Niall bana küs olduğunu söylemişti. Hani şu odaya kitleme meselesi, başında vazo parçalamaya kalkma da denebilir. Ama sonra bir anda pis pis sırıtıp pansuman yapabileceğini söyledi. Tabi pansumanı anlatmak bile istemiyorum çünkü işkenceydi resmen. Salak herif yaralar daha çabuk iyileşir diye limon sıkmıştı. Ve attığım çığlık evde yankılanmıştı. Canım koruyucum Lou beni psikopat Niall'dan hemen kurtardı. Unutmamak gereken ikinci şey: Niall Horan'ı sinirlendirme yahut onu odaya kitleyip ona bir şeyler fırlatma.
Bugün yanı üçüncü gün ise Louis'e düşündüklerimi anlattım. Hani Zayn bana ne yaparsa yapsın sesimi çıkarmama konusunu. Tabi verdiği tepki büyüktü. Sesine Liam, Niall ve Harry gelmişti. Lou, onları odadan kovup beni azarlamaya devam etti. Sonrasında azarı bitince ona fotoğrafları sordum. Bana her şeyi anlatmasa da bir şeyler söyleyeceğini biliyordum. Çünkü Lou bir şekilde beni koruyordu.
Ama yanılmışım. Beni koruyor olması beni Zayn'in önüne geçirip, Lou'nun gözünde hala değerli yapmıyor olacak ki gıcık Liam'dan bile fazla tepki verdi ve beni bozarak odadan çıktı. Unutmamak gereken üçüncü şey: Zayn'in geçmişini agresif Liam'a yahut psikopat Niall'a sor ama Louis Tomlinson'a asla.
Bu durumda ne yapacağımı düşünürken son çare Harry ile şansımı denemeye karar verdim. Kaçırıldığım günden beri duş almamıştım. Bu durumu bahane edip Harry'i çağırırsam belki ondan laf alabilirdim.
Kilitli olmayan kapıyı açtım. Evet doğru duydunuz, bugün kapıyı hiç kilitlememişlerdi ve bende kaçmamıştım. Çünkü neler olduğunu öğrenene kadar kaçmaya niyetli değildim.
"Harry!"
Ses gelmeyince cırtlak ses mod 10 yaparak tekrar denedim.
"Harry!"