#HESAPLAŞMA GÜNÜ.

200 47 2
                                    

Hor şoyo yopocoğom. Homdo hor şoyo. Gerizekalı! Aşık falan olmayacağım diyorum anlamıyo ki öküz!

Eve geldiğimiz de arabadan indim. Birkaç adım attıktan sonra yanımda Barlas'ı hissettim. Durup ona doğru döndüm.

" Nereye? " iki kaşımda havada ona bakıyordum.

" Evine. " benim gibi iki kaşını kaldırarak söylemişti.

" Ne işin var lan benim evimde. Uza. "

" Aşk olsun bi kahveni içemeyecek miyim? "

" Hayır! "

Ayağımı vurup tekrar eve yöneldim. Barlas'ın arkamda olduğunu anlayabiliyordum. Yüzsüz ya. Bütün kitap karakterlerini barındırıyordu bu çocuk. Yüzsüzlük, sertlik, romantiklik. Hepsi var. Bide benim peşimi bıraksa. Of Hamra of güzel olmak zorunda mıydın yani?

Kapıyı çaldım. Safiye Teyze kapıyı açınca direk gözleri arkaya odaklandı. Kadın haklıydı ben şu ana kadar hiçbi erkek kankamı bile eve getirmemiştim. Feminist olarak bilirlerdi neredeyse beni. Neredeyse öyleydim de zaten.

" Arkadaşım Safiş Teyze. Yüzsüz bi arkadaşım. " arkadan Barlas dürttü beni.

" Safiş Teyze artık bayağı bi yolum düşecek buraya. Yüzsüz bi arkadaşı falan değilim. Sevgilisiyim ben onun. " sırtımdan beni itleyip içeri doğru geçirirken konuşmuştu. Merdivenlere yönelince sözünü bitirdi. Son kelimesi sinirlerimi hoplatmıştı " Demi aşkım? " bilerek yapıyordu ibne.

Zoraki bi gülümseme sergileyip ben onun arkasına geçtim ve merdivenlerden indirip bodruma yönlendirdim. Benim odam orasıydı. Gerizekalı da onu dövücem sanmıştı sanırım.

" Bodrum da ne var? " diye fısıldadı malak.

Kapıyı açıp içeri ittirdim. Arkasından bende içeri geçip kapıyı kapattım.

" Vay hemen odana mı atıyorsun beni? "

" Barlas! " diye çığırdım.

" Tamam tamam cırlama. Bodrum da odanın ne işi var çok saçma. Işık bile girmiyo. "

Yandan ters bi bakış attım. Gerizekalı sanki O'na ne oluyordu?

" Sanane Barlas. Benim odam burası. "

" Sonuçta bende artık sık sık geleceğim canım. "

" Canımlı manımlı konuşma lan benimle. "

Yanıma yaklaştı. O bana yaklaştıkça reflex olarak geri geri gidiyordum. En sonunda duvara tosladım. Sağa doğru kayarken Barlas kolunu duvara yasladı. Diğer tarafa kaçarken kolunu oraya da koydu. Sinirle gözlerine baktım.

" Napıyosun lan?! "

" Dudaklarının tadına bakmak istiyorum. "

Gözlerimi faltaşı gibi açtım. Dizimle karnına tekmeğimi geçirince iki büklüm oldu. Duvar dibinden çıkıp yatağın kenarına yaklaştım.

" Orospu çocuğu ne diyorsun sen?! Sen benim sevgilim olduğunu falan mı sanıyorsun?! "

Sinirle bana baktı. Onu hiç böyle görmemiştim. Hızla bana yaklaştı. Boğazımı sıkmaya başlayınca şok olmuştum. Ellerimle ellerini tutuyordum. Nefes alamıyordum resmen, ölecektim birazdan.

" Benim anneme laf söyleyemezsin anladın mı beni?! Asla ona laf söyleyemezsin o kadın benim tek varlığım lan?! "

Söylediklerini idrak edemiyordum. Ellerini çekince arkamda olan yatağa itti beni. Hâlâ doğru düzgün nefes alamadığımdan hareket edemiyordum. Ellerim boğazımda öksürmekle meşguldüm. Yatağa düşünce üstüme çıktı. Nefesim düzensizken ellerimle onu itmeye başladım. Ellerimi başımın hizasında yatırıp dudaklarıma yaklaştı.

Iskalama AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin