Selam :)
Arkadaşlar, Thea'nın hastalığını saçma bulmayın lütfen. Günümüzde de bir sesin kendisi ile konuştuğunu, ve ses dediği için belki de katil bile olduğunu söyleyen insanlar var.
Ve lütfen oy verip, yorum yapın. Sanki beğenilmemiş gibi hissediyorum.
--------------------------------------------------------------------
"Hadi ama Zayn, annesinin yaptığı şeyi masum bir kıza ödetemezsin. Nasıl bu kadar cani olabildin ki? Kızın fobisini kıza karşı kullanamazsın. Sen bu değilsin! Kendine gel!"
"Louis! Sus."
"Kapa çeneni ve odanın anahtarını ver Zayn!"
Duyduğum bağırışma sesleri ile yattığım yerden fırladım. Tanrım! Ne oluyordu?
Ah! Tabi ya, manyak herif beni karanlık odaya fırlatmıştı en son.
Ellerimi gözlerime getirip ovdum. Bayılmış olmalıydım. Çünkü şuan ilk geldiğim odadaydım. Ve ışık vardı. Pencereden yayılan güneş ışığı...
Kapının sesini duyunca dikkatimi oraya yönlendirdim. Louis, bana gülümsedi ve arkasını dönerek beyaz kapıyı kapattı.
"Uyanmışsın."
İçimden bu çocuğun iyi birisi olduğuna dair bir his geçiyordu. Zaten yaptıkları da bunu kanıtlıyordu.
Gri bir rambo atlet giymişti. Saçları hafif dağınıktı, ki bu kendisine çok şeker bir hava katıyordu. Altına ise siyah bir kot pantolon giymişti.
Girerken kilitlememiş olduğu kapı dikkatimi dağıtıyordu. Eğer onu etkisiz hala getirebilirsem kaçabilirdim.
Hayır kaçamazdın.
Ah. Evet kaçamazdım. Çünkü Zayn aşağıdaydı büyük ihtimalle. İç sesime hak verdim.
"Thea?"
Louis'in sesi ile ona döndüm. Sesinin tonu beni rahatsız etmişti. Çünkü sesinde uzun süredir hissetmediğim bir tını vardı. Koruma tınısı...
"Thea, oturabilir miyim?"
Odada koltuk olmadığından içinde yatıyor olduğum siyah yatağın kenarını gösteriyordu. Kah-ret-sin!
Bana bu kadar iyi davranan birisine ters cevap veremezdim.
Ama ona iyi davranmakta istemiyordum. Şizofren arkadaşının beni bir odaya tıkmasına izin veriyordu.
"Gitmek istiyorum. Beni burada zorla tutamazsınız."
Sandığınızın aksine bağırarak söylememiştim bu cümleyi keza gayet sakindim.
Derin bir nefes alıp verdi.
"Neredeyse iki gündür buradasın. Aç olmalısın."
Konuyu değiştirme çabaları sinirime dokunuyordu. Aç falan değildim. Tamam aç olabilirdim ama şuan önceliğim kesinlikle bu değildi.
"Sana söylüyorum. Beni burada zorla tutamazsınız. Hecelememi ister misin? Tu-ta-maz-sı-nız!"
Elini saçlarının arasına daldırdı. Daha sonra kapıya gitti ve kapıyı açtı.
"Liam, Thea'ya yemek getir."
Kapıyı tekrar kapattıktan sonra yanıma gelip yatağın kenarına oturdu.
"Zayn'i ikna etmeyi deneyeceğim."
Ağzımı ona bağırmak ve 'İkna etmeyi deneyeceğim' ne demek gerizekalı demek için açtım, ama daha sonra ağzımdan farklı bir cümle çıktı. Daha doğrusu soru.