I wanna be last yeah
Sonuncu olmak istiyorum, evet
Baby let me be your, let me be your last first kiss
Bebeğim, son ilk öpücüğün olmama izin ver.
I wanna be first yeah
İlk olmak istiyorum, evet
Wanna be the first to take it all the way like this
Tam anlamıyla 'seninle' olan ilk kişi olmak istiyorum.
Bayramınız şimdiden kutlu olsun :D :D Yorum yapın lütfen :D :D
-------------------------------------------------------------------------
Başımın arkasında olan elin artık orada olmaması, dudaklarımda ki dudakların kaybolması ile yumduğum gözlerimi korku ile araladım. Gözlerimi karşılayan ela gözler yoğun bir şekilde hala bana bakarken kalp atışlarımın ona ulaşıp ulaşmadığını merak ediyordum.
Nefeslerimiz birbirine çarparak onun hala çok yakınımda olduğunu belli ederken yavaşça gözlerini kapayıp bana doğru tekrar eğildi. Onun aradaki mesafeyi kapatacağını anladığımdan bende gözlerimi yumsam da kapıdan gelen ses ile hızla birbirimizden uzaklaştık.
Louis başka bir anahtar bulmuş olsa gerek kapıyı açmayı deniyordu ve zaten kapının deliğinde olan anahtarda baskıdan dolayı yere düşmüştü.
"Lanet olası kapı!"
Louis söylenirken ben ise az önce yaşanan olayın şokunu atlatmaya çalışıyordum. Öptü. Beni resmen öptü. Kalbim daha da hızlana bilirmiş gibi beynimin henüz idrak etmiş olduğu cümleye tepki verirken, gözlerimi gözlerine dikip neden yaptığını, amacının ne olduğunu düşündüm.
Benim ondan hoşlandığımı anlamıştı. Aptal değildi. Peki beni öpmesi neyi gösterirdi? İlk öpücüğümün boş bir şey yüzünden gitmesini istemiyordum ki. Yaşadığım şoktan nihayet çıkıp sordum.
"Neden? Bunu neden yaptın?"
Gözlerini kaçırıp elini kafasının arkasına attı ve saçlarını karıştırdı. Sanki, sanki o da neden yaptığını bilmiyormuş gibiydi.
"Nihayet."
Louis'in sesi duyuldu ve kapı açıldı. Lou odada göz gezdirip zaten kapıya yakın olan benim yanıma gelip hızla sarılırken Zayn hiçbir şey söylemeden odadan çıktı.
"İyi misin?"
Gözlerimi kapıdan çektim. Dolmalarını engelleyememiştim. İçime lanet olası bir huzursuzluk çökmüştü.
Hala cevap bekleyen Louis'e kafamı olumlu anlamda sallayıp diğerlerininde yanından geçerek kaldığım odaya doğru ilerledim. Kapıyı açıp odaya girdikten sonra muhtemelen neler olduğunu öğrenmekte ısrar edeceğini bildiğimden kapıyı kapatmadan yatağa oturdum. Siyah yastığı alıp kollarımı etrafına sardıktan sonra içeriye giren Liam ve Louis'e odaklandım.
"Pek bir şey olmadı sadece duymuşsunuzdur, ona hakaret ettim."
Tek kaşını kaldırıp dudaklarını aralayan Louis'in daha fazla soru soracağını hissettiğimden "Yaralarım acıyor, biraz uyuyabilir miyim?" diyerek konuyu kapattım. İkisi de olumlu anlamda kafalarını sallarken ben yavaşça yatağa uzanmıştım.
>>>>
"Pekala gayet iyisiniz Bayan Haugen."
Doktor Posey'e gülümseyip t-shirt'ümü aşağıya indirdim. Louis doktoru yollamak için ona kapıyı gösterirken arkalarından kapıyı kapattım.