Multi: Anbar
" Seni kendime aşık edeceğim demiştim."
" Bok edersin. "
Kollarımı göğsümde birleştirerek önüme döndüm. Sinirden ayağımı sallıyordum. Barlas'ın bakışlarını hissettiğimde " Ne var? " dedim ona dönerek. Kaşlarıyla bacağımı işaret etti
" Rahatsız oluyorum. " sallamayı durdurdum.
" Tamam sallamam. "
" Sallamandan değil, çıplaklığından rahatsız oluyorum. "
Gözlerim hayvan gibi açılırken çantamı alıp bacaklarımın üzerine koydum ama kapatmıyordu ki aq. Barlas hırkasını çıkarıp bana verdi.
" Al bununla ört. Her ne kadar gelecekte ki sevgilin de olsam şimdilik o kadarı fazla. " deli ediyordu bu çocuk beni!
Hırkayı alıp bacaklarımı örttüm. Tamamının örtülmesiyle rahat bi nefes aldım. Gerizekalı abaza! Ders bitiminde hırkayı O'na verip çantamı aldım ve hemen sınıftan çıktım. Kızları bile beklememiştim. Sadece o abazadan kurtulmak istiyordum. Servise bindiğimde kimse yoktu. Neden bu kadar oyalanmayı severdi ki bu millet?
" Hayırdır Anka kızım sen her seferinde bu servise son gelendin? " doğru ya bende o milletten biriydim.
" Bugün acelem var Sülü Amca ama benden başka 1 kişi bile yok. " Sülü Amca gülümseyip önüne döndü. Ben en arka beşliye yayılırken bizim servisin abazaları yerlerini aldı. Bir iki tanesinin bacaklarıma baktığını hissetmiştim. Ego yığınının dedikleri aklıma gelince çantamla örtmeye çalıştım ama olmuyordu ki. Keşke Barlas'ın hırkası olsaydı. Koltuklardan birinin arkasına sığındım ama yine de yiyeceklermiş gibi bakıyorlardı aq.
" Bakmayın lan ibneler! " diye bağırdım.
" Hayırdır güzelim rahatsız mı oldun? " sinir kat sayım artıyordu.
" Evet lan rahatsız oldum! " Sülü Amca servisten inmiş ve benim haberim yok!
" Olma be güzelim. " deyip ayağa kalktı birisi. Lan bunlar benim namımı duymamışlar mı? Arka cebimde ki çakıyı çıkardım.
" Oldum ama." çakıyı O'na doğru sallayınca ellerini teslim olmuşçasına havaya kaldırdı ve yerine oturdu ibne.
Ben bunları yaparken ne ara kapının yanına geldim diye düşünürken bi el beni çekti ve servisten çıktım tam yerle öpüşüyordum ki belimden tutulup havaya kaldırıldım. Barlas ibnesi beni servisten nasıl almıştı lan öyle. Ben şoktayken servise binip çantamı bana fırlattı. Sonra da kapıyı kapatmıştı. Noluyok aq? Servis sallanmaya başlayınca ne olduğunu anlamıştım. İçeri de birbirlerini yiyorlardı. Lan bi dakika! Barlas beni kıskanmış mıydı? Yoh artık! Servisin kapısı açıldığında Sülü Amca'nın bizim abazalara bağırdığını gördüm. Gülüm sen ne ara girdin oraya? Barlas beni çekiştirmeye başladı.
" Lan bıraksana evime gitcem ben! "
" Seni o servise tekrar bırakacağımımı sanıyorsun? "
" Lan nasıl gitcem ben o zaman eve? Otobüsle mi? "
Benim araba da ne işim var? Ne ara ön koltuğa oturdum ben? Ya ben kavga etmek istiyorum! Yeter bu kadar yumuşaklık. Barlas'ta şoför koltuğuna oturunca daha fazla dayanamadım.
" Lan bıraksana beni ego yığını pislik! Evime gitcem ben! "
" Kes kızım sesini! Bindirmem seni o servise dedim bitti! "
Bağırmama karşılık bağırarak cevap vermişti. Oda sinirlenmişti yani ama kusura bakmasın!
" Lan sen kim oluyorsun? Ayriyeten 16 yaşındasın ne araba kullanması?! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Iskalama Aşk
Teen Fiction" Bence arkadaşlık her şeyden önemli." - Anka Siz hiç aşkta ıskaladınız mı? #Tüm hakları Anka'nın ağaç evinde saklıdır ©®✅