s e k s e n.

633 61 5
                                    

"Bu kadar taklit yeterli mi?" derken gülümsemesini saklamıyordu. Ki bence saklamamalıydı da. Hiçbir zaman.

"Yeterli Bay Toml-" diyecekken iki parmağını dudaklarımın üstüne bastırarak "Sakın devamını getireyim deme Liana."

Parmakları biraz daha dudaklarımda durmuştu. Ama bu sürede ben kendimde olduğumu sanmıyorum. Muhtemelen beynim eriyip sonra da buharlaşmıştı.

O dudaklarımı serbest bırakınca derin bir nefes aldım.

"Biraz şarkı?" derken konuşmama zaman tanımadan müzik çalara doğru ilerledi.

Sonra CDlerimi karıştırırken bir şey keşfetmiş gibi "Bakın burda ne varmış! The Killers!"

Elinde benim karma Killers CD'mi tutarken gözlerim yuvalarından çıkacak gibi açılmıştı. "Şimdi. Onu. Yavaşça. Yerine. Bırak." Derken tedirginlikle ona bakıyordum.

"Sakin ol. Sadece müzik çalara takacağım." dediğinde bile "Lanetolasıobenimiçinçokdeğerli!! Kırılabilirveyaçizilebilir." Demiştim. Ama muhtemelen çok hızlı söylediğim için anlayamayıp takmıştı yerine. Sesi sonuna kadar açarken kalp atışlarım Brandon'ın sesiyle düzene giriyordu. Ayaklarım ritimle hareket ediyordu. Ve de başım.. Shot At The Night.. Hemen tanırdım.

Yanıma gelirken "İçecek bir şeyler var mı?" diyerek gülümsedi.

Kendimi şarkıya kaptırmışken dolabı gösterdim. Elinde viskiyle geldi.

O içerken kendime almak için yönelmiştim. "Sen içmiyorsun." dedi.

Gülümseyerek yanına gittim. Elindeki bardağa uzanırken "Bu gece benim istediklerim geçerli Louis."

Bardağı kavrarken gozlerimi onun garip renkli gözlerine kenetleyip "Bu gece içmeni istemiyorum." diyerek sırıttım.

Şarkı değişmişti. Davul sesiyle başlıyordu. This River is Wild. Bu sefer omzumda katılmıştı şarkıya.

Bana öylece bakarken şarkıyı mırıldanıyordu. Biraz önce yaptığım hareket onu sinirlendirmişti. Ama belli etmemek için uğraşıyordu.

Elimdeki içkiden bir yudum alıp masaya bıraktım. Boğazımı yakmıştı. Şarkı piyanoyla sonlanırken bana yaklaştı. Sanki Brandon bunu biliyormuş gibi başladı şarkıya. Here with Me.

Kalbimi çarptıran şarkı. Elleri belime ulaştı. İstemsizce benimkilerde omuzlarına. Ve Brandon şarkıyı söylerken biz döndük durduk. Şarkı sözleri bizim için anlamlı değildi. Ama bir o kadar da anlamlı gibiydi..

Sonra o da söylemeye başladı. Onun sesi de bambaşkaydı. Ve bir o kadar da içten..

Don't want your picture
On my cell phone
I want you here with me
Don't need those memories
In my head now
I want you here with me*

. . .

Nabersiniz??? :))):))) The Killers dolu bi bölüm The Killers dinlenerek yazılmıştır. Ve bölüm benim gibi The Killers aşığı @HeraWithMia için :3

seni seviyorum bebeğim .x

*Resmini istemiyorum
Telefonumda
Seni burada benimle istiyorum
Bu hatıralara ihtiyacım yok
Şimdi aklımda
Seni burada benimle istiyorum

tiptoe. // tomlinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin