y e t m i ş ü ç.

713 70 72
                                    

Maç başlamadan önce el sıkıştılar. Tomlinson, Jace'in elini sıkarken Jace bağırdı ve Louis sırıttı. Sonra da tribündeki bana baktı. Sırıtışın yerini gerilen bir surat ve çatılan kaşlar aldı. Sevgili sapığım yine haklıydı. Buraya gelmemeliydim.

Koluma batan tırnaklar beni kendime getirdi. Marcy "Bak o! Hoşlandığım çocuk orada!!" diyordu parmağıyla oyuncuları gösterirken.

"Kim? Tomlinson mu?" dedim.

"O kim?" dedi sanki ismini ilk kez durmuş gibi.

"28 Numara."

"Hayır!! O değill! 23 Numaralı esmer çocuk. Zack!"

Gözlerimi kısıp çocuğa bakarak "Zayn yazıyor gibi." dedim.

"Ah her neyse! Çok yakisikli değil mi? Dövmelerine bitiyorum. Onu daha öncede görmüştüm. Kirpikleri çok uzun! Sence maskara kullanıyor mudur?"

Başımı onu dinliyormuş gibi sallarken çoktan başlayan maçı izliyordum. Üç kız ciyaklayarak "Rovers! Rovers!" derken buradaki tek kızların biz olduğumuzu düşünmeye başlamıştım.

Sonra Marcy "Makyaj!" dedi ve kızlar da onun peşinden gitti. Umursamamıştım. Maçı izliyordum. Ve daha çok da Tomlinson'ı. Çünkü gayet iyi oynuyordu. Ama bazen topları çaldırıyordu. Ki bu genelde bana baktığı zamanlar oluyordu. Tramps bir gol attığında uğultu çoğaldı. Hâlâ Marcy ve diğer kızlar gelmemişti. Onlara bakmak için merdivenlere yönelirken birine çarptım. Çünkü tam önümdeydi.

"Nereye böyle güzellik? Maç daha yeni başladı." dedi alaycı sesiyle.

Başımı yukarı kaldırdım. Bu Jace'in arkadaşılarından biriydi.

"Çekil önümden!" dedim.

Ama çekilmedi. Hatta kolumdan tutup "Sert oynuyoruz ha?"

O sırada sahadan ve tribünden bağırtılar koptu. Bir an sahaya baktığımda oyuncuların birbirine daldığını gördüm. Tribünden biri "28 Numara yumruk attı!! Kırmızı kart!" diye bağırdı. Ortalık öylesine karışmıştı ki. Artık taraftarlar da birbirini yumrukluyordu. Karşımdaki oğlan elleriyle belimi kavramasa ne durumda olduğumu unutacaktım. Onu itmeye çalışırken bağırıyordum.

Ben nasıl olduğunu anlamadan oğlan geriye düştü ve bileğim terli bir el tarafından kavrandı. Evet. Evet bu tam da tahmininizdeki gibi Tomlinson'du. Ve beni o cehennemden çıkarana kadar konuşmadı. Ama ben azar işiteceğime oldukça emindim.

. . .

Huh!! Yaz yaz bitmedi bölümler asmtmpwt umarım beğenmişinizdir :)) ve yorum yapmayamı kürekle kovalarım haaaa asfgjfjjdjxnxb

tiptoe. // tomlinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin