#MANZARA.

87 17 4
                                    

Multi: Barlas ve Anka manzara.

Ertesi gün Barlas kornaya basınca hızla fırladım evden. Yarım saattir bekliyordu beni. Sinirden gözleri büyümüştü. Arabaya bindiğimde mahçup bakışlarımı gönderdim. Sinirle bakan gözleri beni süzünce bakışlarımı yavru köpek bakışına çevirdim. Elini sağ yanağıma koyup sol yanağıma sulu bir öpücük kondurunca şaşkınlıktan büyüyen gözlerime karşılık sırıttı.

'' Ödümü kopardın, geri zekalı!'' deyip, omzuna yumruğu geçirdim.

'' Niye lan?'' derken, omzunu sıvazladı.

'' Çok sinirli bakıyordun. Döveceksin sandım.''

Gülümseyip kafasını salladı ve arabayı çalıştırdı. Beni nereye götürdüğü hakkında hiçbir fikrim olmadığı için şort ve kazak giyinip çıkmıştım. Şimdi bu mal beni soğuk bir yere falan götürür, hiç çekemem valla. Hem çıplaklığından rahatsız olmasın diye şortumun altına çorapta giymiştim.

Araba istop ettiğinde harika bir yere geldiğimizi fark ettim. Tepedeydik ve tüm şehir ayaklarımızın atındaydı. Her yer gözüküyordu. Muhteşem gözüküyordu hemde. Arabayı kilitlediğinde Barlas'a dönüp noldu dercesine kafamı salladım.

'' İlk tanıştığımız gün ne kadar atarlıydın sen öyle?'' dedi.

'' Sende çok uyuzdun. Hamra ile Kaya'yı ayırmıştın. ''

'' Nedenini biliyorsun.''

'' Bilmeseydim şu an yanında olmazdım.''

'' Seni bırakmazdım.'' dedi. Ona dönüp güldüm.

'' Sana ilk gün ki davranan bir Anka'ya ne kadar sabredebilirdin ki sanki?''

'' Ben sana her türlü ömür boyu sabrederim.'' dedi. Derin bir iç çekti. '' Ya bir şey soracağım.''

'' Sor.''

'' Hayalimin aşkının ismi neydi öyle ya?'' deyip, kahkaha attı.

'' Barlas!'' dedim sinirle. O günü hatırlamak falan istemiyorum ben.

'' Nee? Bir anlatsana ne olur.'' dedi. Yavru köpek bakışı atma sırası ondaydı.

'' Ya hep hayal etmiştim. Mükemmel bir aşk olsun falan. Çocuğun ismi de hep Barlas'tı. Ne var bunda.''

'' Hayalin gerçekleşiyor o zaman.'' dediğinde cevap vermemeyi seçtim. Gerçekleşip gerçekleşmediğinden emin değildim. Arabanın kilidini açıp dışarıya çıktı. Peşinden gidince bana döndü. Elini uzatınca tuttum ve yanına ilerledim. Yan yana arabaya yaslandık.

'' Sen, neden Hamra'yı seçmiştin?'' dedim.

'' Bilmem. Gözüme çarpmıştı.'' deyince cevap vermedim. '' Ama iyiki de O gözüme çarpmıştı.''

'' Neden?'' dedim sinirle beni beğenmiyor muydu bu?

'' Eğer gözüme sen çarpsaydın...'' saçımı öptü ve devam etti. '' Seni yanımda tutamazdım. Hamra için yanımda oldun. ''

'' Doğru.'' dediğimde tekrar saçımı öptü. '' Birileri fırsatçılık mı yapıyor?''

'' Neden olmasın? ''

'' O ilk tanıştığımız gün. Sen beni servistekilerden kıskanmış mıydın? '' dedim. O zaman da çok merak etmiştim doğrusu.

'' Sonuçta sen benimsin ve ben benim olanı kıskanırım.''

'' Eşya mıyım ben Barlas. '' dedim. Bana saçmalama bakışı atınca ne demek istediğini anlayıp önüme döndüm.

'' Balo günü çok açık giyinmiştin Anka. Kıskançlıktan gebermiştim ama bir şey diyememiştim. ''

Iskalama AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin