Arabadan indiğimizde etrafı inceledim. Ormanlık bir yerdi. Hiç konuşmadan ağacın dibine oturunca yanına korkak adımlarla ilerledim. Arbada ağlamaya başlamıştı ve şu ana kadar hiç konuşmamıştı. Sorularımı cevapsız bırakması ağrıma gidip beni sinirlendirse de O ağladıkça üzülüyordum.
" Bu anlatacaklarımı kimse bilmesin. " deyince yüzüne baktım O ise hâlâ karşı tarafa bakıyordu. Koyu kahverengi gözleri yerle buluştu bu sefer.
" Tamam. " fısıldayabiliyordum sadece. Ne yapmıştım ki ben bu çocuğa. Ağlatacak kadar kötü olan neydi.
" Ve lafımı bölme. Ne olursa olsun. " gözleri bu sefer beni buldu. Kafamı tamam anlamında sallayınca ağzını araladı. Sonra kaşlarını çattı ve ağzı kapandı. Elimle yanağında ki yaşı sildim. Elimi tutup indirdi. Hiç bırakmadan konuşmaya başladı.
" Babam annemle 10.sınıftayken tanışmış. Lise aşkıymış onların ki. Öyle evlenmişler işte. Babam hep anlatırdı sende lise 2ye geldiğinde hayatının aşkını bul, evlen derdi. Ama O'nu sakın üzme, yalnız bırakma derdi. Ben o yüzden bana aşık olabilecek birini arıyordum. O yüzden Hamra ile Kaya'yı ayırdım. Sonra sen çıktın karşıma karar değiştirdim. Neyse. Ben 8 yaşındayken kanserden öldü babam. Annem kaldı bitek. 3 yıl boyunca konuşamadım diye okula da gidemedim. Sonra psikolojik destek alınca düzeldim. Okuluma devam ettim. Hep annem oldu benim yanımda. Hep o destek çıktı bana. O yardım etti, yanımda oldu. Bu yüzden ben onu sadece annem oldu diye değil babam oldu diye de seviyorum. Normal birinin annesinin ve babasının toplam sevgisiyle seviyorum ben annemi. O yüzden Anka şu ana kadar anneme küfür eden herkesle kavga ettim. Dövdüm, dövüldüm. Bunu bitek Ökmen ve Emir biliyo. Bundan sonra da sen biliyorsun. Lütfen kimseye anlatma. "
Kıpkırmızı olan gözlerine odaklanmışken 'tamam' diyebildim sadece. Elimi tuttuğu eli titriyordu, diğer elimi de üzerine koydum. Başını göğsüme gömünce hareket edemiyordum. Elleriyle belimi sardı ve hıçkırarak ağlamaya başladı. Barlas benim kucağımda ağlıyordu, bu benim hatamdı. Ben onun kabuk tutmuş yarasını tekrar kanatmayı başarmıştım.
" Ben özür dilerim Barlas. " kafasını göğsümden kaldırıp gözlerimin içine baktı.
" Senin yanında kendimi iyi hissediyorum Anka. "
Yataktan sıçrayarak uyandığımda rüya gördüğümü anladım. Barlas hayatını anlattığından beri o anı görüyordum. Geceleri doğru düzgün uyuyamadığımdan 2 gündür okula da gitmiyordum. Hem gidersem Barlas'ın yüzüne dahii bakamazdım ki. Ona eskileri tekrar yaşatan kendimi sürekli alkışlıyordum. Uyumak için kafamı tekrar yastığa gömdüğümde kapı açıldı. Safiş Teyze'dir diye uyuma numarası yaptım. Ayak sesleri bana doğru gelirken, yüzümde bi nefes hissettim.
" Senden hoşlanıyorum, masum şeytan. " gözlerimi açıp kafamı hızla yastıktan kaldırdım, tabii bu sırada Barlas'la kafalarımız tokuştu.
" Oha lan! Ne biçim kafan var anlım morarcak! " dedim, tüm sinirimle.
" Sen kendi kafana bak, masum şeytan. "
" Masum şeytan ne be?! " yataktan kalkıp aynamın karşısına geçtim ve oradan izlemeye başladım.
" Lakabın. " adamda ki rahatlığa bak abi ya.
" İyi, seninki de bundan sonra kütük kafa olsun o zaman. "
Yatağıma yerleştiğinde ona doğru döndüm. Beni tınlamayıp komodinimin üzerinden aile fotoğrafımızı aldı.
" Babana benziyorsun. " dediğinde yutkundum. Ama ona acıdığımdan değil, kendime acıdığımdan.
" 3 yıl önce bizde mutluyduk. Yani en azından ben daha mutluydum. " ağlamamak için kendimi sıkarken sağ gözüm seyrildi. Barlas bana bakınca ağlama isteğim daha da artıyordu. Çenemi sıkınca kalbimin sızlamasını durduramıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Iskalama Aşk
Teen Fiction" Bence arkadaşlık her şeyden önemli." - Anka Siz hiç aşkta ıskaladınız mı? #Tüm hakları Anka'nın ağaç evinde saklıdır ©®✅