Selam :D
Açıkçası bu bölüm içime sinmeyen bir bölüm. Umarım beğenirsiniz :(
Lütfen yorumlarınız upuzun olsun :D Cidden düşüncelerinizi kısaca değil uzunca bilmek istiyorum. :D :D
--------------------------------------------------------------
Ellerimi karnına doğru getirip sabitledikten sonra tüm gücümü kullanıp onu ittim. Ona aşığım diye aptal kız rolüne bürünüp bana geldiğinde ona kapımı aralayacak, hakaret ettiğindeyse sesimi çıkarmayacak değildim.
Elim son sürat ile yanağına çarparken zaten itmemden dolayı afallamış olan Zayn, attığım tokadı da engelleyemedi.
"Senin amacın ne?"
Etraftaki insanlar çoğalıyordu ki bu iyi bir şey değildi. İnsanlar laf dinlemeye ne kadar da meraklılardı öyle?
"Esas senin amacın ne! Az önce bana aşık olduğunu bu sokağa ilan ettin ve şimdi de tokat mı atıyorsun? Hah!"
"Zeki olarak bilinen Malik misin sen? Az önce evde bana ne söylediğini ne çabuk unuttun!"
Bu zamana kadar onu zeki görmüşsem eğer görmüyordum artık. Hayır yani bana düşük kadınlardan bile düşük bir insan olduğumu söyleyecek sonra da beni öptüğünde karşılık verip kucağına atılacaktım ha?
Yüzüne bakmadan onu itip eve girmek için adım attım. Karşımda duran Louis ağzı açık bir şekilde bana ve Zayn'e bakarken şimdi olanlardan değil de az sonra olacaklardan korktum. Kesin olarak bildiğim bir şey vardıysa da o da Louis'in Zayn ve beni kesinlikle desteklemeyeceğiydi.
İlk önce kaşları çatıldı, sonra yüzü öyle bir hal aldı ki ürktüm. Zaten Harry'e kızgındı ve sinirini çıkarmaya yer arıyordu, sanırım şimdi Zayn'i -yada beni- kimse elinden alamayacaktı.
"Onu düşük kadınlardan bile düşük görmek?"
Normal bir tonda sorduktan hemen sonra tekrar konuştu. Yada bağırdı demeliyim.
"ONA AŞIK OLMAK!"
Ses tonu korkudan yerimden zıplayıp gerilememe neden olurken Zayn'in göğsüne sırtım değmişti. Louis'in üzerime doğru gelmesiyle beni hızla arkasına çekip Liam'ın kollarına fırlatan Zayn, okkalı bir yumruk yedi. Yumruğun ne kadar sert olduğunu onun şuan yerde yatıyor olmasından tahmin edebilirdiniz.
Ellerim şaşkınlıkla ağzıma kapanırken bir adım öne atıp Zayn'e ulaşmayı denedim.
Evet denemekle yetindim çünkü Liam buna izin vermedi.
"Louis sakin ol, şuan Harry'e olan kızgınlığını Zayn'den çıkarıyorsun."
Liam'ın sert ama bir o kadarda sakin çıkan ses tonu Louis'in yerde yatan Zayn'den kafasını kaldırıp bana ve Liam'a bakmasını sağladı.
Kolumu hızla Liam'dan kurtarıp Zayn'e doğru eğildim ve yerden kalkmasına yardım ettim. Zayn arkasını silkelerken Liam, Tomlinson'a doğru adım atıp yanına gitti ve onu biraz köşeye çekerek kısık bir ses ile konuşmaya başladı.
"Sen eve geç biz aramızda hallederiz. Ve siz, bizi izlemeyi bırakın ve hemen defolun. HEMEN!"
İlk önce bana yönelik kısık ses ile konuşup daha sonra da etraftakilere doğru bağırarak cümlesini tamamladı. Etraftakiler uğultulu bir şekilde itiraz ederken "Eve git T." diye yineledi.
Sinirlerim zaten bozukken "Bana emir verme" diye çıkıştım. Gerçi sesi emreder tonda değildi ama yine de az önce ona aşkımı itirafta bulunmuştum ve hey onun istediklerini tabii ki yapmayacaktım. Yani en azından aşkımı itiraf ettim diye...