#GİDİŞ.

57 15 0
                                    

" Bende!" diyen Hamra, üçüncü kez oyunu kazanmıştı.

" Yuh Hamra." dedi, Kaya şaşkınlıkla. " Tombalada bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum."

" Sıkıldım." dedim, koltuğa geçerken. Gerçekten sıkmışlardı artık. " Saatlerdir tombala oynuyoruz."

" Ne yapalım? Evi dağıtamayız." diyen Beril'e gözlerimi devirdim.

" Ne bok yiyorsanız yiyin. Ben yukarıda ki balkonda oturacağım biraz." deyip, ayaklandım.

Merdivenlerden ağır ağır çıkarken aklımda ailem vardı, olmayan ailem vardı. Abim yaşıyordu, acaba annem bunu biliyor muydu? Biz neden dağılmıştık böyle? Babam ve annem boşanıyordu. Bunaldığımı hissedince ilk başta yüzüme su vurmanın daha iyi geleceğini düşünüp banyoya geçtim. Soğuk su yüzüme ve daha sonra boynuma değerken titremiştim. Bugünlerde fazla üşüyordum. Banyodan çıktıktan sonra balkona ilerlerken Beril'in odasının kapısının açık olduğunu gördüm. Bu gerizekalı açık bulursa çok kızardı. Hiç sevmezdi böyle şeyleri. Kapının koluna elimi attığımda hemen çekip içeriden gelen seslere kulak verdim. Çağatay ve Lamia konuşuyorlardı. İlk başta dinlememin iyi olmadığı düşüncesi beynimde canlanırken, duyduklarım devam etmemi söylüyordu.

" Olmaz, Çağatay. Anlamıyor musun? Biz birlikte olmayız. Ya ben seninle nasıl birlikte olayım?" dedi, Lamia.

" Benimle o şey yüzünden mi sevgili olmuyorsun?"

" Hayır, alakası yok. Biz sadece seninle birlikte kaçtık tamam mı? Ve peşimizi bırakmalarını sağlayan biri var."

" Eğer o kişiyi söylersem benimle çıkar mısın? Beni sever misin?" dedi, Çağatay, sesinde ki acizlik kulak kabartmama neden oldu.

" O kişiyi tanıyor musun? Kim?"

" Sanırım Agha." dedi. Elim ağzıma giderken Barlas'ın merdivenlerden çıktığını gördüm. Elimle geri gitmesini işaret ederken başını sallayıp olduğu yerde kaldı. Kapıya bakıp Barlas'ın yanına koştum.

" Bir şeyler döndüğünü söylemiştim ya hani? İşte Lamia ve Çağatay'da bunları biliyor. Abim bunları bir şeyden kurtarmış." dedim.

" Ee gidip öğrenelim." deyip adım atsa da durdurdum.

" Hayır, hayır. Ya yalan söylerlerse? Babamın dosyalarını çalacağım." dedim.

" Saçmalama. Başına bela alacaksın."

" Mecburum. " dedim ve balkona çekiştirdim." Abim yaşıyor. Lamia bunu biliyor ama bana bir şey söylemedi. Böyle şeyler yaptığına göre, bir bildiği var. " derken balkonda gidip geliyordum.

" Abinin yaşadığını saklayan biri o! Sen nasıl hala güveniyorsun?! "

" Babam da abimin yaşadığını sakladı! "

" Babana güveniyor musun? " diye sorduğunda afalladım. Güveniyor muydum?

" Hayır yani sanırım, bilmiyorum. " dedim." Konumuz o değil. Konumuz şimdi ne yapacağım. "

" Ne yapacağımız." dediğinde durup Ona baktım. " Seni yalnız bırakacağımı düşünmüyorsun herhalde." güldüm.

" Sen biraz fazla mı iyi kalpli olmuşsun ne?"

" Biraz fazla aşık olmuşum sanırım. " derken eliyle miktar gösterir gibi yaptı. Sırıtıp sağ yanağına öptüm." Bu öpme işini çok sevdim. Ya bide şu bizim mutfakta yaptığımız şeyden bir daha alabilir miyim? " dediğinde elleri belime gitti, bende ellerimi boynuna doladım." İlk öpücüğün müydü? "

Iskalama AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin