Deli gibi babamın vereceği cevabı beklerken, gözlerini devirdi.
'' Evet kızım, ailemi seviyordum. Ve seni yalnız bırakmayacağım, söz veriyorum. Elimden geldiğince yanında duracağım.'', gülümseyip kafamı salladım.
'' Ahmet!'', arkamı döndüğümde Feyza Hanım gayet otoriter bir şekilde babama bakıyordu. Önüme dönüp bende babama baktım.
'' Efendim Feyza?'', babamla beraber ayaklandık. Feyza Hanım da karşımızda durdu.
'' Kızına ilişkimizi de mi anlatıyordun yoksa?'', aniden babama döndüm.
'' Baba? Ne diyor bu kadın?'', dedim. Babam bana dönüp açıklama yapacakken Feyza Hanım konuşmasına izin vermedi.
'' İşte bu yüzden babanı ihbar ettiğin an bende ortaya çıkarım, Anka'cım. Ve Barlas çok üzülür.'', ağzının ortasına yumruğu çakmıyorsam sadece aşık olduğum adamın annesi diyedir.
'' Siz beraber misiniz yani?'', sırıtıp kafasını salladığında babamın yüzüne tükürdüm.
'' Bir de ailemizi sevdiğini söyledin, daha saniyeler önce.'', yumruğumu sıktım. Yüzüne de çok yakışırdı şimdi aslında.
'' Ailemizi seviyorum zaten.''
'' Ama bana aşık.'', Feyza Hanım'a dönüp sinirle soludum.
'' Bir sussana sen ya.'', üzerine doğru bir adım attığımda geri adım attı. Bu sefer gülme sırası bendeydi. '' Adamların yok diye korktun mu benden yoksa? Valla Barlas'ın annesi falan demem, saçını başını yolarım senin!'', üzerine gitmeyi bıraktığımda kendime geldim. Uçmuştum iyice.
'' Adamlarım değilde, oğlum burada.'', başka tarafa bakıp el salladı.
'' İğrenç birisin.'', Barlas yanımıza geldiğinde, babamın yanına geçtim. Oda kolunu annesinin omzuna atıp saçından öptü.
'' Annecim, sen ne zaman geldin?''
'' Az önce geldim oğlum. Gelinimi bu zor gününde yalnız bırakmak istemedim.'', gözlerimi kıstım.
'' Zahmet etmişsiniz, oğlunuz yetiyordu.'', babam dirseği ile koluma vurunca boğazımı temizledim.
---
Eve geldiğimizde grupça benim odaya indik. Sanki az önce annem ile abimi, yeniden, toprağa vermemiş gibi yerimde duramıyordum. O pislik kadın ile babam yukarıda yalnızdı. Kim bilir ne yapacaklardı? Bir babamın annemi aldattığını öğrenmediğim kalmıştı zaten, neydi benim bu çilem ya! Kim beddua ediyordu bana böyle. Barlas yanıma gelip kolunu omzuma attı. Ona baktım. Eğilip alnımdan öptü. Tebessüm ettim.
'' İyi misin?'', kafamı salladım. İyiydim işte, iyi olmaya çalışıyordum.
'' Her şeyi unutmak istiyorum.'', dedim.
'' Şu olaylar bitsin, tatile gidelim ha? Olur mu?''
'' Olur, okulda bitsin.'', aklıma gelenle yerimde sıçradım. '' Lan biz ne zamandır okula gitmiyoruz? Sınıfta kalacağız resmen devamsızlıktan.''
'' Ne yapalım? Bu halde bir de okulu mu düşünelim? Tekrar ederiz, yapacak bir şey yok.''
'' 17 yaşında, 10. sınıf öğrencisi olacağız yani?''
'' Ben 19 olacağım ama ne yaparsın?'', güldüm. '' İşte uzun zamandır aradığım gülüş.'', siyaha çalan gözlerine baktım. Aksiyon, dram yaşamaktan hiç Barlas ile vakit geçirememiştik. Sevgili olduğumuz günden beri bir randevuya bile çıkmamıştık. Artık bir şey düşünmek istemiyordum, artık önüme bakmak istiyordum. Cidden çok yorulmuştum ben. Burnumu ısırınca geriye doğru eğildim. Kollarımı boynuna sarmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Iskalama Aşk
Teen Fiction" Bence arkadaşlık her şeyden önemli." - Anka Siz hiç aşkta ıskaladınız mı? #Tüm hakları Anka'nın ağaç evinde saklıdır ©®✅