Selam :D
Öncelikle bölüm Zayn'in rüyası ile başlıyor :D
Upuzun yorum lütfen :D
-----
Buz gibi havaya inat ellerimi ısıtmak için birbirine sürttüm. Siyah deri montumun yakalarını düzelttikten sonra ellerimi pantolonumun cebine soktum ve adımlarımı daha da hızlandırdım. Birkaç dakika sonra geleceğim yere ulaşmıştım.
Soğuk mermere oturup mezarını öptüm. Buraya her geldiğimde içimi daha fazla kin ve daha fazla dehşet kaplıyordu.
"Bilirsin anne, ben zor çocuğum. Zorlu çocuğum. O kızı nefretimle yakacağım. Ölmek istese ölemeyeceği, söndürmek istese söndüremeyeceği bir nefretin ateşiyle yakacağım hem de. Ve anne, sana söz veriyorum ki, benim yaşadığım her şeyi o kız da yaşayacak."
Avucumu toprağa batırıp sıktım. Kendi kendime söylendim.
"Peki bir kızın canını en fazla nasıl yakabilirim?"
Omzuma değen elle irkildim. Bu mezar bekçisi ellili yaşlarda olan Sean'dı.
"Onu kendine aşık edebilirsin evlat."
Ben hala ona bakarken elindeki testiyi annemin mezarına döktü ve diğer mezarlara da su dökmek için ilerledi. Aklımda kalan tek şey kurduğu cümleydi.
"Onu kendine aşık edebilirsin evlat."
^^^^
"Zayn hadi uyan."
Louis'e göz devirip koltukta oturur pozisyona geçtim.
"Rüya görüyordun sanırım."
Gördüğümün rüya değil de gerçek bir anı olduğunu bildiğimden Tommo'nun bana bakan gözlerinden gözlerimi kaçırdım ve kafamı olumlu anlamda salladım.
"Sadece rüya."
Kafasını kaşıdı ve sonraysa sırıttı. Siktiğimin aklından neler geçiyordu da sırıtıyordu acaba?
"Thea'sızlık sana yaramadı sanırım Zaynie, saçma cümleler kuruyorsun."
İsmi tekrar gördüğüm rüyayı aklıma getirirken sıkıntıyla nefesimi dışarı verdim.
"Pekala, nerede kalıyorlar şimdi peki?"
Nihayet mantıklı bir cümle kuran Louis'e anlamsızca baktım. Cidden şuan nerede kalıyorlardı?
Siktir! Bunu hiç düşünememiştik.
---
_Thea'nın Anlatımı_
Şuan burada olduğumuzu Zayn duysa ne tepki verirdi bilmiyordum ama iyi bir tepki olmayacağını kestirebiliyordum.
Açıkçası her ikimizde Waliyha'yı evden uzaklaştırmayı düşünmüştük fakat kalacak yer konusunu nasıl olduysa konuşmamıştık. Yolda yürürken Waliyha nerede kalacağımızı sorduğunda aklıma dank etmişti bu gerçek.
Tabii telefonum falan olmadığından Zayn ile temasta kuramamıştım. Waliyha'dan arayacak olsam da saçmalığın dibi olurdu.
Tanrı beni seviyor olmalı ki onlarla yemek yiyeceğimi söyleyip haber vermeden onları eken beni merak eden ikizler ile karşılaşmıştık. Onları unuttuğumdan utanırken bana kibar davranıp kızmadılar ve zaten Zayn'in onlar ile görüşmemi istemediğini çakmış gibilerdi.
Her neyse konuya dönecek olursak Zayn ile kavga etme nedenimizi Waliyha ikizler diye biliyordu ama ikizlerde bizim dışarıda kaldığımızı öğrenince bırakmamışlardı ki.