Demanding Child -"You should be together."

553 42 11
                                    

Selam :D

Bu bölüm kesinlikle yorum yapmalısınız. Bekliyor olacağım :D

----------------------------------------------------------------

"Üzülmek çözüm değil Thea, bir şeyler yapmalısın. Onu tekrar kazanmalısın."

Louis'e daha da sıkı sarıldım.

"Bilemiyorum. İstedim ki böyle bir şeyi benden duysun. Bir başkasından duyarsa daha kötü olabilirdi. Gerçi böylede kötü oldu."

Akan gözyaşları dudaklarıma doğru yol alırken baş parmağını uzatıp onları sildi.

"Dürüst olmanın her şeyin ilacı olduğunu duymuştum."

"Bazen her ne kadar dürüst olsan da kaybedersin Louis, be-ben kaybettim."

Başıma ufak bir öpücük bıraktıktan sonra benden biraz uzaklaşıp yüzümü ellerinin arasına aldı.

"Bir haftadır ağlıyorsun, yemeği de az yiyorsun. Şuan iyileşme sürecindesin Thea, evet Waliyha ile olanlar kötü ama ona kendini affettirebilmek için, kaybedenlerden olmamak için kendine gelmelisin."

Her iki Malik'in de benim için ne ara bu kadar önemli olduklarını aklım almıyordu. Bay Malik beni kırmışken, bende Bayan Malik'i batırmıştım.

Waliyha'ya bu olanları bir hafta önce söylemiştim ve o gün evde gerçekten büyük bir olay çıkmıştı. Polisi aramaya kalkmış, Louis buna izin vermeyince de bu evden gitmek istediğini söylemişti. Zayn'in yanına gidemeyeceğinden -onunla hala konuşmuyor - ve bu evde de ben olduğumdan kalamayacağından Niall onu kendi evine götürmüştü.

Öğrenmiştim ki Waliyha her ne kadar Zayn'in tam zıttı gibi gözükse de birisi damarına bastığında, Zayn'den bile daha agresif olabiliyordu. Resmen bana savaş açmış gibiydi. Bunu bana ödeteceğini, sürtük(!) annem gibi benim de bir sürtük olduğumu bağırarak çıkmıştı evden.

"Niall ile konuştum bugün."

Ne ara odanın kapısını açtığı hakkında hiç bir fikrim olmasa da kurduğu cümlenin devamının geleceğini bildiğimden Harry'e baktım.

Elini saçlarının arasına daldırıp nefesini dışarı verdi.

"Waliyha bu konu hakkında sürekli sorular sorunca Niall, Zayn'den de izin alarak ona her şeyi anlatmış. Seni kaçırdığını, aslında senin olanları kaçırıldığın zaman öğrendiğini, vücudunda ki yaraların bazılarını Zayn'in yaptığını, sevgili olma olayının sahte olduğunu falan."

"Yine de beni affetmiyor değil mi?"

Louis, Harry'nin konuşmasına izin vermeden konuşmayı devraldı.

"Waliyha akıllı bir kızdır. Evet damarına basıldığında kükrüyor ama Zayn gibi kin tutamıyor, Zayn'in kini mantığının önüne geçerken Waliyha, siniri geçince mantıklı düşünebiliyor."

"Benim için ne ara bu kadar önemli birisi oldu anlayamıyorum. Onu hayal kırıklığına uğrattığım için kendimden de annemden de nefret edeceğim daima. Umarım beni affeder."

Tekrar akmaya başlayan gözyaşlarımı silen bu sefer Louis değil, gıcık Harry'di.

"Bak, Niall olanları dinledikten sonra daha sakin olduğunu söyledi. Mesela ilk gün Niall'ın evinde ki tüm eşyaları parçalamıştı. Şuan eşyalar yerli yerinde değil mi? Bu da bir şeydir. Emin ol seni affedecektir."

Sırıtıp yüzümdeki elini ittim.

"Bu arkadaş canlısı tavırlarınızın nedeni de nedir Bay Styles?"

DEMANDING CHILD (Zayn Malik)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin