Hoofdstuk 23 - Koen

585 19 0
                                    

HEYHEY LEZERTJES,
JA JE HEBT HET GOED GEZIEN! IK BEN UIT VAKANTIE... EN IK HEB 7 DEELTJES GESCHREVEN VAN ELK ONGEVEER 1000 WOORDEN (DUS JULLIE HEBBEN WAT LEESWERK ;))
VEEL LEESPLEZIER EN JE MAG ALTIJD TIPS GEVEN...
Anna Xxx
---------------------------------------------

Een zachte zoemtoon bereikte mijn oren. Vermoeid deed ik mijn ogen open in de hoop dat het niet Tineke was die snurkte. Een kleine glimlach verscheen om mijn mond toen ik doorkreeg dat het de wekker maar was. Voorzichtig trok ik mijn arm van haar af en pakte mijn gsm om de wekker af te zetten. 'Goeiemorgen schoonheid' Een glimlach verscheen rond haar mond en zonder haar ogen te openen zei ze: 'Goeiemorgen' Zachtjes gaf ik haar een kusje waarna ze haar ogen wel opende. 'Beter' zei ze met een grijns. 'Klaar om weer te gaan werken?' vroeg ik zo voorzichtig mogelijk. Haar mooie glimlach verdween onmiddellijk en er kwam een serieuze blik in haar ogen. 'Ik had hem bijna!' 'Tinnie, je had hem nooit alleen aangekund! We zullen hem vinden, beloofd!'
Ik tilde haar uit bed en droeg haar naar de badkamer. Terwijl Tineke in de badkamer stond, wat nogal lang duurde, had ik tijd om het ontbijt klaar te zetten.

Wanneer we eindelijk klaar waren, stapten we in de auto en vertrokken naar het kantoor. Het was een korte rit die in alle stilte verliep. Eenmaal aangekomen stapten we uit. 'Schat, ik ben bereid om alles te vertellen, zelfs' Ze zweeg even en keek me met betraande ogen aan. 'Zelfs de verkrachting' Ging ze voort. Na een stevige omhelzing haalde Tineke diep adem. 'Maar onze relatie blijft nog even geheim' Ik knikte begripvol. 'Ik wil tonen dat we privé en werk kunnen scheiden' Ik keek in het rond en toen ik vastgesteld had dat er niemand was, drukte ik een lange en liefdevolle kus op haar lippen. Na de kus begonnen we allebei te glimlachen. 'Koentje, dit was je laatste kusje tot vanavond' Ik trok een sip gezicht en een pruillip verscheen. Samen gingen we het commissariaat binnen. 'Goeiemorgen, Patrick' zeiden we in koor. 'Goeiemorgen Koen en Tineke' antwoordde hij lachend. 'Zeg, Koen, moet ik u misschien nog is een rondleiding geven of ben je het hier nog niet vergeten' Zonder te antwoorden gaf ik hem een schouderklop en vertrok naar binnen. We waren de laatsten en zetten ons naast elkaar in de vergaderruimte. Zoals gewoonlijk begon Tineke met de vrouwen en ik met de mannen te praten. Plots hoorde ik Floor zeggen dat ze van de straat was. Ik begon me te mengen in hun gesprek en ik vroeg aan haar hoe haar nieuwe vlam heette. Dat had ik beter niet gedaan want van zodra ik zijn naam hoorde trok ik wit weg. 'Floor, dat meen je niet?' Hoorde ik Tineke met bevende stem zeggen. Floor keek haar boos aan. 'Ik beslis of ik een relatie wil hebben met hem of niet!' Ik zag hoe Tineke in tranen wou uitbarsten. 'Robin heeft me verkracht' Het klonk zwakjes en ik zag dat ze moeite had het uit te spreken. Zachtjes wreef ik over haar rug. Ongelovig keek Floor ons aan. Snikkend viel Tineke in mijn armen. Ik kon het nog altijd niet geloven, Floor had een relatie met Robin, dé Robin!

Amantes AmentesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu